טנריף מזג אוויר טרופי

באיים הקנריים יש אקלים סובטרופי עם מזג אוויר חם כל השנה. באיים הקנריים יש אקלים סובטרופי, עם מתון ונעים כל השנה, עם הפרש טמפרטורות קטן בין היום ללילה. טנריף הוא האי הגדול ביותר באיים הקנריים. הוא מתון מאוד ושטוף שמש רוב ימות השנה, עם מעט מאוד גשם מאוקטובר עד מרץ. מבחינת גשמים, האיים המזרחיים הם אזורים צחיחים למחצה, ובאיים המערביים יורדים גשמים.

הרי טנריף אחראים לתנאי מזג האוויר השונים באי. כמו האיים הקנריים האחרים, האקלים של טנריף מחולק בבירור בין צפון לדרום. צד זה של האי פונה לדרום ולמזרח ומושפע ממערכות אקלים חם ויבש שמקורן בסהרה המערבית שבאפריקה.

הקיץ בחוף הצפוני עדיין חמים, אך מעט מעונן יותר עם גשמים מעט גבוהים יותר. צפון טנריף שקט הרבה יותר, בעיקר בשל האקלים הקריר והלח יותר, במיוחד בחודשי החורף.

עם זאת

מזג האוויר מעט גשום בתקופה זו של השנה, חם במהלך היום וקריר בלילה. בסתיו האוויר מתקרר, אבל רק כמה מעלות, אבל מזג האוויר עדיין נעים. ינואר הוא החודש הקריר ביותר בשנה, אבל הטמפרטורה הגבוהה הממוצעת שלו היא עדיין 20 מעלות צלזיוס. עשוי לרדת גשם לפעמים, אבל אין עונה גשומה ברורה אלא אם כן יורד גשם בתדירות גבוהה יותר בדצמבר ובינואר.

ימי הקיץ באיים הקנריים קצרים יותר מאשר באירופה (חורפים ארוכים יותר)

אך בשל אזור הזמן המקובל, השמש עדיין שוקעת די מאוחר. אם תרצו לחקור את העיר או לטייל בפנים הארץ, תוכלו לבחור באפריל, מאי ובמחצית הראשונה של אוקטובר. בחורף, תאהבו את הטמפרטורה המתונה, גם אם לא ניתן לשלול את מזג האוויר הגרוע במשך כמה ימים, לעתים קרובות תוכלו להשתזף. בטנריף יש אקלים נעים לאורך כל השנה, כך שהכל תלוי בטמפרטורה ובאקלים המתאימים לכם ביותר. צפון האי נוטה להיות קריר בכמה מעלות מהדרום, אבל השמש כמעט תמיד עומדת על 10 שעות ביום בממוצע, אם כי נקודות מסוימות בעמק יכולות לחסום את העננים גם בקיץ, כמו אורוטבה. עֶמֶק.

עם גשם ממוצע של 23 מ"מ

יש סיכוי קטן שתירטב, אבל זה קורה בדרך כלל עם משבי רוח עזים בחלק הצפון מערבי של האי וימים רבים עדיין יהיו חמים ויבשים. מזג האוויר בחלק זה של האי עדיין צריך להיות חם ושטוף שמש, עם טמפרטורות קצת פחות מ-30 מעלות צלזיוס במהלך היום. הטמפרטורה הממוצעת תהיה 23 מעלות צלזיוס, והאקלים החם יותר נצפה בדרך כלל בצד הדרומי של האי.

אקלים בטנריף בנובמבר דירוג 10.3 / 10 טמפרטורה ממוצעת אידיאלית 21 מעלות 4 מ"מ משקעים 10 שעות 45 דקות בשעות היום מזג האוויר בנובמבר חמים ונוח להפליא

והימים מעט גשומים. מזג אוויר בטנריף בספטמבר דירוג 9.1 / 10 אידיאלי 24 מעלות טמפרטורה ממוצעת 3 מ"מ משקעים 12 שעות 20 דקות אורך היום טמפרטורת האוויר יורדת מעט לאחר קיץ חם ואינטנסיבי בטנריף. מזג אוויר בטנריף ביוני דירוג 9.6 / 10 הטמפרטורה הממוצעת האידיאלית היא 22 מעלות. 3 מ"מ משקעים 13 שעות 55 מ' אורך יום יוני הוא בדרך כלל אחד החודשים היבשים והשמשים ביותר של השנה בטנריף. מזג האוויר בטנריף באפריל דירוג 10.1 / 10 טמפרטורה ממוצעת אידיאלית 20 ° 3 מ"מ משקעים 12 שעות 50 מ' אורך היום כפי שאתה יודע, באפריל מזג האוויר חם נעים במהלך היום.

רוחות מהאוקיינוס האטלנטי

בדרך כלל מדרום-מערב לצפון-מזרח, הופכות את מזג האוויר של האי ליפה כל כך במהלך החודשים הללו, ומאפשרות לתושבים ולמבקרים ליהנות מהנוף הייחודי גם בזמן המעבר דרך טנריף. לכן, כדי ליהנות משבועיים של חופשה, לשחות בים ולסגוד לשמש, תיירים צריכים להגיע לשם רק מתי שהם רוצים, שכן אחד המאפיינים של האי הזה הוא שלמרות הגשם, האקלים נהדר פה. שָׁנָה. ובכן, זה בגלל שהאיים הקנריים הם כנראה המקום החם ביותר באירופה בחורף, כאשר שאר היבשת סובלת בדרך כלל מטמפרטורות קפואות.

נובמבר נחשב לחודש העונות המתחלפות

כאשר מזג האוויר משתנה מחום הקיץ לחורף (לרבים מאיתנו עדיין חם מאוד). לדעתנו כל חודש טוב לחופשה בטנריף, אבל נכון שנובמבר יכול להיות חודש קשה בגלל שינויי האקלים. אנחנו לא רוצים להניא אתכם מלהזמין חופשה בטנריף החודש, אבל אנחנו יודעים שמזג האוויר יכול להיות גרוע בנובמבר. אתה יכול לבקר בטנריף בחורף, ללכת עד גבול השלג בהר טיידה, ולאחר מכן לבלות את היום שלמחרת בספיגה מהשמש בחוף הדרומי של פלאיה דה לאס אמריקס.

טנריף

היא חלק מהאיים הקנריים, שהוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים באירופה בחורף. בטנריף יש אקלים סובטרופי, עם קיץ חם וחורף מתון מאוד, בדרך כלל שטוף שמש כל השנה. למרות שמרוקו עשויה לחוות חום עז, האקלים של טנריף צפוי ועקבי יותר מכיוון שרוח הסחר הצפון מזרחית הנושבת מהאוקיינוס האטלנטי מבטיחה טמפרטורות נעימות לאורך כל השנה. רוח זו אומרת גם שבאיים הקנריים יש בדרך כלל שמיים בהירים.

עם זאת

מזג האוויר בטנריף עשוי להיות מושפע מסופות אבק המגיעות מהסהרה עם שינוי כיוון הרוח השורר. סופות אבק אלו פוגעות בטנריף 2-4 פעמים בשנה בחודשים אלו ונמשכות בדרך כלל כ-2-5 ימים. סופות אבק אלימות אלו פוגעות בטנריף 2 עד 7 פעמים בשנה, וכל אחת מהן יכולה להימשך בין 2 ל-22 ימים. סופת האבק האחרונה, שעלולה להיות חמורה ביותר בטנריף, מתרחשת גם בגובה פני הים בסוף החורף ובתחילת האביב (פברואר – מרץ).

למזג האוויר הטוב מתווספת רוח הים

המסייעת לספורט מים שונים. באופן כללי, הסתיו שטוף שמש, הים חם והפארק מלא בירק. כל השנה דצמבר היום אביב קיץ סתיו חורף ינואר מרץ אפריל יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ספרד סנטה קרוז דה טנריף כל השנה אקלים ותנאי מזג אוויר חורפים ארוכים, נעימים ויבשים; סוער לאורך כל השנה, שמש רוב הזמן.

הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנרשמה אי פעם בטנריף בנובמבר (בתחנת שדה התעופה של טנריף דרום) הייתה 35.2 מעלות צלזיוס והטמפרטורה הנמוכה ביותר הייתה 12 מעלות צלזיוס.

החדשות הטובות בטנריף בנובמבר הן שלא לא משנה כמה זה גרוע

זה לא נמשך זמן רב (במיוחד בדרום). הרי טנריף מציעים הפוגה קרירה מחום הקיץ, בעוד הר טיידה מכוסה בשלג במהלך חודשי החורף. הנה כמות המשקעים הממוצעת. מדרום ללה לגונה, המדרונות הצפוניים של טנריף, מעל 1,000 מטר (3,300 רגל), לחים ומיוערים אפילו יותר. הנה כמות המשקעים הממוצעת. כמות טנריף טובה מאוד לאורך כל השנה, אולם בנוסף למערכות הלחץ הנמוך שיכולות לחצות את האי מאוקטובר עד מרץ, בקיץ יכולים להיווצר עננים מעל האוקיינוס האטלנטי ולהגיע לאי.

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן