תיירות רפואית בטורקיה

שירותי הבריאות בטורקיה עשו צעדים גדולים בשנים האחרונות וכיום ישנם מספר בתי חולים מוסמכים בינלאומיים במדינה עם מתקני טיפול שונים. מבעיות פוריות והשתלת איברים ועד השתלות שיער וטיפולי יופי, בטורקיה יש הכל לכל מטופל המחפש תרופה למחלתו, וזו הסיבה שתיירות המרפא בטורקיה משגשגת. ליותר ויותר תיירים זרים המחפשים טיפול קל למצוא ציוד הייטק ורופאים מנוסים בטורקיה במחירים נוחים מבלי להתפשר על האיכות.
למידע נוסף אודות תיירות רפואית בטורקיה נא לבדוק ב-

טורקיה מציעה מגוון רחב של שירותים רפואיים לחולים זרים, ומגוון כזה של שירותים רפואיים הופך את טורקיה למרכז לגמלאים וזרים בינלאומיים. מידע על אשרות לטורקיה לזרים. מגוון השירותים הרפואיים בטורקיה מכסה מספר ערים.

רוב התיירים הרפואיים בוחרים בערים כמו איסטנבול

אנטליה ואנקרה, שהן גם מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בטורקיה. מה שאנשים רבים לא יודעים, לעומת זאת, הוא שיש הרבה בתי חולים באיכות גבוהה בצפון טורקיה, שהוא גם אחד האזורים הכי פחות מתוירים במדינה, למרות הפעילויות הרבות שהיא מציעה למבקרים.

קישור: מאמר בנושא תיירות רפואית

טורקיה מדורגת בין עשר המדינות המובילות שמשכו מספר רב של תיירים רפואיים לבתי החולים המוסמכים שלהן בשנים האחרונות תוך שימוש בטכנולוגיה העדכנית ביותר

איכות, שירותי בריאות במחיר סביר, מעיינות חמים, מעיינות תרמיים טבעיים ואירוח בעל שם עולמי. לאחר שהרוויחה 1.5 מיליארד דולר מתיירות מרפא ב-2018, טורקיה אירחה כ-700,000 תיירי מרפא, לפי שר הבריאות הטורקי. על פי הסטטיסטיקה, תיירים רפואיים מגיעים לטורקיה בנוסף לכירורגיה כללית ולגינקולוגיה לטיפול בהקרנות, ניתוחי לייזר בעיניים, מחלות פה ושיניים, טיפולי פוריות, מחלות לב וכלי דם והשתלות איברים.

טיפולי שיניים בחו"ל

בתי חולים העוסקים בתיירות רפואית בטורקיה מצוידים בטכנולוגיה הרפואית העדכנית ביותר ויש להם צוות מוסמך

יותר מ-35% מהרופאים הוכשרו במדינות המערב. בתי חולים העוסקים בתיירות רפואית בטורקיה מצוידים בטכנולוגיה הרפואית העדכנית ביותר ויש להם צוות מוסמך, עם למעלה מ-35% מהרופאים שהוכשרו במדינות המערב. עיין ברשימת בתי החולים שלנו בטורקיה. במשך דורות, טורקיה הייתה ועודנה ידועה בזכות אתרי הספא המצוינים שלה, שחלקם מתוארכים לתקופת הרומאים. בטורקיה, תמצאו מתקנים רבים בעלי הסמכה בינלאומית, מצוידים בצוות רפואי מוכשר ביותר המציע את השירותים האיכותיים ביותר. בתי חולים אלו משתמשים בציוד הרפואי הטוב ביותר הקיים בכל מקום בעולם.

לטורקיה מספר בתי חולים פרטיים המוקדשים למתן טיפול רפואי ברמה עולמית

בשל כך, מרכזים רפואיים מוסמכים של JCI Pro עם המספר הגדול ביותר של מתקנים רפואיים מוסמכים של JCI, תיירים רפואיים בטורקיה יכולים להיות סמוכים ובטוחים בתשתית ובשירותים באיכות הגבוהה של בתי חולים אלה והצוות הרפואי שלהם. המחירים לטיפול רפואי וניתוחים באיסטנבול ובטורקיה נמוכים מאוד בהשוואה ליעדים פופולריים אחרים בעולם.

בנוסף למחירים הנמוכים

שירותים איכותיים הכל כלול בלמעלה מ-300 בתי חולים מודרניים ואיכותיים עם רופאים וצוות מעולים הופכים גם את טורקיה ליעד פופולרי לתיירות רפואית ובריאות בעולם. כל זה, בשילוב עם כוח אדם מיומן ובתי חולים מצוידים היטב, הופכים את טורקיה לאחד מיעדי התיירות הרפואית המובילים בעולם. טורקיה תמיד הייתה יעד פופולרי לטיולים בשל ההיסטוריה והמשיכה התרבותית שאין לה מתחרים, וכעת, לאחר שנים של השקעות מסיביות במגזר הציבורי והפרטי, זוהי התשתית הרפואית של המדינה שמושכת אליה זרים מכל רחבי העולם.

את החיפוש אחר הרופא או המרפאה המתאימים שלכם תוכלו לבצע באינטרנט. אתרי אינטרנט רבים נפתחו במטרה למשוך "תיירי  רפואה" לטורקיה – באתרים אלו תמצאו את כל המידע הזמין לגבי רופאים ומרפאות בטורקיה בין אם המדובר על השתלת שיער (hair transplant בטורקיה) או טיפולי שיניים, וכד'. כמובן שגם מקדמי אתרים עובדים על שיווק האתרים הללו יומם וליל אך זה לא אמור להפריע לכם.

על פי נתוני הוועדה לתיירות הבריאות הטורקית

טורקיה קיבלה יותר מ-850,000 תיירים רפואיים מ-149 מדינות בשנת 2018. העובדה שמטופלים מכל העולם הגיעו לטיפול בטורקיה היא עדות להצלחתה של טורקיה תיירות רפואית. הסיבות העיקריות לכך שאנשים מגיעים לאיסטנבול או לטורקיה לתיירות רפואית ובריאותית כוללות: טורקיה דורגה לאחרונה בין שלושת המקומות המובילים בעולם בהליכי תיירות רפואית. תיירות רפואית היא מוקד הליבה של התיירות הלאומית הטורקית, מתן טיפול שקוף ובטוח לחולים זרים. אם אתם דואגים לגבי ענייני השפה, שכן אולי אינכם דוברים טורקית הרי שרוב הרופאים בטורקיה מדברים גם אנגלית. אז אין באמת מחסום שפה.

האם כדאי לעשות טיפולי שיניים בטורקיה?

לאמריקאים לא כדאי להגיע לטורקיה כדי לבצע עבודת שיניים. אבל לישראלים זה דווקא מאוד משתלם משום שטורקיה וישראל נמצאות בקירבה גיאוגרפית משמעותית ומשום שהמחירים בישראל בתחום רפוא תהשיניים מאוד גבוהים בהשוואה לטורקיה. בנוסף, מרפאות השיניים בהשוואה לישראל הן ברמה גבוהה כך שבשכלול כל המידע הזה בהחלט מומלץ לבדוק את האופציה הטורקית. הכנו לכם מאמר המדבר על טיפולי שיניים בטורקיה, ליחצו כאן: טיפולי שיניים בטורקיה.

תעשיית התיירות הרפואית מספקת לחולים זרים עם מחלות נדירות אפשרות לקבל טיפול בבתי חולים מיוחדים זרים

החיסכון הפוטנציאלי לתיירים רפואיים הוא עצום ולכן אחד הגורמים החשובים ביותר כאשר פונים לטיפול בטורקיה. טורקיה היא לא מדינה יקרה, ולכן העלויות הלא רפואיות כאן אינן גבוהות במיוחד, מה שחשוב במיוחד לחולים הזקוקים לטיפול או שיקום ארוך טווח.

מגוון רחב של שירותים רפואיים ושירותים באיכות גבוהה מאפשרים לטורקיה להשיג יותר מסתם תיירות בריאות מתיירות בריאות

לדברי טוראן בוזגן יו"ר האגודה הטורקית לאסטרטגיית בריאות ומדיניות חברתית, המספר הממוצע של אזרחים זרים המגיעים לטיפול בטורקיה הוא כמעט פי 10 מזה של אזרחים זרים הנוסעים לטורקיה לחופשה. בשנת 2018, כמיליון זרים הגיעו לטורקיה לטיפול רפואי. ארצות הברית, דרום קוריאה, טורקיה, תאילנד, גרמניה, הודו, בריטניה, מלזיה, מקסיקו ואיראן הן בין עשרת היעדים המובילים לתיירות רפואית בשל בתי החולים המוסמכים שלהם, האיכות הרפואית ושירותי הבריאות במחירים סבירים.

טורקיה

היא אחת המדינות הבודדות הממוקמות בשתי יבשות שונות. זהו גם יעד תיירותי פופולרי והופך בהדרגה ליעד תיירות רפואי. טורקיה מציעה יופי טבעי, חוויות בלתי נשכחות ואירוח חם, מה שגורם לכל מבקר להרגיש בבית בשתי היבשות. עם שיפור מגזר התחבורה והמשך ההשקעה בבתי חולים ציבוריים ופרטיים, טורקיה מוכנה להמשיך ולשפר את מעמדה כמרכז תיירות רפואי עולמית.

זה הופך ליעד פופולרי יותר ויותר עבור מגוון רחב של הליכים רפואיים

היתרון של טורקיה בתיירות רפואית הוא המספר הרב של בתי חולים מוסמכים בניתוחי עיניים, בריאטריים ומטבוליים, ניתוחים פלסטיים, השתלות וטיפול בסרטן, כמו גם מחירים נוחים, שירות באיכות גבוהה ויעד תיירותי מוביל עם אטרקציות היסטוריות, תרבותיות והיסטוריות. . אטרקציות טבעיות. הממשלה מפתחת באופן פעיל תיירות בריאות, עם תוכניות לאשפז 2 מיליון חולים בינלאומיים ב-2023 ולגייס יותר מ-20 מיליארד דולר.

אם אתה מעוניין בהזדמנות לעסוק בתיירות בריאות בטורקיה

אתה יכול להזמין תוכנית אבחון או טיפול במדינה זו דרך Booking Health. לפני הגעה לטיפול בטורקיה ניתן לקבל ויזה ויש "ויזה רפואית" באפשרויות הויזה. לאחר הכנת כל מסמכי המדינה להגשת בקשה לויזה, ובמידה והוויזה אינה אסורה לחו"ל, תקבלו ויזה רפואית לטורקיה ללא כל בעיה. הקפד להביא איתך את הדרכון ואת כל המסמכים הרפואיים לפני ההגעה לטורקיה ולבית החולים.

אנו מספקים זאת כחלק מחבילת השירות המלאה שלנו מכיוון שאנו רוצים שתהיו מרוצים לחלוטין מהחלטתכם לנסוע לטורקיה מסיבות רפואיות

אתה בהחלט יכול לקבל את כל שירותי הקונסיירז' שאתה צריך עבור הטיול הרפואי שלך לאיסטנבול טורקיה במרפאות או בבתי חולים. מטופלים שמצפים לניתוח זול בחו"ל או בחו"ל יכולים לבקר בטורקיה כדי לענות על הצרכים הרפואיים שלהם. אז הגיוני שאנשים רבים נוסעים לטורקיה, עוברים ניתוח ואפילו עוברים חופשות ארוכות, אבל מוציאים פחות כסף ממה שהם צריכים לשלם עבור טיפול במדינת הולדתם.

באותו נושא

שפתו את המאמר

עוד כותרות

דילוג לתוכן