מה זה לידים?

במאמר זה אנו מגדירים את המונח "מנהל מכירות" ומסתכלים על סוגים שונים של מנהל מכירות, דנים בשיטות יעילות לייצור לידים ומגדירים לידים. נתחיל מהגדרת לידים ואז נדבר על הדרכים הטובות ביותר למצוא הזדמנויות לייצור לידים. ראשית נסתכל על כמה מהדברים שמשולבים במובילים, כיצד הם נוצרים, מהן מגמות הגן הראשי וכיצד תוכלו למצוא את ההובלה הראשונה שלכם.

בראש ובראשונה

יש מישהו שיש לו אינטרס פוטנציאלי בחברה, במוצר או בשירות שלך והפוטנציאל להפוך ללקוח משלם. "ליד" הוא אדם שמגלה עניין ו / או רצון במוצרי החברה או בשירותיה בכל צורה שהיא, צורה או צורה כלשהי. אתה האדם המופיע במשרדך, בחנותך, באתרך או בכל צורה אחרת של קשר איתך או עם המוצרים והשירותים שלך. שנית, לידים הם אנשים שמעוניינים במוצר ונותנים לכם פרטי קשר להמשך הקשר.

מוביל

הוא גם מה שאתה צריך אם העסק שלך מוכר לחברות אחרות (B2B) או שהוא מעוניין במוצר או בשירות שאתה מוכר. באופן מסורתי, לידים הם אנשים שגילו עניין בחברה, שירות או מוצר וסיפקו לך את פרטי הקשר שלהם, כתובת הדוא"ל, מספר הטלפון ו / או כתובת הדוא"ל שלהם. ליד הוא לא בהכרח משתמש המבצע רכישה, אם כי בשיווק דיגיטלי הוא רק המשתמש שמספק לך פרט ליצירת קשר. בדרך כלל, לידים הם לקוחות המעוניינים במוצרים או שירותים מסוימים, אך לא תמיד.

פונקציית לידים בסיסית היא לידים מוסמכים למכירות, אך אנו יודעים כי חלקם מוסמכים ואף מוגדרים על ידי צוות המכירות. מוביל מוסמך לשיווק הוא ליד שנחשב יותר כמו לקוח מאשר לידים אחרים.

לא להתבלבל עם לקוח או לקוח פוטנציאלי

הוא מישהו שנמצא בקבוצת היעד שלך ומחפש מידע על המוצר או השירות שלך. לסיכום, לידים הם אנשים שמספקים לפחות מידע בסיסי המצביע על עניין פוטנציאלי בכם. הפניה היא בהקשר של הסיבה שיש לנו אותה, אדם שעשוי להיות מעוניין במוצר / שירות שאתה מציע. אין לבלבל נוריות עם לקוחות או בעלי עניין, אלא יש להתייחס לאנשים הנמצאים ביעד הדמוגרפי המחפשים מידע אודות מוצרים או שירותים. הם האינטראקציות שאתה נכנס עם לקוחות פוטנציאליים, לקוחות פוטנציאליים או אנשי קשר למכירות בתחילת תהליך ייצור הלידים שלך. בפשטות, ליד הוא אדם או ארגון שיש להם אינטרס במה שאתה מוכר. בייצור לידים ובשיווק אנו יודעים שההובלה של האדם יכולה להיחשב לעניין או לקוח משלם בלבד. לידים שיווקיים הם אנשים שגילו עניין במותג, במוצר או בשירות שלך והופכים אותו ללקוחות פוטנציאליים. לידים למכירות הם אנשי מכירות פוטנציאליים או אנשים בארגון שלך שהביעו עניין במוצרים או בשירותים שלך.

זה כולל עניין למשתמשים להתעניין במוצר או בשירות שלך ולגרום להם למסור את פרטי הקשר שלהם באמצעות תמריצים המכונים מגנטים להוביל

ניתן לעשות זאת בטקטיקות רבות לייצור לידים כגון דוא"ל, מדיה חברתית, דיוור ישיר, שיחות טלפון וכו '. – המטרה של תוכנית ייצור לידים מוצלחת היא ליצור לידים המתאימים לקבוצת יעד מוגדרת אשר החברה שלך מכוונת אליה. שיווק יצירת לידים מתחיל במשיכת לידים מוסמכים, זיהוי מיהם לידים אלו ומשיכתם אליכם. שלב זה חשוב בכדי להבטיח כי מאמצי השיווק שלך יתמקדו בקבוצה הסבירה ביותר לרכוש את המוצר שלך. בהמשך, דור הלידים מציע פתרון לחיפוש לידים מוסמכים ונותן פתרונות לחיפוש אחריהם. הגדרת ההפניה המוסמכת היא הנקודה בה השיווק מחליט אם הפניה מוכנה למכירה. המטרה של שיווק לידים היא להמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות, והמונח "ליד" מתייחס ליצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים מוסמכים.

Lead Qualified Marketing (MQL) הוא מוביל המציין את מה שיש למותג להציע כתוצאה ממאמצי השיווק שלך, אך הוא מוכן אחרת להיות לקוח. הבוס הוא שהגיע אליך והביע עניין במוצרים ובשירותים של החברה שלך.

אכן, מקורות רבים אינם יכולים אפילו להסכים אם הפניה היא פוטנציאל מוסמך או לא. יש האומרים כי השניים מוסמכים יותר, אחרים טוענים כי הסיכוי להפוך למוביל, ואחרים טוענים שזה המקבילה להובלת מכירות.

הדרך הטובה ביותר לגלות מיהו ואינו מוביל מוסמך לעסק שלך תלויה במספר גורמים

כולל סוג ההובלה, רמת ההצלחה של קמפיין ייצור הלידים וגורמים אחרים. אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מובילות כאלה חייבות לפתח תהליך ייצור לידים יעיל שאוסף את מיטב המנהלים האיכותיים. זה יכול לכלול פלטפורמות וגישות שונות, אך כולן יכולות לעזור לך להבין כיצד חברה יכולה לפתח את הקמפיינים היעילים ביותר עבורך. מה ההצלחה שלך בקמפיינים ליצירת לידים, בין אם אתה משתמש במערכת ניהול לידים מסורתית, באסטרטגיה שיווקית לידים דיגיטליים או משהו אחר?

למידע מורחב אודות מה זה לידים? ניתן לבקר באתר websteps.co.il

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן