חברת שליחויות תפעולית לחנות אינטרנטית מהיום להיום

XPO לוגיסטיקה שבסיסה בגריניץ ', קונטיקט, רשמה רבעון שני מרשים של 2018. אימוץ שוק הובלות מקוון שיעזור ללקוחות למצוא משלח להובלת המשלוחים שלהם, רכישת UX לוגיסטיקה בשנת 2015 כדי לשפר את יכולת המסירה האחרונה של מייל ו ההצעה של רשת רחבה של תיווך משאיות, הובלה מואצת, לוגיסטיקה חוזית מבוססת טכנולוגיות ושירותי הובלה, עזרה ללקוחותיה למצוא משלח שיעביר את המשלוחים שלהם. XPO מספקת פתרונות הנדסיים מותאמים אישית, ממשקי API וחיבורי EDI ללקוחות קמעונאיים ומסחר אלקטרוני ומנהלי חשבונות ייעודיים לעסקים המשתמשים בשירותי השליחים שלהם. XPO מציעה גם שירותי משלוח מואצים ומאותרים לעיבוד הזמנות 24 שעות ביממה, 364 ימים בשנה בערים המשולשות בניו יורק, ניו ג'רזי וקונטיקט.

קמעונאים בוחנים יותר ויותר את האפשרות להשתמש ברשת החנויות שלהם להציע משלוחים באותו היום

היתרון שלך על פני קמעונאים מקוונים הוא זמינות המוצר המקומית, מה שמקטין את הזמן והעלות למשלוח באותו היום. וולמארט מאיצה את משלוח המזון על ידי הקשה על רכבים לנהיגה עצמית בתוכנית פיילוט במקומות נבחרים.

משלוח מקומי

הוא דרך מצוינת ליצור קשר עם לקוחות בקרבת מקום, להגדיל את המכירות ולספק חווית לקוח נהדרת. נתונים מ- Shopify מראים שכאשר הם מוצעים על ידי קמעונאים עצמאיים קונים מקוונים מוציאים 23% יותר ו -25% יותר על גדלי סל עם אפשרויות הזמנה נוחות כגון איסוף מקומי ומשלוח מקומי. לקונים מקוונים שבוחרים באיסוף מקומי או משלוח מקומי בקופה, שיעור ההמרה גבוה ב-13-19% בהשוואה לקונים שבוחרים למשלוח בקופה.

עם משלוח באתר

חברות יכולות להציע ללקוחות המקומיים שלהן חווית קניה מהורהרת שיכולה לעזור לייצר מכירות והכנסות. אם אתם מחפשים ספק שיוכל לשפר את תהליכי האספקה שלכם, הביטו בספק השירות הלוגיסטי עליו דיברנו בתחום הלוגיסטיקה. ייתכן שאתה תוהה כיצד להגדיר משלוח מקומי והאם הוא מתאים לעסק שלך.

ברוב המקרים

חברות שליחויות הן חברות פרטיות המתמחות בקטע אחד או יותר של תהליך המשלוח ובעלות יכולות החל משלוח מקומי באותו היום ועד לשירותים בינלאומיים. הודות למומחיותם, הם ידועים כממלאים תפקיד מרכזי בניהול שרשרת האספקה של חברות ומציעים שירותי שליחויות בהתאמה אישית. עם זאת, לא כל שירותי השליחים מציעים את אותם השירותים מכיוון שהם אינם משקיעים באותן כישורים.

לחברות שליחויות יש את הגמישות לפתח פתרונות לאתגרי הספנות הספציפיים שלך

יש להם מספר אמצעי תחבורה להבטחת דייקנות, החל מרוכבי אופניים הנושאים מעטפות ברחבי העיר ועד מכוניות. כמו בכל עסק מקוון, זכור כי האינטראקציה האנושית היחידה שיש ללקוחות שלך היא כנראה איתך ושירות השליחים שלך.

הדבר החשוב ביותר כשבוחנים אפשרויות משלוח חלופיות של מסחר אלקטרוני

הוא לוודא שאתה שולט באופן שבו הן מופיעות. האופן שבו נהג המשלוח מתנהג כלפי הלקוחות שלך יכול להשפיע על הסיכוי שהם יקנו ממך. להיות מודע לבעיות הנפוצות ביותר שלקוחותיך חווים בעת רכישת אונליין ומשלוח יכול לעזור לך למצוא את השליח המתאים לעסק שלך.

מדריך זה מראה לך את המשאבים הדרושים לך לתכנון אסטרטגיית המשלוחים שלך במסחר אלקטרוני

משלוח מסחר אלקטרוני כולל את השירותים הנדרשים להובלת מוצרים שנרכשו על ידי קמעונאי או לקוח למיקום משלוח. אסטרטגיית משלוחים במסחר אלקטרוני היא יותר מסתם משלוח חינם ומשלוח מהיר, למרות שהם חלק בלתי נפרד מהתוכנית.

אתה יכול להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע שלך על ידי חיוב עבור שירות המשלוחים המקומי שלך

Square מציעה מגוון רחב של אינטגרציות משלוח לשיפור חנות Square שלך. השילוב הישיר של ShipBob עם Square מאפשר לך להציע ללקוחות נוספים משלוח יומיים מהיסוד.

עם Shopify Local Delivery יש לך את הגמישות ליצור מספר אזורי משלוח ותנאי תמחור מרובים עבור כל אזור

רשתות חבילות המציעות משלוחים באותו היום ומשתמשות בגלי לילה כדי לאחד משלוחים במספר קמעונאים נוטות יותר להשיג רווחיות (בתנאי שהקמעונאי ישלם 7 יורו בממוצע למשלוח).

חברות לוגיסטיות גדולות

חברות הזנק רבות וכמה קמעונאים עולים לאתגר ומתחילים ליצור רשתות המסוגלות לספק שירותי משלוחים באותו היום בהיקף גדול. על מנת לענות על הצרכים הגוברים של פלח B2C, לוגיסטיות החבילות מתמקדות בתכונות נוחות כגון אפשרויות איסוף ומשלוח חלופיות, קופסאות וחבילות, חבילות גמישות, אספקה מתוזמנת, מהירות משלוח ומשלוח באותו היום.

תעשיית השליחויות הסתגלה במהירות לנוף הדיגיטלי המשתנה שלנו ונתנה מענה לצרכים של צרכנים ניידים ושולחניים

מסחר אלקטרוני וקמעונאים מקוונים. לספק למשתמשי קצה תשלום מיידי מקוון, מעקב, הודעות משלוח ונוחות של איסוף ומשלוח עד הבית בכל מקום בעולם. בנוסף, עליך לנהל את צוות העסקים שלך ביום יום. קונים מקוונים מעדיפים משלוח מהיר ויעיל ושירות לקוחות איכותי ומצפים לחוויית קניה מקוונת נהדרת.

להלן שישה גורמים מרכזיים שעליך לבדוק בשירות השליחים הפוטנציאלי שלך על מנת להבטיח שחברת ההובלה שלך תענה על הציפיות שלך

אם אתה שולח פריטים גדולים או שיש לך הרבה משלוחי B2B גדולים, השימוש במוביל LTL (פחות ממשא משא) הופך להיות הכרח. אם משלוח למחרת או באותו היום הוא חיוני לתעשייה או לעסק שלך, אינך צריך עוד לשלם עבור שירות שליחים מהיר יותר.
למידע מורחב בנושא של חברת שליחויות תפעולית לחנות אינטרנטית מהיום להיום ופורטל אנשי מקצוע איכותי יש לגלוש לאתר tp-link.co.il

שליחים מקומיים אמנם אינם מציעים אפשרות לגבות מחירים למשלוחים בזמן אמת

אך כדאי ליצור טבלת מחירים המבוססת על מספר הפריטים ומשקל ההזמנה ולהציע אפשרויות אלו ללקוחותיך. צור תמריצים ללקוחות ליצור קשר עם חברים ובני משפחה על ידי הצעת משלוח מוזל או חינם כדי להבטיח שאתה בונה קהל לקוחות גדול. התקשר למספר 800-450-4USA להזמנת שליח אמריקאי לאסוף משלוחים לפי מיקוד, גודל, משקל ותכולה.

רובע טונגצ'נג קואידי (טונג צ'נג קואי די) בבייג'ינג הוא יחידה של צ'יינה פוסט, המספקת שירותי עירונית עם אופני מטען. הוא זמין למשלוח של רכישות מקוונות באמצעות Alipay.

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן