חיתולים למבוגרים במחירים הוגנים

שוק החיתולים למבוגרים צפוי לצמוח בשיעור של 7.5% בתקופת התחזית. אם אתם מחפשים דרך דיסקרטית ואמינה לפתור בעיות בשליטה על שלפוחית השתן והמעיים, כדאי לחתור מבוגרים. השכיחות הגוברת של בריחת שתן ברחבי העולם מניעה את הצמיחה של שוק החיתולים למבוגרים.

חיתולים למבוגרים נועדו להיות מוסתרים מתחת לבגדים שלך

כך שתוכל לשמור על כבודך בזמן שאתה מתמודד עם בעיות בריחת שתן. חיתולים למבוגרים עשויים מחומרים רכים וגמישים עם מאפיינים סופחים סופרים השומרים על נזילות. חיתולים למבוגרים קצרים עוזרים לבריחת שתן להישאר יבשים, נוחים ובטוחים.

חיתולים למבוגרים יכולים לשמש מבוגרים עם צרכים מיוחדים כאשר הם לומדים להיות עצמאיים יותר בטיפול האישי

נשים צעירות שחוות את המחזור החודשי הראשון שלהן יכולות להשתמש בחיתולים של מבוגרים מכיוון שהן דרך צנועה ופשוטה לנהל שינויים גופניים חדשים. מכיוון שחיתולים למבוגרים הם חד פעמיים, הם מוציאים את הלחץ מהריסות בגדים ומצעים, ושומרים על נוזלים מוכנים להחלפה.

חיתולים למבוגרים הם חיתולים חד פעמיים המורכבים מתוספת סופגת ושני מבני צמר

ניתן לייצר אותם במגוון דרכים, כולל חיתולים מסורתיים לתינוקות, ספינות תחתונים וכריות סניטריות דומות, הידועות גם בשם רפידות בריחת שתן. חיתולים משמשים מבוגרים עם מצבים שונים כמו שלשולים קשים, דמנציה, בריחת שתן ובעיות בתנועה.

יש שמתחילים להשתמש בחיתולים לטיפול בבריחת שתן במעי

וגדלים להתפעל ממראה והתחושה של החיתולים. חלקם לובשים בגדי תינוקות מתחת לחיתולים כדי לבצע פעילויות תינוקות אחרות, כמו האכלה מהבקבוק או שימוש במוצץ. מי שלא מעוניין במשחק תפקידים כתינוק עשוי להעדיף ללבוש את החיתולים כתחתונים רגילים.

Northshore נושאת את חיתולי Crinklz

אשר זמינים בהדפסים מקוריים של אסטרונאוט ואקוונאוט. הריפוד העבה במיוחד, העיצוב השובב והמחיר המשתלם, הופכים את החיתולים הללו לבחירה פופולרית בקהילת ההדפסה למבוגרים (ABDL). היצרנים משפרים את איכות הציפוי עם ויטמין E, אלוורה וחומרים אחרים ידידותיים לעור, אשר בשנים הבאות יניעו את שוק החיתולים העולמי למבוגרים.

עבור מוצרים באיכות נמוכה יותר, אדם צריך לנקות הרבה בלגן דולף, שלא מומלץ. המוצר הנפוץ ביותר המשמש להגנה הוא תחתוני סופר מגן, אז ניקח אותם כדוגמה. במקרה זה, למשל, גודל זה עולה בגודל 69.26 דולר עבור חיתול בגודל 72 אינץ '.

רוב האנשים עם בריחת שתן מלאה לוקחים שלוש או ארבע חיתולים ביום ואולי זוג בלילה

למשל, תחתונים חד פעמיים לילה חד פעמיים בשקט, אשר הולכים וגדלים שוב, עולים 80.02 דולר עבור 64 חיתולים. אתה צריך להחליף חיתולים בכל פעם שאדם שאינו שולט משתמש במוצר זה.

ניתן לנהל בריחת שתן על ידי שימוש במוצרי בריחת שתן וחיתולים. מיועד במיוחד למבוגרים. לרוב אנשים סובלים מבריחת שתן, ולרוב הזמן חשוב מאוד שיהיה מוצר טוב לטפל בו. בואו נראה כמה עולה תחזוק מוצר עבור בעלי בעיות.

Dignity Supplies Medical מציעים מוצרי בריחת שתן ממותגים שמתבקשים על ידי בריחת צואה ואנשי מקצוע בתחום הבריאות בבריחת שתן ויכולים להיות קשים למצוא בחנויות אלונים הוגנות

קליפורניה. מוצרים שלמים של אי ספיקת שתן: ביצועים הם חשוב, אך כך גם העלות. ביצועי המוצר חשובים, אך גם העלויות.

P & G אינה החברה היחידה שמתכננת להעלות מחירים לשימוש אישי

פרוקטור אנד גמבל הודיעה ללקוחות שהיא תעלה מחירים. לחץ כאן כדי לגשת למועדון הרכישה הפיזית לרכישה, המגביל סיכות ומוצרים בעלי ביקוש גבוה ללא הגבלה כדי לאפשר לכמה שיותר חברים לרכוש אותם.

Pricesmart שומרת לעצמה את הזכות להגדיר ולעדכן את רשימת המוצרים המוגבלים וליישם כמויות לפי שיקול דעתה הבלעדי

כפי שמעידים עדכונים למועדון החברים שלה באתר האינטרנט שלה ובאתרים שהם המקורות העיקריים והמעודכנים ביותר בתחתית כל עמוד. רכיבים מסוימים באפליקציה עשויים להינתן על ידי צדדים שלישיים בכפוף לתנאים נפרדים. אתה מסכים לתנאים ולהגבלות אלה ורשאי לך לגשת למוצרים של צד שלישי כאמור ולהשתמש בהם רק אם אתה מציית לתנאים אלה.

סגנון חיים

הוא גורם חשוב בבחירת סוג התחתון המגן הנכון. בריחת שתן קשה אינה סימן לאורח חיים פעיל, אך אדם המתאים לקטגוריה זו צריך לשקול חיתול מבוגר קצר המספק הגנה רבה יותר עם בדים נושמים המאפשרים יכולת תמרון גדולה יותר. ותיקים עשויים להעדיף מותגים כמו Attend, Depend, Prevail, Tena או Tranquility, וייתכן כי המותגים הללו ישולמו על ידי ה- VA.

אם אתה מגלה שהחיתולים הספציפיים למבוגרים שלך אינם תואמים לגודל

נסה מישהו מהמין השני. תחתוני חד פעמי פרימיום שלווה במהלך היום מספקים הגנה ונוחות חזקים לשימוש פעיל ויומיומי. סוודרים עם דוגמאות מודפסות יכולים להיות מוגדלים למבוגרים, כך שתוכל להיראות קצת יותר טוב ממה שאתה מרגיש.

הרוב המכריע של הקשישים גרים בבתי אבות, ומדיקר לא משלמת עבור חיתולים למבוגרים. האורכים נמדדים בעזרת סרט מדידה מבד ונלבשים מתחת לחולצה או חיתול.

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן