נכס דיגיטלי מניב

אתה יכול לראות את טביעות האצבעות הדיגיטליות שלו בכל היבט בחיים במאה ה -21. אנשים מתקשרים מאות אם לא אלפי פעמים ביום עם נכסים דיגיטליים באמצעות התמונות בסמארטפונים שלהם, הסרטים שהם משדרים בנטפליקס או באמזון פריים, המסמכים שהם מאחסנים בענן ועוד.

עם הצמיחה הנפיצה של יישומי תוכנה בשנות האלפיים, המגוון העצום של נקודות מגע של משתמשים המכסות מגוון רחב של מכשירים, והצמיחה המהירה של שטח הנכסים מבוסס הענן בשנות ה -20, יקום הנכסים הדיגיטליים גדל באופן אקספוננציאלי.

נכס דיגיטלי הוא קובץ שנוצר מנתונים קיימים בכונן אחסון דיגיטלי או מערכת מחשב. סוגי הנכסים הדיגיטליים המשמשים ביישומים נפוצים לניהול נכסים דיגיטליים הם תמונות, קטעי וידאו, מסמכים, קבצי שמע, קבצי PowerPoint, קבצי אקסל, קבצי לוגו ועיצוב ומסמכים אחרים המשמשים בעולם העסקים היומיומי.

 

לייצר תוספת הכנסה לעסק

נכס דיגיטלי הוא קובץ דיגיטלי שמוסיף ערך לעסק שלך. מכיוון שנכסים דיגיטליים הם קבצים דיגיטליים, הם מציעים ערך לחברה מכיוון שהם ניתנים לחיפוש וניתנים לשחזור באמצעות מטא נתונים. הם מאורגנים בצורה כזו שהם נגישים לכל מחלקות החברה שלך וקל להפצה. נכסים דיגיטליים הם פשוט קבצים דיגיטליים המוסיפים ערך לחברה.

נכסים דיגיטליים כוללים את כל סוגי הקבצים הדיגיטליים כגון קובצי PDF, מצגות, גיליונות אלקטרוניים, קבצי שמע ועיצוב. כל מה שצריך לחברה מודרנית בערכת הכלים שלה כדי לתמוך ביוזמות שיווק, מכירות, משפט וטכנולוגיה. נכסים דיגיטליים אינם מוגבלים לסוגי קבצים, אלא כוללים חבילות נתונים, נתוני משתמשים, חשבונות משתמש, אסימונים של מטבעות קריפטו, וקבצים דיגיטליים רגישים ואיכותיים רבים אחרים. בדיוק כמו בימי מסמכי הנייר והגשות, ישנם סוגים רבים של נכסים דיגיטליים שיש לנהל, כאשר לכל סוג השקעה יש מטרה ושימוש ספציפיים.

תוכלו לרכוש מקצוע דרך פורטל לימודים בישראל.

 

סוגים של נכסים וירטואליים

אנשים רבים רואים בנכסים דיגיטליים תצלומים וסרטונים. אך עם השנים התחלנו לכלול קבצים דיגיטליים אחרים בהגדרתנו כגון מסמכים, מצגות וגיליונות אלקטרוניים. עם השימוש הגובר בנכסים דיגיטליים, יש פער בין מה שנחשב לנכס דיגיטלי לבין מה שבאמת נמצא ברשת. תוכן המאוחסן באופן מקוון הוא תמונות, תמונות וקבצי וידאו המכילים טקסט, כגון גיליונות אלקטרוניים ושקופיות.

עם כניסתם של פורמטים דיגיטליים חדשים – למשל, קבצי MP3 שמעולם לא שמעו עליהם בשנות ה -90 – ההגדרה של נכס דיגיטלי התרחבה.

הפורמטים הנפוצים ביותר כוללים תמונות וסרטונים. אך נכסים דיגיטליים יכולים לכלול גם קבצי שמע, מסמכים, גיליונות אלקטרוניים, מצגות ועוד. פריטים בעבודת יד יכולים גם להפוך לנכסים דיגיטליים, וציורים ופתקים בכתב יד יכולים להפוך לנכסים דיגיטליים כאשר הם נסרקים ומועלים למחשב.

 

מה זה בכלל נכס דיגיטלי מניב?

אמנם אין רשימה סופית של הקובץ פורמטים הנחשבים לנכסים דיגיטליים. נכס דיגיטלי הוא כל תוכן או פורמט המאוחסן באופן מקוון המציע ערך לחברה, למשתמש או לצרכן. לתוכן של נכסים דיגיטליים (למשל סמלי חברה, תמונות, סרטונים, מסמכים) אין ערך מהותי, אך נתונים בינאריים משמשים לתצוגה חזותית של טקסט, ובמקרים מסוימים, מסמכים. נתונים בינאריים הם הפורמט היחיד של נתונים שהמחשב יכול להבין ולהוציא לפועל, והיא התכונה המכריעה שהופכת נכס לדיגיטלי.

מידע מובנה מוגדר על ידי המפרט של צורת הנתונים המכונה מטא נתונים. זה נעשה באמצעות שימוש עקבי במילות מפתח של מטא נתונים כמו "כותרת", "צלם" ו"שם ".

 

מערכות לניהול של נכסים אינטרנטיים

מפעלי ייצור מנהלים נכסים כאם הם נוצרו לייצור מדיה דיגיטלית כגון משחקי וידיאו. התפקיד העיקרי של מערכות ניהול נכסים דיגיטליים (DAM) הוא לארגן נכסים ולייעל משימות ניהול לצוותי שיווק ויצירה, לייעל את מאמצי השיווק ולחסוך זמן בפרסום תוכן דיגיטלי. מערכת ניהול הנכסים של הספרייה מתמקדת באחסון ואחזור של אחזקות מדיה משתנות כגון תמונות, ארכיון וכו '. – ניהול נכסים דיגיטליים (DAM) היא מערכת המאחסנת, מחלקת ומארגנת נכסים דיגיטליים במיקום מרכזי אחד. DAM משפר את היתרונות של קבצי יצירה כגון תמונות, קטעי וידאו ומדיה אחרת. אם קובץ, וידאו, מוסיקה, תמונה, מסמך או מדיה אחרת מכילים את זכויות השימוש, הם נחשבים לנכס.

 

קבצי מחשב שהם נכסים דיגיטליים

בפועל DAMs התפתחו לתמיכה בניהול משאבי מדיה דיגיטלית. המדיה הדיגיטלית כוללת תמונות, קטעי וידאו, שמע וחפצים נלווים כגון חוברות, קומפוזיציות ופרסומים. ניתן להשתמש בטכנולוגיות שונות לניהול דואר אלקטרוני, מסמכי Word, רשומות יחס ואתרים.

הבית שלך, הבניינים, המטבעות, הבולים, תקליטורי ה- DVD, נושאי הקול, הספרים והכישורים שלך הם כל הנכסים. אתה יכול לבקש מפעל עם פתרון DAMS כדי להבטיח שהוא ייבנה ואושר על ידי האנשים הנכונים.

DAM טוב יכול להשתלב עם פלטפורמות ומערכות אחרות כדי לאפשר עבודה חלקה. ההפך מ- DAM הוא תוכנת DAM המותקנת על ידי SaaS, המכונה גם תוכנה מקומית. באמצעות SAAS, תמיכת DAM מגיעה מספק SAAS מבלי להכביד על משאבי ה- IT הפנימיים שלך.

 

נכס נדל"ן דיגיטלי מניב

לעובדים יהיה תפקיד פעיל ומשתף פעולה בשינוי ושיתוף מסמכים, תמונות ומדיה דיגיטלית אחרת תוך שמירה על המותג והקול של החברה. בדרך זו, אחסון טוב יותר, ארגון, גישה ואחסון מאובטח של הנכסים הדיגיטליים שלך יחסוך לעסק שלך לא רק כסף, אלא גם יקל על הצוות שלך להפיץ את החומרים העולים בקנה אחד עם המיתוג והמסר שלך.

בכל יום אנו מקבלים תמונות, קבצים חזותיים אחרים, קבצי שמע, מודעות אינטראקטיביות ומסמכי דירוג. אתה כבר לא צריך להזין עשרות בקשות קבצים מדי יום, לא לברר מה ניתן לגשת אליו ואיך לגשת אליו.

 

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן