נוטריון מה חשוב לדעת

נוטריון הוא אדם בעל רישיון אג"ח שמונה על ידי המדינה לשמש כעד חסר פניות בחתימת מסמכים חשובים. ציבור נוטריונים הוא אדם שהפגין שלמות בכך ששימש "עד חסר פניות" בעת חתימתו על מסמכים חשובים, כולל הצהרות סטטוטוריות, צוואות, חוזי אמונים, תצהירים וייפוי סמכויות.

נוטריון

הוא פקיד ציבורי המאמת את זהות החותם על המסמך ומעיד על החתימה המסומנת בחותמת או בחותם על המסמך. ציבור נוטריונים מאשר את הזהות ומאמת את המסמך כדי לוודא כי החותם מבין את תוכן המסמך עליו חתם. אם אדם שיכור, מטופל רפואי או אינו מסוגל להבין מה קורה, אין שום סיבה שנוטריון לא יאשר את המסמך.

נוטריון יכול לאמת את זהות האדם שחתם מרצונו על המסמך. במדינות מסוימות, כמו פלורידה, מיין ודרום קרוליינה, נוטריונים מסמכים לאשר עותקים לפקידי חתונה. נוטריון יכול לסרב לאשר חתימה אם קיימת בעיה פוטנציאלית עם החותם.

למשל, סמכותו העיקרית של הנוטריון היא לאמת חתימות, לשבועות ולאישורים, ולאשר שהעתקי מסמכים הם עותקים מקוריים של נייר. בפלורידה מורשים נוטריונים לערוך נישואין בין בני המשפחה, בתנאי שיש להם רישיון נישואין בתוקף. תפקיד הנוטריונים הוא להילחם בהונאה וגניבת זהות בעסקאות מסוג זה על ידי מתן הבטחה לשני הצדדים כי המסמכים מבוצעים כדין.

אנשים המעוניינים לאישור מסמכים מסוימים חייבים לקבוע פגישה עם הנוטריון ועשויים להידרש להציג תעודה מזהה עם תמונה שהונפקה על ידי הממשלה

כגון רישיון נהיגה או דרכון. מרבית המדינות מחייבות נוטריונים לאמת מסמכים באמצעות החותם הרשמי או ה"חותם הרשמי "המקורי. יש מדינות שמאפשרות לאמת מסמכים באופן מקוון באמצעות מצלמת וידאו או אפליקציה מקוונת.

בארצות הברית

נוטריון נוטריון נוטריוני מסמכים ופועל כסוכן המדינה בה הוא רשום. בעת אישור הנוטריון, על הנוטריון לאשר את החתימה ואת חותמת הנוטריון. אם הוא / היא בטוחים שזהות הצדדים המעורבים נכונה, הוא יכול להמשיך בחתימת המסמך.

נוטריון שמונה על ידי המדינה או מורשה עובד כעד עצמאי כאשר נחתמים מסמכים חשובים

למסמכים מתוקשרים יש משקל חוקי מכיוון שהנוטריון משמש כעד שלישי נייטרלי לאותנטיות כאשר אחד או יותר מהצדדים חותמים על הסכם, תצהיר, הסמכה או מסמך דומה. נוטריון יכול גם לשמש פקיד ממשלתי ולהעיד על מקוריותה של חתימה המצורפת לאישור משפטי. לאחר שתאשר את זהות האדם המשתמש בלשכת הנוטריון ותאשר שהוא מוכן לחתום, חובתו הבאה של הנוטריון היא לקבוע איזה סוג מסמך הוא יציג בפניך. וודאו כי אתם נטולי שיכרון כדי שהשירות יצליח. ברגע ששירותי הנוטריון הזמינים הגיעו, המסמכים שלך יוכנו.

שני הסוגים הנפוצים ביותר של מסמכים נוטריוניים הם תצהירים והצהרות מוכרות

ישנן סיבות רבות מדוע ניתן לאשר מסמך נוטריוני, בין אם נדרש בחוק ובין אם לאו. אישור נוטריוני של נוטריוני המסמכים שלך יכול לסייע במניעת סכסוכים חוזיים ומחלוקות משפטיות.

אם החותם אינו מעוניין לתארך את המסמך ללא תאריך

רשאי נוטריון להמשיך באישור נוטריון מבלי להודיע לפנקסו כי נעשתה המעשה הנוטריוני על מסמך ללא תאריך. ייתכן שכאשר נוכח חתום, המסמך עשוי להיות "מסמך נוטריוני" שאינו מצריך תאריך ועשוי למלא תאריך ריק.

אם הנוטריון אינו בטוח שאתה מה שאתה אומר, הוא או היא עשויים לסרב לאשר את המסמך שלך. ייתכן שהנוטריון לא ראה את חתימתך וייתכן שלא יוכל לאמת את חתימתו של מסמך שלא חתום עליו.

על המסמך הנוטריוני להכיל אישור נוטריוני. האישור הוא החלק במסמך שמכיל את השפה הנוטריונית (טקסט נוטריוני). זוהי שפה נוטריונית זו המציינת בפני נוטריונים את סוג האישור שהם מבצעים, והיא הכרה של המשפט.

כדי להשלים את הפעולה הנוטריונית שתוארה לעיל, על הנוטריון לאשר כי ישנם המרכיבים הבאים. אחד הצעדים החשובים ביותר בהסמכת המסמך הוא הדבקת חותמת או חותם של נוטריון.

המרכיב החיוני ביותר במעשה נוטריוני

הוא התקשורת האישית בין החותם לנוטריון. תקשורת זו נחוצה עבור נוטריונים להעריך את הבנתם של חותמי העסקה ואת נכונותם לחתום, ומסייעת להבטיח כי אין כפיה או הונאה בקיום הטקס בעל פה הנדרש. הנוכחות הפיזית של החותם חשובה, ונוטריונים שלא מבקשים זאת יואשמו וייענשו בפשע.

נוטריון

הוא פקיד שמונה על ידי מדינת הנוטריון הפועל כעד חסר פניות בעת חתימתו על מסמכים חשובים. נוטריון מאמת את זהות האנשים החתומים על מסמכים רשמיים ובודק כדי לוודא שהם חותמים ללא לחץ או הפחדה. נוטריונים המעוניינים להיות נוטריון או חתום חייבים לשלם תשלום נוסף עבור בדיקת רקע ולקבל תעודה.

נוטריונים חייבים לראות תעודות זהות כדי לוודא כי החותמים על מסמכים משפטיים וחוקיות חשובות הם אלה שהם טוענים שהם. נוטריונים מאומנים לאשר מסמכי הלוואה, אשר יכולים להיות ארוכים ומבלבלים. על הנוטריון לאמת את החתימות שסופקו, לוודא כי החותם מודע לתוכן מה שהוא חותם עליו, ולפקח על נכונותם או היעדרם של חותמים לחתום על המסמך הנדון.

אם הכל מאושר, נוטריונים יציעו את חותמת האישור המילולית שלהם כי המסמכים המדוברים בדרך כלל מחייבים מבחינה משפטית. בדוק ואשר כי המסמכים החתומים במצב תקין.

קודם כל, עליך לדעת שנוטריון הוא עד שבודק שהמידע במסמכים המשפטיים החשובים שלך נכון. אם אתה צריך לבצע שינויים או לחתום על מסמכים משפטיים כגון כותרות רכב או העברות, נוטריונים יכולים לעזור.

כדי לראות עוד פרטים מורחבים על נוטריון מה חשוב לדעת ניתן לבקר באתר israelhayom.co.il

באותו נושא

שפתו את המאמר

עוד כותרות

דילוג לתוכן