בנייה של אתרים בוורדפרס

אם יש לך הבנה בסיסית של איך פיתוח אתרים עובד, אז אתה יכול ליצור אתר עם וורדפרס. קל להרחיב ולהתאים את וורדפרס, כך שתוכל להמשיך להתנסות עד שתמצא נישה בעזרת מפתח וורדפרס מקצועי. על ידי ניצול כל התכונות שלו, אתה יכול בקלות ליצור אתר שהלקוחות שלך יאהבו. עם זאת, אם אתה רוצה להוסיף תכונות שגורמות לו לבלוט ולהצליח, אז אתה צריך מפתח וורדפרס.

ישנם אלפי תוספים של וורדפרס שיכולים להרחיב את הפונקציונליות או להוסיף פונקציונליות חדשה לאתר שלך

כאן תוכלו להתקין תוספים ממאגר וורדפרס ישירות לאתר שלכם. תוספי וורדפרס מספקים הרבה התאמה אישית וגמישות לאתר הוורדפרס שלך, ומספקים תכונות וכלים יקרי ערך למבקרים שלך.

עכשיו כשאתה יודע ליצור אתר וורדפרס ולהתאים אותו עם ערכות נושא ותוספים בחינם

אתה יכול להתחיל להוסיף תוכן מיד. לאחר שבחרתם ערכת נושא וורדפרס לאתר שלכם, הגיע הזמן להתקין אותו. אנו נראה לך מדריך כיצד להשתמש בערכת נושא וורדפרס עבור האתר שלך על ידי ביצוע השלבים הפשוטים הבאים.

אין צורך לעשות זאת כעת

כי בהמשך מדריך זה, נראה לך כיצד למצוא ולהתקין תבניות וורדפרס בחינם באתר האינטרנט שלך. לאחר הכניסה, Bluehost יציג בפניך אשף קל לשימוש שידריך אותך בתהליך התקנת וורדפרס בזמן הגדרת האירוח שלך. אם תבחר ב-Bluehost כמארח האינטרנט שלך, וורדפרס תותקן באופן אוטומטי.

כעת

לאחר שהתקנת וורדפרס בחשבון האירוח שלך ואתה גם מחובר ללוח הבקרה שלך, יצרת טכנית את אתר הוורדפרס שלך. לאחר בחירת "WordPress" תתבקש ליצור שם משתמש וסיסמה ותוך פחות מדקה חשבון הוורדפרס שלך יוגדר. הזן את שם האתר החדש שלך ואת שם המשתמש/סיסמה ואתר הוורדפרס שלך יהיה מוכן לשימוש.

אל תדאג

אתה יכול לשנות אותם מאוחר יותר בהגדרות וורדפרס במידת הצורך. כל שעליך לעשות הוא להזין את כתובת האתר שלך בשורת הכתובת של הדפדפן ולהוסיף לה "/wp-admin", כפי שמוצג להלן. שנה את ברירת המחדל של ההתחברות שלך בוורדפרס מ"אדמין" למשהו – כמעט כל דבר אחר.

אתה כנראה יכול להוסיף אתרי אינטרנט מרובים וכל מה שתתבקש

הוא שם התקנת וורדפרס ופרטי משתמש. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוריד את וורדפרס, להעלות את כל הקבצים לתיקיית הדומיינים שלך, ליצור מסד נתונים, לכוון את הדפדפן שלך לדומיין ולפעול לפי ההוראות שעל המסך. ברגע שיש לך דומיין ואירוח, אתה יכול ליצור אתר וורדפרס. לאחר שבחרתם את הדומיין שלכם, תצטרכו לקנות את שמכם ולבחור חברת אחסון המתאימה לצרכי האתר שלכם.

מכיוון שכולנו אוהבים דברים בחינם

אתה יכול לרשום את הדומיין שלך בחינם על ידי הרשמה לשירות אירוח אתרים. אם עדיין לא רכשתם שם דומיין לאתר שלכם, מומלץ לעשות זאת כאשר אתם קונים תוכנית אירוח אתרים (במיוחד מכיוון שתוכניות מסוימות יכללו שם דומיין בחינם). כדי ליצור אתר אינטרנט מתפקד במלואו, עליך לאבטח את שם הדומיין (URL) וחשבון אירוח אתרים.

ברגע ששם הדומיין ואירוח האינטרנט שלך מוכנים לשימוש

תצטרך לבחור ולהתקין פלטפורמה לבניית אתרים (הידועה גם כ-CMS). בסיכון הברור, לאחר שמצאת את מארח האינטרנט ואת שם הדומיין שלך, הגיע הזמן להתקין וורדפרס ולהתחיל. לפני שתלמד כיצד ליצור אתר וורדפרס למתחילים, אתה צריך שם דומיין לאתר שלך. לאחר רכישת שם דומיין, תוכל לעבור לשלב הבא ליצירת אתר וורדפרס.

יצרת כעת את התשתית שמפעילה את האתר שלך (שם דומיין

אירוח ו-WordPress). לאחר שתשלים את המדריך, יהיה לך אתר אינטרנט פונקציונלי במלואו עם שם הדומיין שלך, נגיש לחלוטין לאחרים. אתה יכול לרשום חשבון בחינם ולקבל אתר אינטרנט מתפקד במלואו. זה מאפשר לך להתאים אישית אתר אינטרנט אפילו מבלי שיהיה לך דומיין.

או שאתה יכול ליצור אתר אינטרנט מלא ולהשתמש בדף הסטטי שיצרת כדף הבית שלך. כפי שהוזכר לעיל, אם ברצונך ליצור דף אתר חדש, עבור אל דפים ובחר הוסף חדש. במקרה זה, צור עמוד בוורדפרס והגדר אותו כדף הבית שלך תחת הגדרות > קריאה.

הצעד הראשון

הוא התקנת וורדפרס (המנוע של האתר שלך). אמנם לא סביר שתכנס אי פעם לפן הטכני של העניינים באמצעות בונה אתרים, אבל אתה צריך קצת ידע טכני כדי להשיק אתר עם WordPress.org. היתרון של וורדפרס הוא שלא צריך ללמוד תכנות כדי ליצור אתר אינטרנט.

גם אם אתה לא טכנאי, אתה יכול להתחיל להשתמש באתר חדש מהר מאוד, יותר מ-500 אתרים חדשים נוצרים בכל יום עם וורדפרס. באמצעות וורדפרס, אתה יכול ליצור אתרי נישה רבי עוצמה שיכולים לעשות הרבה יותר.

וורדפרס

היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר לבניית אתרים, כאשר 39% מכל האתרים באינטרנט משתמשים בה. נכון להיום, 39.6% מהאתרים (+13% בשנה) בנויים על פלטפורמה זו ו-40% מהאינטרנט פועל עליה. וורדפרס ניתן להוריד ולהשתמש בחינם על ידי כל אחד כדי ליצור כל סוג של אתר ללא כל הגבלה.

ב-WordPress.org

אתה בדרך כלל רוכש ערכות נושא ותוספים עבור האתר שלך שמתארח במקום אחר. מכיוון שאתה בונה אתר וורדפרס, האפשרות האידיאלית תהיה לבחור ספק אירוח המציע אירוח ספציפי לאתר וורדפרס. לכן, בחירת מארח אתרים טוב היא שלב חשוב מאוד בבניית אתר הוורדפרס שלך. אם אתה לא רוצה להתעסק עם הגדרות השרת ורק צריך אתר וורדפרס משומן היטב שיוגש עבורך, אז אירוח זה הוא אופציה מצוינת.

אם זמני הטעינה מחמירים

אתה יכול לשדרג לאחת מתוכניות האירוח המנוהלות של וורדפרס (החל מ-$24.99). עם מיטב שירותי האחסון של וורדפרס, תקבל את האפשרות להתקין את וורדפרס באופן אוטומטי בעת רכישת תוכנית אירוח אתרים. התחל בהתקנת וורדפרס, בחר את תוכנית האירוח הנכונה, קבל את הדומיין שלך ובחר ערכות נושא מובחרות לפני שתתחיל להתאים את האתר שלך לצרכים שלך.
למידע נוסף בתחום של בנייה של אתרים בוורדפרס באפשרותך לבקר באתר theglobalcompany.co.il

אנו ממליצים לבחור בוורדפרס מכיוון שהוא קל לשימוש ומגיע עם אלפי עיצובים ותוספות חינמיות שיגרמו לאתר שלכם להיראות מקצועי וייחודי

מכיוון ש-WordPress היא פלטפורמת אתרים הכל-ב-אחד כזו, אין זה מפתיע שהיא מאפשרת לך ליצור חנות מסחר אלקטרוני מקוונת עם תכונות מלאות. כדי להשלים את החסר בפונקציונליות, וורדפרס מציעה ספריית תוספים.

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן