ינון אריאלי קורס השקעות ערך בשוק ההון

במהלך השנים ד"ר אריאלי עזר לאלפי משקיעים על ידי התמקדות בהשקעות ערך על ידי התבוננות באסטרטגיות. הוא השיק אפליקציית מובייל חדשה שתסייע למשקיעים בבורסה לגלות רעיונות למניות רווחיות מוול סטריט. ד"ר ריילי תמך במאות מיליוני דולרים בהשקעות בשוק ההון לאורך הקריירה שלו כמנהל קרנות גידור, תוך התמקדות בהשקעות ערך עם אסטרטגיה שלוקחת בחשבון את הערך לטווח הארוך של מניות, אגרות חוב ונכסים אחרים בהון. שווקים. מאז השקעתו הראשונה בשנת 2000, הוא עזר לאלפי משקיעים באסטרטגיית ההשקעה שלו, והתמקד בהשקעות בערך התואמות את האסטרטגיה.

אכן, זוהי אסטרטגיה המופעלת על ידי כמה מהמשקיעים המפורסמים בעולם, כולל וורן באפט, ואשר עומדת בבסיס רבים מהשקעותיו בשוק ההון. זהו, למעשה, חלק בלתי נפרד מתיק השקעות בשוק ההון בשווי של יותר מ -1.5 מיליארד דולר.

ג'ואל גרינבלט מסביר את נקודות המפתח שיש לקחת בחשבון כאשר מסתכלים על ספין אוף בשוק המניות, ומציג את מחקרי ההשקעה שלו כתזכורת לכך שאתה יכול להיות גאון מניות ושוק.

אפליקציית תיק המניות של ינון מעניקה למשתמשים תובנה לגבי רעיונות ההשקעה החדשים הטובים ביותר ועוזרת לכולם לבנות תיק מצליח

התיק הפסיבי מחקה ומבצע אסטרטגיה כמותית המבוססת על ביצועי תיק מניות, אגרות חוב, תעודות סל, קרנות נאמנות ונכסים אחרים.

המדד הבסיסי נועד לבחור חברות גדולות ובינוניות בעלות הון מוערך ומספקות תשואות בר-קיימא

הקרן משקיעה בדרך כלל בניירות ערך הכוללים את מדדי הבסיס הבסיסיים של אינטלידקס, כגון מדד S & P 500. בתנאי שוק רגילים, קרן זו משקיעה בכל רכיבי ניירות הערך במדד הבסיס. חשוב להבין כי פיזור מפחית את התרומה של מניות מניבות רווח אם הן מתפשטות יותר מדי. כדי להגביל את הנזק לתיק כולו, אנו ממליצים לשמור על מגוון מספיק של התיק. בדוק את הרכב התיק שלך אחת לשנה ואזן אותו עם תיק מניות, אגרות חוב, קרנות נאמנות ומכשירי השקעה אחרים. בחר בחר אסטרטגיית השקעה שמתאימה לך והיצמד אליה לטווח הארוך ותראה תוצאות משביעות רצון מדי שנה. לא צריך ללכת לשוקי הון המצפים לרווחים מהירים ולברוח מהם. גם אם שוק המניות יירד בחדות, המניות יתוקנו באותו מקום בעוד כמה שנים.

התמדה בהשקעה ללא מכירה אולי נשמעת פשוטה, אך כדי להצליח עליכם להכין את עצמכם בהתאם. קיימות לטווח ארוך היא תנאי הכרחי להשקעות מוצלחות לאורך זמן.

כל פעילות הכרוכה בנכסים פיננסיים כגון ניירות ערך מחייבת חקירה ארוכה ומסודרת של גורם מורשה המתחשב בצרכיו האישיים ובמאפייני המשקיע

זה אומר שתשואות גבוהות בשוק המניות דורשות ניתוח מעמיק, כולל עיוותי הערכה, שרוב המשקיעים לא רוצים. עם זאת, משקיעים שמחליטים להסתחרר יכולים לראות עיוותי הערכה ולהרוויח הרבה כסף אם המניות יחזרו למחירן ההוגן.

ניסיון להשיג דריסת רגל במהירות בשוק אפשרי, אך זו עבודה קשה וקשה להשיג מספר רב של הצלחות. ואכן, מתברר שתוכלו להשיג תשואות פנומנליות וכמובן לנצח את השווקים אם תמתינו בסבלנות וקנו איכותיים בכל שלב.

ברצוני להדגיש כי אינני יועץ השקעות מוסמך ואינני מוסמך לספק ייעוץ השקעות

המטרה שלי ברורה: לנצח את שוק המניות, אך למדתי מניסיון שההתמדה היא האסטרטגיה של אותה תקופה, ואפשר לצפות להשיג תשואות טובות יותר ממדדי אמת אם משיגים אסטרטגיית השקעה ארוכת טווח עם איכות גבוהה. השקעות ודרגת סבלנות גבוהה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבנות ולשמור על אסטרטגיית השקעה רציונלית לאורך שנים רבות. העסק העיקרי שלי הוא ניהול השקעות עבור משקיעים בינלאומיים גדולים, כלומר אני מתמקד בזיהוי הזדמנויות השקעה, ניתוח חברות ועריכת שווי יומי של מניותיהן. אני גם מייעץ לחברות, כותב טורים לעיתונים פיננסיים מובילים בישראל, מעביר הרצאות וסמינרים מדי פעם בנושא השקעות במניות, ומדי פעם מייעץ ומייעץ לחברות. אתה יכול ללא ספק ללמוד כיצד לנתח חברה ולמצוא רעיונות השקעה אטרקטיביים עבור תיק ההשקעות שלך, אך יש בזה עוד.

לא כל משקיע יכול לעשות את הדרוש בכדי לבצע ניתוח בסגנון בנג'מין גרהם של מניות כדי לקבוע אם קיימת אפשרות ערך טובה. לפעמים אתה עושה טעויות השקעה בבחירת ניירות ערך לפורטפוליו שלך ונאלץ למכור אותם בהפסד.
בכדי לקרוא מידע בתחום של ינון אריאלי מומלץ לבדוק כאן: israelhayom.co.il

האתגר של המשקיעים

הוא לעתים קרובות שמעטים המשקיעים ששוקלים לסלק חברה שהוקמה זה עתה, מה שאומר שהיא מתחילה באופן זמני. זה מקל על הדברים בדיוק שמעלים את מחיר המניה והופכים אותו לאטרקטיבי למכירה. לעתים קרובות יש יותר מדי רעיונות מקבילים בשוק המניות, מה שמקשה על מציאת ההזדמנות הנכונה. זה נהדר לעבור לתעודות סל אחרות, אבל אתה צריך להיות מודע לכך שיש להחליף אותם.

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן