ספא מומלץ בצפון הארץ

מכון הספא ארבל שבחיפה נוסד בשנת 2010. 

מכון הספא הוא מרכז בריאות המציע טיפולי עיסוי, מספרה ומניקור. הם מציעים גם סוגים שונים של עיסויים הנעים בין רקמות עמוקות לשוודיות.

במאמר זה, המחבר מדבר על חשיבות הבריאות וכן מתן מידע למי שמתעניין בטיפולי ספא. הכותב כולל גם כתובת מדיה חברתית למי שרוצה לעקוב אחר מכון הספא ברשתות החברתיות לקבלת טיפים ועדכונים על שירותיו.

מה הוא מכון הספא ארבל

מכון ספא היא חברה המציעה טיפולים ושירותים מיוחדים לגברים ולנשים כאחד. הם מציעים מגוון רחב של מוצרים ושירותים כגון טיפוח שיער, טיפולי פנים, מניקור, פדיקור וכן הלאה.

 

מכון הספא נוסד בשנת 2010 על ידי אריאל מאיר  מתוך כוונה להפוך לספא השירות המלא הטוב ביותר בעיר חיפה. אריאל רצה ליצור מרחב שבו אנשים יכולים ללכת להתפנק בכל הצרכים שלהם מכף רגל ועד ראש. אריאל גם ראה בעיני רוחו את הספא הזה כמקום רב-תרבותי, אקלקטי, אינטלקטואלי, רוחני ומהנה שבו אנשים יכולים להתכנס כדי ליהנות מהזדמנויות שונות לצמיחה אישית באמצעות גישות הוליסטיות לבריאות.

כיום למכון הספא יש שני מיקומים בעיר חיפה.

כמה עולה עיסוי בספא ארבל שבחיפה?

עלות העיסוי משתנה בהתאם לטיפול . העלות הממוצעת של עיסוי בישראל היא 200 ש”ח.
בכדי לראות מידע בנושא של ספא מומלץ בצפון הארץ באפשרותך לגשת לאתר spa-arbel.co.il

 

עיסוי הוא שירות שניתן גם למצוא במרפאות רפואיות ובריאות רבות ברחבי העולם בפחות כסף ממכונים רגילים.

מטפל בעיסוי עורך את השירות על ידי מניפולציה של השרירים והרקמות של הלקוח כדי להקל על כאבים, כאבים ומתח.

 

ישנם סוגים רבים ושונים של עיסויים, אבל לכולם יש דבר אחד במשותף – כולם טובים! רוב האנשים יגלו שהרפיה היא החלק האהוב עליהם בעיסוי.

 

עלות העיסוי תלויה מאיפה אתה מקבל אותו. רוב האנשים מגלים שמחיר ממוצע לעיסוי נע בין 200 ש”ח  ל-350 ש”ח לשעה, אך הוא גם משתנה בהתאם לסוג העסק. אם אתה הולך לספא או לסלון יוקרתי, אתה יכול לצפות לשלם קצת יותר עבור השירותים שלך מאשר אם תלך

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן