חדשות בית שמש

שוטרים ירו לאוויר בכדי לאכוף סגירה בבית שמש לאחר שמתנדבי המשטרה הרגישו מאוימים על ידי קהל שהתאסף ונלקח באבנים במהלך סגירת בית הספר.

שופט הורה לראש העיר משה אבוטבול ולעיריית בית שמש לשלם למתלוננים 15,000 דולר כל אחד

היסטוריה של ספירת קולות החיילים בערים מראה כי עליזה בלוך ניצחה את ראש העיר המכהן משה אבוטבול להיות ראש העירייה הראשונה בבית שמש. וושינגטון. מתנדבי הצלה המאוחדים מעבירים אוכל לתושבי שמש בנעילה קבוצה של מתנדבי הצלה המאוחדת קראה לעזרה במתן אוכל לתושבי הסגר. משטרת בית שמש ערכה חיפושים בגן, הטילה קנסות המשטרה מצאה שתי דירות, אחת כגן ילדים עם 30 ילדים ומשטרה. השני עם 11 ילדים ומורה.

ב -13 במרץ 1997 נהרגו שבע ילדות בנות שלוש עשרה וארבע עשרה מבית הספר בית שמש עמית פוארסט באי השלום שליד כפר נהריים על ידי חיילים ירדנים בעת שהשתתפו בטיול לימודים בבית ספר ישראלי-ירדני משותף

אתר תיירות על פי הכללים הירדנים. בשנת 2009 נודע כי שכונה חדשה-רמת בית שמש (גימל) תיבנה על גוש אדמות גדול בבעלות המדינה על הגבול עם דרום ביתש כשכונה החרדית. בשנת 2011 פרץ בעיר עימות בין גברים חרדים קיצוניים, חברי קבוצה בשם סיקריקים [49] [50] [51] ותושבי העיר הנוספים בנוגע להפרדה מגדרית בבתי חולים מקומיים, [52] בשם "מהדרין". "(אוטובוסים שבהם יושבים גברים מלפנים ונשים יושבות מאחור).

יום ראשון 0 86 מעלות-67 מעלות שמש היום עם שיא של 86 מעלות (300 מעלות) ושפל של 67 מעלות (-19.4 מעלות). יום שבת 086 ° C – 68 ° C היום שטוף שמש בעיקר עם ערכים מקסימליים של 86 ° C – 300 ° C וטמפרטורות נמוכות ב 68 ° C + 200 ° C. הרוחות הצפוניות חזקות.

עבור מידע בנושא של חדשות בית שמש ניתן לבדוק כאן: betshemesh-news.co.il

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן