מה כדאי לקנות לעובדים לחג?

אם אתה שוקל לתת מתנה לחג המולד לעובדים שלך ואתה יכול להרשות לעצמך לתת להם מתנה דומה, אז המתנה צריכה להיות אמיתית, עליהם להיות אסירי תודה על כך והיא צריכה להיות מתנה מתאימה למקבל. המתנות שתבחר לעובדים שלך יכולות לחשוף הרבה על עצמך ועל איך שאתה מרגיש כלפיהם. הקפידו לחלק מתנות בעלות ערך שווה, או שתוכלו לירות למשהו שיש בו אווירה אדירה יותר של בובות מקיאוויאליות משמחה מאשר לעודד חג טוב וישן.

זו תקופה משמחת וכיפית בשנה

ואם אתה יכול לתת למישהו עונה טובה יותר, יש לך את המתנה הנכונה להראות הערכה על העבודה הקשה שלהם. היו מתחשבים לגבי המתנה שאתם מעניקים לאותו אדם, התאימו אותה לטעמם ולאישיותם, היו חלק חשוב בצוות שלכם ותגרמו להם להרגיש טוב. כל שלב בתהליך נותן לכם כמה רעיונות כיצד להשתמש במתנה.

זו מתנה נהדרת שיש בה פוטנציאל להיות משמעותית ולעלות פחות מדרכים אחרות להכיר בחופשת העובדים

כשאתה מכין מתנה בהתאמה אישית, יש לזה השפעה רבה יותר על מעורבותם של אנשים מכיוון שאתה מראה להם שאכפת לך איזה סוג של מתנות הם אוהבים.

עובדים יעריכו מתנות מתחשבות שאינן שובבות או עונתיות

בעלי עסקים קטנים צריכים להיות יצירתיים עם האופן בו הם מזהים את עובדיהם במהלך החגים על ידי מתן חג מולד לעובדים. שליחת מתנות לעובדים רחוקים היא הדרך המושלמת להתחבר אליהם מחדש.

אין מגבלות על סוגי המתנות

ממתנות אלגנטיות וידידותיות למשרד ועד כרטיסי מתנה. עובדים מעריכים כרטיסי מתנה מכיוון שהם יכולים לעזור בקניות חג המולד שלהם ולתת לעצמם את החופש לבחור מתנות שהיו רוצים. לדוגמא, תוכלו לקבל מתנות ייחודיות לכל עובד, או שתוכלו לתת למישהו שאוהב את הקולנוע סל מתנה לליל הסרט.

בעת תכנון מסיבת חג המולד במשרד

חשוב לבחור את המתנות המתאימות לעובדים שלכם. עובדים במשרד או בבית ראויים להערכה מסוימת על עבודתם בחופשת חג המולד. מתנות לחג המולד הן הדרך הטובה ביותר לגרום להם להרגיש מיוחדים וחשובים בחייכם.

אתה יכול להפתיע את העובדים שלך בסל מתנה מגוון של חטיפים ושוקולד. או שאתה יכול לשקול לתת להם קופסא מתנה משוקולד יפה כחלק ממאמצי המתנה שלהם.

מחברת מותאמת אישית

היא דרך נהדרת לתת לעובדים שלך תחושת שייכות. מתנות להכרת עובדים פועלות יחד עם טקטיקות הכרה אחרות כדי לגרום לעובדים להרגיש מוערכים ועסוקים במשימה הארגונית. ניתן להציג מתנות אלה בכדי להביא כיף וערך לחייהם של העובדים כפי שהם מביאים לעסק שלכם.

יש אנשים שנותנים מתנות לעמיתיהם לעבודה כדי לחגוג את החגים כאות הוקרה, כחגיגה של היום הראשון או האחרון, או כאות תודה. עובדים יכולים לקבל מתנות לעובדים, לבוסים ואפילו לעצמם.

מתנות וירטואליות לעובדים חשובות באירועים מיוחדים

במיוחד אם נגמר לכם הזמן לרכישה פיזית ורוצים לשלוח מתנה משמעותית. מדובר בפריטים מקוונים שאינם דורשים משלוח, יוצרים תחושת חגיגה ומעניקים לעובד תחושה מיוחדת. מטעמי נוחות וחידוש, קופסאות מנוי הן אפשרות מתנה פופולרית עבור עובדים מרוחקים, כך שתיבות מנוי מוארות של Muse יכולות להיות אפשרות מתאימה.

זה גורם לעובדים לקנות את הספר שהם אמורים לקרוא. עובדים המשתמשים בפריטים ממותגים הם דרך נהדרת לבנות מודעות למותג ושיווק אמיתי למתנה.

מתנות לעובדים הן מתנות לחברי הצוות לחגוג חגים

ימי הולדת, הצלחות, ימי עבודה ואירועים מיוחדים אחרים. מעסיקים משתמשים במתנות כדי לחזק את מוסר העבודה ולהגביר את מחויבות העובדים. אחד הרושמים הגדולים ביותר שאתה יכול לעשות על העובדים והקולגות שלך הוא מתנת חג מולד חגיגית במשרד.

התבונן במבחר הרחב שלנו של רעיונות מתנה מקסימים לחופשות החברה ושמח את העובדים שלך בעונת חג המולד

חלוקת מתנות בחגים היא אחד הדברים המהנים ביותר שמעסיק יכול לעשות כדי להראות הערכה. בנוסף לעבודה הנהדרת שאתה עושה כל השנה עבור הלקוחות המופלאים שלנו, מתנה לחג המולד ללקוחות שלנו היא גם דרך נהדרת להראות להם שאתה מעריך את העסק שלהם. הנה כמה רעיונות נפלאים למתנות חג המולד שיעזרו לך לבחור את מתנות חג המולד הטובות ביותר עבור הצוות שלך במהלך העונה החגיגית. הדבר הטוב ביותר לעשות בחג המולד הזה הוא לתת לעובדיכם כרטיסי מתנה ולתת להם להחליט כיצד הם רוצים להשתמש בהם. הדבר היחיד שעליך לעשות כדי להשיג את כרטיס המתנה המושלם הוא לחלק אותו אליו.

תיבות אלה מכילות מתנות מוטיבציה

דפי עבודה לפיתוח מקצועי, מגזינים למטרה, עיצוב חדשני ואפילו "ספר העזרה העצמית הנמכר ביותר של הניו יורק טיימס. תנו לעובדים העובדים קשה משהו כדי לשמור עליהם עסק עם 32 מתנות החברה הללו. הן מתחשבות ושימושיות, ובניגוד למתנות רבות של חברות, הן לא נראות זולות.

במקרים מסוימים

ערב חג המולד הוא הזמן המושלם להעריך קולגות ועובדים. ג'ון רוחלין , מחבר הספר גיפטולוגיה ואחד המומחים המובילים למתנות ארגוניות, יש הרבה מה לומר על מתנות לחג המולד. הוא מוסיף שאם אתה רוצה להראות הערכה לאנשים שאתה עובד איתם אתה צריך לחשוב על מתנות בתקופות אחרות של השנה.

קניית מתנות יכולה להיות משימה קשה

במיוחד אם אתה קונה מתנות לחג המולד לעובדים. עליך לוודא שאתה אוחז במתנת העובדים המושלמת שלא נשרפת בכיסים שלך. עובדים שמתחזקים אורח חיים מינימליסטי או המום מ- t כמות הדברים בביתם לא תעריך מתנות.

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן