המדריך השלם לשקיות פס סגור (zipper bags)

כפי שניתן לראות בתמונה לעיל, החלק הפתוח של הרוכסן מתקפל עד הסוף כך ששיני הרוכסן מצביעות כלפי חוץ. לאחר שקיפלתם את כיס הרוכסן בצד ימין, התכוננו לתפור את הצד בו חייבות שיני הרוכסן לכוון את הבד החיצוני.

כאשר אתה תופר את הבטנה לכיס הרוכסן שלך

הרוכסן מוסתר על ידי בד הציפוי, מה שמקשה על זה מעט, אך אתה יכול לוודא ששיני הרוכסן ממוקמות כפי שמוצג בתמונה לעיל. הניחו את החלק החיצוני שנותר בצד ימין, הניחו את הרוכסן כלפי מטה והצמידו את השן העליונה לצד בו הרוכסן מושך ימינה. חתוך עודפי בד וחתך את הפינות, היזהר שלא להצמיד את התפרים שלך.

כסה את החלק החיצוני השני על ידי תפירת החלקים החיצוניים יחד

יישור הרוכסן והדבקת הקצוות. משוך פנימה את צד המשיכה של הרוכסן וכופף אותו 90 מעלות, וודא שחלקי מתכת סביב הרוכסן ממוקמים 3/4 לאורך הקצה הימני הפעם. גזור את הרוכסן שלך (10-25 ס"מ לכיס רוכסן גדול, 8-20 ס"מ לכיסי רוכסן קטנים יותר, 9-8 אינץ 'לפחות, לא קצר מדי) והצמד את שיני הרוכסן בקצה כדי ליצור רוכסן זמני חדש.

מקם את אחד החלקים החיצוניים בצד ימין

מקם את פתח הרוכסן כלפי מטה על הרוכסן ומיישר את קצה הרוכסן עם הקצה הגולמי של החלק העליון. זה בערך משיכת הרוכסן עד למטה כדי שלא יתפס על התפר. אם יש קצה בד המונע את משיכת הרוכסן דרך התפר, כופף את הרוכסן הרחק אל תוך הבד.

כשאתה מגיע לרוכסן

אתה צריך להדביק, להדביק ולתפור אותו בדרכך. הנח את הכיסים הקדמיים שלך בצד ימין של הבטנה ואת החלק הקדמי של הרוכסן בחלק העליון. השתמש ברגל הרוכסן שלך כדי לתפור 1/4 מקצבת התפר 1 על גבי התיק לרוכסן באתר, כולל הדשים.

הקצה הגולמי התחתון של הכיס הרוכסן צריך להיות לפחות 1/1 "גבוה יותר מהקצה הגולמי התחתון של פיסת הבד

כך שניתן יהיה לחבר אותו לתיק בקצה השמאלי. התיקים החיצוניים עם הרוכסן בצד ימין ותן לקצוות הארוכים של פיסת הבד להתאים לקצה הארוך של הרוכסן שלך. הבד מימין צריך להיות פונה אליך, כאשר אמצע הרוכסן בצד זה פונה אליך והפתח מוצמד.

הרוכסן שלי ממוקם בהתאם לקצבת התפר ונדחק הצידה עם ההחלפה בתצלום למטה. אופנת הרוכסן ייחודית בכך שיש לו שני מחוונים או רוכסנים הנפרדים זה מזה. מחליקי הרוכסן הם הרכיב שדרכו מחליק הרוכסן כשהוא פותח וסוגר את התיק.

שיני הרוכסן הן החלקים שמזהים את הרוכסן בצד שמאל וימין. למחוונים יש גם מערכת נעילה בה סיכה משמש לנעילת הרוכסן ולא ניתן להזיזו. סוג שלישי של רוכסן הוא צורת הפלסטיק רוכסן d המשמש במעילים ובכיסים גדולים.

ניתן להשתמש ברוכסנים בלתי נראים על מכנסיים

חצאיות, שמלות וכל דבר אחר שתרצו להסתיר עם רוכסן, אך לעולם לא על תיק. זו לא אשמתי שרוכסנים בלתי נראים הם הרוכסן היחיד בגודל בו אני גר. מכיוון שלא הייתה לי ברירה אלא להכין רוכסן משלי, החלטתי להשתמש ברוכסן בלתי נראה על שקיות, אבל שנאתי כל כך עד שהוא מעולם לא ייצר תיק מדהים למראה.

תיקי הרוכסן הקטנים האלה הם מצרך עיקרי למאמצי התפירה האישיים והצדקה שלי. התיק שלך עם רוכסן DIY נראה טוב כמו בפנים כמו בחוץ. הבטנה הפנימית משפרת את המראה אפילו יותר טוב, ואני חושב שתאהבו ללמוד כיצד לתפור רירית רוכסן.

תיק DIY מרוכז יפהפה זה של דפוסי כיס רוכסן חינם זמין בשני גדלים וכולל טכניקת רוכסן מיוחדת ייחודית וטכניקת אגרוף

אם אין לך 5 רוכסנים בהישג יד ואתה צריך להשתמש ב -3 רוכסנים או בקלטת רוכסן 1, ישנו מעקף רוחב המאפשר לך לגלול למטה לקבלת הוראות. מלא אותו בשובר מתנה או בחבורת שוקולדים להכנת מתנה להכניס אותה.

מדריך תיקי רוכסן פשוט

ידידותי למתחילים, הוא כלי נשק סודי זעיר בעולם המהפכני של DIY שאני מאמין שהבאתי לך אליו הוסיפו דיוק והדחיקו את כל התסכול הפוטנציאלי שחוויתם בעת תפירת תיק רוכסן בעבר. אם יש 5 רוכסנים ואתה מחפש תיק, דאג להזמין כמה מקוונים, וכשהם מגיעים, הכין תיק מתחת ל -5 דולר. כמו תמיד הייתי רוצה לראות אם תוכלו ליצור תיק מכווץ בעזרת הדרכה זו.
לעוד מידע בתחום של המדריך השלם לשקיות פס סגור (zipper bags) וכניסה לאתר יש לבדוק ב- zipbag.co.il

השתמשתי ברוכסנים ממתכת לצורך הדרכה זו

אך אם אתה מתחיל, רוכסני פלסטיק קלים יותר לתפירה והראשים קטנים יותר. אם תבחרו בתיק רוכסן מחוספס וחזק, עליכם לשחק בבדים חסונים כמו פשתן, בד, ריהוט לבית ובטנה, או לבחור במשהו רך כמשי כמו ליברטי לונדון או טנה מדשאה. הסיבה ההפוכה לבחור בדים עמידים מבחוץ של תיק רוכסן היא בד רך ורגיש יותר מבפנים, מכיוון שהוא מגן על הבדים הרכים והרגישים ביותר בדברים המציאותיים וללא מגע המגיעים לתיק.

אם יש לך רוכסן מגושם, זה יהיה קשה יותר לתפור בבת אחת, מכיוון שיהיו לך 2 חלקים. התחל עם רוכסן סגור ותפור את ראש הרוכסן באורך 5 ס"מ. תפרו את החלק העליון של הרוכסן לכף הרגל והתקרבו כמה שיותר לרוכסן.

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן