העלאת מוצרים לאיביי

ב- AceEcomm יש לנו צוות מומחים מנוסה לרישום eBay שיכולים לנהל את תמונות המוצר שלך, תמונות המוצר ותיאורי המוצר שלך. מומחים אלה עוקבים אחר הנחיות המוצרים והתמונות של eBay – הנחיות העלאה – כדי להבטיח רשימת מוצרים יעילה של eBay. במאמר זה אדון בשיטות המוכרות ביותר להעלאת מוצרים לחנויות משלוחים ב- eBay.

אם אתה מוכר כרגע באתר מסוים ורוצה להעביר את הפריטים שלך ל- eBay, אנו יכולים לעזור לך לעשות זאת. ספר לנו אם אתה משתמש בסרטונים בהיצע המוצר שלך, לא משנה היכן אתה מוכר, ואם נשקול להוסיף אותם לרישום eBay שלך.

הזנת פרטי מוצר לרישום המוני ב- eBay

היא תהליך נוטה לטעות, ולכן אנו מוסיפים בזהירות מוצרים לחשבון eBay שלך ומכניסים אותם לטבלת CSV כדי להקל עליך. אנו יכולים לעזור לך בהכנת רשימות המוצרים שלך למכירה ב- eBay, ואנו תומכים ביצירת קטלוגים של מוצרים עבור מוצרים שכבר מקוטלגים באתר eBay, וכן ברישום פריטים חדשים לגמרי באמצעות עדכוני CSV Excel Excel לתפזורת eBay – העלאת וניהול מוצרים. את הרישומים שלך.
למידע נוסף בנושא של עובדים וירטואליים לדרופשיפינג ניתן לבקר באתר fillva.com

אם יש לך רשומה בחנות eBay שברצונך להעתיק ולייבא

תוכל לעשות זאת באמצעות כלי הייבוא שלנו. ניתן גם לייבא קטגוריות מאיביי, מה שמאפשר לכם ליצור מבנה קטגוריות באתר שלכם בדומה לאיביי. זה ישלב את כל רישומי eBay שכבר קישרתם באתר שלנו ברשת (רישומי מכירות פומביות אינם נתמכים, למעט קישורי רישומי eBay) ויקשרו לכל הרישומים שלנו, וכך תמנע מכם ליצור מוצרים כפולים באתר. כדי להעלות את המוצרים שלך באופן ידני ל- eBay, יש לנו אפשרות "קנה עכשיו" פעילה בשירות שלנו, בה נוכל ליצור קובץ מותאם אישית עבורך.

משתמשים שרק התחילו את SixBit וכבר רשמו פריטים ב- eBay יכולים לייבא מ- eBay. כדי להעלות את המוצרים שלך ל- eBay עם אפשרויות הניתנות לבחירה, עליך ליצור אפשרות שילוב מוצרים. אינך זקוק ללקוחות שקונים מוצרי BigCommerce דרך חנות eBay שלך.

ייבוא רישומי eBay לחנות OpenCart שלך

הוא הדרך המושלמת למלא את האתר שלך באופן אוטומטי במוצרים שכבר ביליתם איתם כשהצטרפת ל- eBay. רשימות מלאי הן המקור לרישומי המוצרים שלך, לא משנה היכן אתה מוכר את המוצרים שלך באתר eBay או בחנות שלך. באפשרותך לייבא ערכי עבר על ידי מעבר למלאי eBay Selling Manager Pro והטענתם במנהל המכירות. לאחר סיום העיבוד, תראה את המוצרים שהועלו המשויכים לתבנית הרשימה שלך ותוכל לחזור על התהליך. כשאתה מנוי לחנות eBay, הרישומים שלך מופיעים בעמוד נפרד באתר האינטרנט שלך.

אם ברצונך לרשום מוצרים באופן ידני בחשבון eBay שלך וברצונך לעדכן את הסנכרון

עליך להשתמש בחשבונות eBay המאכלסים את eBay במקום להשתמש ב- Push to eBay. אם אתה עובר מחשבון Sellbrite שלך, ייבא את הרישומים הקיימים שלך ל- eBay כדי שניתן יהיה לנהל אותם. ואתה מחבר את Sell brite ל- eBay ואז מייבא אותה לחנות OpenCart שלך.

בשיטת העלאה בכמות גדולה של eBay

אתה מעלה באופן אוטומטי מספר רב של רישומים לחנות Dropshipping שלך ב- eBay. אם לא התחלת להעלות ולעבוד בהמוניהם, אני מקווה שזה יניע אותך לכתוב מאמר זה. בחר את חנות eBay שאליה תרצה להעלות את הפריטים שלך ולחץ על "צור חנויות eBay" כדי ליצור רישומי eBay.

ראשית, על מנהל המערכת לוודא שכל המוצרים וקטגוריות המוצרים מסונכרנים עם חנות eBay לפני שהוא יכול לייבא הזמנות ל- eBay.

זה יכול להיות מועיל לבקרת גובה העמלות שנגבות בגין שימוש ב- eBay

אך ניתן גם להשתמש באפשרות זו כדי לקבוע את מחיר eBay עבור כל פריט כאחוז ממחיר BigCommerce. זוהי דרך מצוינת לקיזוז דמי eBay, ומועיל לבדוק את מחירם של מוצרי eBay חדשים, כולל מחירי מכירה, לפני שיובאו ההצעות לאיביי. בעת ייבוא מוצרים מאתרים קמעונאיים גדולים כמו אמזון, eBay ו- eBay Store, עליך לייבא הזמנות eBay כדי להבטיח שהמלאי לא יתואם להזמנות הישנות. הסר מוצר מ- eBay מחוץ ל- Stocka אם הוא כבר לא במלאי ורשום אותו במלאי או אזל אותו במלאי כאשר המוצר נכנס למלאי.

כאשר אתה מייצא מוצר eBay לחנות BigCommerce, אתה מוסיף מוצרים כפולים לרשימת הייצוא כאשר אתה מייצא מוצרים מחנות eBay לחנות Big Commerce.

כדי להעלות ערך לאטסי בוננזה, פשוט העלה את קובץ ה- CSV שהורדת מאטסי והעלה אותו לחנות BigCommerce.

לאחר שתשלים את השילוב

דף eBay בלוח הבקרה יראה לך את המוצרים שהעלית ל- eBay #. אם תבחר באפשרות זו, תוכל לבחור מרווח, ואם תגלול מטה ברשימה ימינה, תראה שלפריטים המסומנים "הועלה למכירה פומבית" יש עמודת "Ebay". תוכל לגשת לדף ייבוא מכירות פומביות על ידי העברת העכבר מעל העכבר ובחירה באפשרות ייבוא למכירה פומבית מהתפריט הנפתח.

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן