נווה פריצקי המקום המושלם לשנת 2022

מבוא

נווה פריצקי היא עיר עתידנית, המתוכננת לקום בשנת 2022. היא תמוקם באזור נווה פריצקי בישראל, ותהיה עיר ראשונה מסוגה. הוא נבנה כפתרון לצפיפות וזיהום בתל אביב, שהעיק על העיר.

הארכיטקטורה של העיר החדשה הזו תתבסס על טבע וקיימות. יהיו בו שטחים ירוקים המחוברים בשבילי אופניים, וכן תהיה לו מערכת תחבורה ציבורית יעילה המשתמשת במכוניות חשמליות כדי להפחית את זיהום האוויר.

שנת 2022 לא כל כך רחוקה. אנחנו הולכים לחיות בעולם שבו נצטרך להסתגל לסביבות, תרבויות וסגנונות חיים חדשים. השאלה היא איפה כדאי לגור? מהם המקומות הטובים ביותר לגור בשנת 2022?

במאמר זה, נעבור על כמה מהמקומות הטובים ביותר לחיות בשנת 2022. נדון במה שהופך את הערים הללו לכל כך מושלמות עבור אנשים שרוצים חיים טובים יותר ומה הם מציעים לאנשים שרוצים חיים טובים עם פחות עבודה.

הקדמה: האם מונדיאל 2022 בקטאר הוא רעיון טוב?

מונדיאל 2022 בקטאר הוא נושא שנוי במחלוקת. יש הרבה טיעונים בעד ונגד הרעיון.

אחת הטענות המרכזיות נגד הרעיון היא שקטאר לא תוכל לארח טורניר בטוח ונוח בגלל הטמפרטורה בקטאר.

הטיעון הנוסף נגד הרעיון הוא שהוא ייקח ממדינות אחרות, כמו רוסיה, שגם הן מעוניינות לארח אותו.

מאמר זה ידון בשני הצדדים של הטיעון ומדוע כדאי או לא כדאי לנו להמשיך בתוכנית זו.

אחת הסיבות שאנחנו לא צריכים להמשיך עם התוכנית הזו היא בגלל כמה חם יכול להיות בקטאר במהלך חודשי הקיץ. הטמפרטורה הממוצעת בזמן זה יכולה להגיע עד 106 מעלות פרנהייט, מה שיכול להקשות על השחקנים לשחק את המשחק הטוב ביותר שלהם

מונדיאל 2022 בקטאר הוא לא רעיון טוב. יש הרבה סיבות למה זה כך.

מונדיאל קטאר עומד להיערך בחודשים יוני ויולי, מה שאומר שיהיה חם ולח מאוד. זה יעמיד שחקנים, אוהדים ופקידים בסיכון להתייבשות, מכת חום ובעיות בריאות אחרות.

זה גם יהיה קשה למעריצים להסתובב במדינה מכיוון שלקטאר אין שום מערכת תחבורה ציבורית או אפילו רשת רכבות.

יש גם את סוגיית השחיתות – שבה הואשמה קטאר בעבר על ידי ועדת האתיקה של פיפ"א.

אז יש הרבה סיבות לכך שמונדיאל 2022 בקטאר הוא לא רעיון טוב!

#2 סן דייגו

סן דייגו היא המקום המושלם לשנת 2022. העיר עשירה בתרבות, יופי טבעי וחדשנות. בסן דייגו יש אוכלוסייה מגוונת של למעלה ממיליון אנשים. זה גם ביתם של כמה ממוסדות המחקר וחברות הביוטק המובילות בעולם.

המקום המושלם לשנת 2022 הוא רומן מאת נווה פריצקי. הסיפור מתרחש בדרום קליפורניה, במיוחד בסן דייגו ולוס אנג'לס.

גיבורת הסיפור היא ילדה בת 18 בשם אליס שנאבקת בזהותה ובמיניותה. היא גרה עם אמה מאז שהייתה בת 6 לאחר שאביה עזב אותם כדי לחיות בכוחות עצמו. זה הופך לבעיה כשהיא פוגשת את אביה בפעם הראשונה בגיל 18 והוא רוצה לעבור לגור איתם. אליס צריכה להחליט אם היא צריכה להכניס אותו לחייהם או לא, במיוחד בגלל שהוא לא יודע שהיא הומו.

#3 הונולולו

המקום המושלם לשנת 2022: 3 הונולולו

הונולולו נמצאת במגמת עלייה כיעד תיירותי בשנים האחרונות. העיר מושכת יותר ויותר מבקרים בגלל קרבתה ליעדים פופולריים אחרים כמו מאווי, קוואי והאי הגדול של הוואי. בנוסף, בהונולולו נמצאים כמה מהחופים היפים בעולם. קשה לטעות בטיול לאואהו!

להונולולו יש גם מגוון רחב של מסעדות, מלונות ואפשרויות חיי לילה שבטוח ישמחו כל מטייל. אם אתם מחפשים את יעד החופשה הבא שלכם או סתם רוצים להתרחק מהכל לכמה ימים, אז זה המקום המושלם לשנת 2022!

המקום המושלם לשנת 2022: 3 הונולולו – הונולולו הוואי, הוואי

הונולולו היא בירת מדינת הוואי ומושב המחוז של מחוז הונולולו. זה גם מרכז התיירות בהוואי. זו עיר שיש לה הרבה מה להציע, אבל זה לא מה שהייתם מצפים מעיר בהוואי. אפשר לחשוב שזה יהיה יותר נינוח, עם עצי דקל וחופים בכל מקום. אבל מה שאתה מוצא במקום זה גורדי שחקים ורחובות סואנים.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים לרצות לבקר בעיר זו. אחת הסיבות היא שיש לו נופים יפים של האוקיינוס, ההרים ומגרדי השמים בבת אחת. סיבה נוספת היא כי יש הרבה דברים לעשות כאן כמו קניות ב-Ala Mo
למידע מורחב בנושא של נווה פריצקי המקום המושלם לשנת 2022 מומלץ לגשת לאתר nave-pritzki.co.il

באותו נושא

שפתו את המאמר

עוד כותרות

דילוג לתוכן