לוח מחיק – כל המידע על לוחות מחיקים

1. הקדמה

הלוח המחיק הוא לוח לבן שניתן למחוק בעזרת מטלית לחה או מחק. ידועים גם בתור לוחות גיר, לוחות מחיקה רטובה ולוחות מגנטיים.

הלוח המחיק קיים מאז שנות ה-1800 ושימש במקור למטרות הוראה. רק בסוף שנות ה-1900 הם הפכו פופולריים יותר ושימשו בחללי משרדים כדי להחליף לוחות.

לוחות מחיקים הם כלים נהדרים לסיעור מוחות מכיוון שקל יותר לשנות את המחשבות שלך על הלוח.

הלוח המחיק יכול לשמש גם כמשטח למחיקה יבשה מה שהופך אותו למושלם עבור מצגות או פגישות שבהן אתה צריך לרשום מידע במהירות אבל לאחר מכן למחוק אותו כדי שלא תצטרך לדאוג.

מבוא: מהו לוח מחיק?

לוח מחיק הוא לוח לבן שניתן למחוק בעזרת מטלית לחה או מחק. הלוח המחיק נקרא גם לוח מחיק, לוח מחיק רטוב או לוח לניגוב יבש.

הלוחות המחיקים עשויים מויניל או בד סינטטי אחר המצופה בשרף מלמין שנצבע ונאטם על מנת להיות עמיד בפני נזקים מחשיפה לאור ולחות. פני הלוח מצופים בציפוי מיוחד למחיקה יבשה הניתן להסרה בקלות, מה שהופך את הלוח לשימוש חוזר.

לוח מחיק הוא משטח כתיבה שניתן למחוק ולכתוב עליו שוב. לוחות מחיקה ידועים גם בתור לוחות ציור, לוחות כתיבה ומשטחי מחיקה.

לוחות אלו עשויים בדרך כלל משכבה דקה של פלסטיק לבן או שקוף, מצופה בשכבה של צבע לוח גיר לבן או נוזלי שקוף. הצבע מגיב למחק, כך שניתן לכתוב על הלוח ולמחוק אותו שוב ושוב.

3. לוחות מחיקים מובילים לסופרים ואמנים

הלוח המחיק הוא כלי נהדר עבור סופרים ואמנים מכיוון שהוא מאפשר להם ליצור את עבודתם בצורה ספונטנית יותר. זה לא דורש שום כישורים או כלים מיוחדים, רק קצת יצירתיות.

ישנם שני סוגים של לוחות מחיקים: לוח המחיקה היבש והלוח המחיק הרטוב. לוחות המחיקה היבשה עשויים משטח אקרילי עם מסגרת פלסטיק לבנה הניתנת לניקוי בעזרת מחק או מטלית, ואילו לוחות המחיקה הרטובה עשויים מנייר מסיס במים על גבי גב פלסטיק הניתן לניקוי במים.

הלוח המחיק מושלם עבור אנשים שאוהבים לשרבט, לעשות סיעור מוחות, לשרטט רעיונות או להכין טיוטות גסות לפני שהם מתחייבים לנייר.

לוחות מחקים נהדרים עבור אמנים וסופרים. להלן לוחות המחקים הטובים ביותר עבור אמנים וסופרים.

לוח המחיק הוא כלי שימושי מאוד שיש במגירת השולחן שלך או ליד שולחן הציור שלך, בין אם אתה אמן או סופר. זהו לוח עם משטח גומי שניתן למחוק, כך שתוכלו להשתמש בו כדי לשרטט רעיונות על נייר ללא צורך בשימוש בעט ונייר.

לוחות מחקים ידועים גם כ"פלטות אמנים" מכיוון שהם שימשו במקור על ידי אמנים כדי לשרטט את הרעיונות שלהם לפני שציירו אותם על קנבס.

משטח הגומי מקל על האמן למחוק טעויות מבלי לפגוע בנייר שמתחתיו, וזו הסיבה שהכלי הזה הומצא מלכתחילה – כי העיפרון המסורתי

כיצד לבחור את הלוח המחיק הטוב ביותר עבור הצרכים שלך

לוחות מחקים מושלמים למפגשי סיעור מוחות יצירתיים. הם דרך מהנה וקלה להעלות רעיונות חדשים ולחקור מושגים שונים.

לוח המחיק הטוב ביותר לצרכים שלך הוא כזה שתוכל להשתמש בו במגוון דרכים. זה אמור להיות מסוגל למחוק בקלות ולהיות מסוגל להתמודד עם סוגים שונים של סמנים.

לוח מחק הוא כלי חיוני לכל אמן, מעצב או מהנדס. זהו משטח לציור עם טוש לוח ציור שניתן למחוק בעזרת מחק. מחקים עשויים לרוב מגומי ומגיעים במגוון צורות וגדלים.

 

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן