עיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים

כרטיס הביקור שלך צריך להכיל לפחות את שם החברה שלך, שם פרטי ושם משפחה, כותרת, שיטת יצירת קשר מועדפת (מספר טלפון, כתובת דוא"ל וכו '). אם יש לכם מקום בגב הכרטיס (או אם אתם מזמינים כרטיס ביקור מתקפל), אתם רוצים רשימת שירותים, מוצרים, תמונות, מבצעים מיוחדים, הנחות ועובדות אישיות ותעשייתיות מהנות. על דמות הבגד יש להדפיס שמות אישיים, מיילים ומספרי קשר.

אם המיתוג שלך דורש כרטיסים נוצצים

שקול אחד מחבילות הפרימיום היצירתיות של כרטיסי ביקור. אם המיתוג שלך מתאים לעיצוב נקי יותר, שקול תבניות כרטיסי ביקור צבעוניות וייחודיות אלה. האנרגיה היצירתית של כרטיסים אלה מרוסנת יותר, אך היא עדיין מתאימה למגוון חברות ומותגים.

כרטיסי ביקור של חברת Social Club

Letterpresses, Muscletone ונייר צרפתי הם בעלי צבעים וחומרים ייחודיים הפועלים יחד ליצירת זיכרון פיזי בלתי נשכח של המותג. אם אתם מחפשים סט שמקבל צבעים כובשים ותחושה יצירתית, כרטיסי הביקור המצולעים המודרניים היצירתיים הם בחירה טובה. ואם אתה חושב על רעיונות לכרטיסי ביקור שקצת מהקיר, תסתכל על העיצוב הזה הזוהר בחושך.
למידע מורחב בתחום של עיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים באפשרותך לבקר באתר digitalbcard.co.il

כרטיס ביקור מעורר השראה של המאייר המוכשר דן ג'זיה

עיצוב זה מושלם להדפסת נייר. עיצוב כרטיסי הביקור המבריק הזה מבית Strike Creative לא רק מספק מידע רלוונטי בצורה ברורה ותמציתית, אלא גם מחזיק מטען יקר ערך, כלומר הוא נזרק לעיתים רחוקות יותר. כרטיס ביקור מקוון קמעונאי זה משתמש בכיתוב אותיות עיוור ומשלב צבעי מנטה אלגנטיים בהתאם לזהות המותג ולתדמית הכוללת.

כרטיס ביקור ייחודי

הוא המפתח להיות בלתי נשכח, ובלתי נשכח הוא מה שיניע לקוחות, לקוחות ועמיתים לבחור את הכרטיס שלך מתוך הערימה ולגשת לחברה. שים את הקמע שלך בחזית ובמרכז עיצוב כרטיסי הביקור שלך ועבוד עם קמע ארגוני או ארגוני כמו Captainobvious. הקמע שלך צריך להיות ייצוג ייחודי של מי שאתה ומה שאתה עושה בעסק, ואם אתה 100%, האנשים שאתה נותן להם את כרטיסי הביקור שלך יראו את זה.

אם אתה רוצה להתרשם כשאתה מחלק את כרטיסי הביקור שלך

אותו דפוס ישן שאנשים ראו מיליון פעם לא יחתוך אותו. שווה השקעה קטנה נוספת בכדי לגרום לעסק שלך להתבלט מערימת הקלפים על כל שולחן. כמו אתרי אינטרנט, גם כרטיסי ביקור יכולים להפוך לאלמנט אינטראקטיבי נהדר על ידי הוספת יכולת להיות בעלי טקסטורות אמיתיות וחומרים וצורות שונות.

יש לו עיצוב כרטיסי ביקור עם תבניות אנכיות ועיצוב מודרני ונקי

זה ניתן לעריכה ומוגדר בגופן מקצועי בחינם כמו Lato. סטייה מכרטיס הביקור המרובע המסורתי, החורג מהנורמה, אינה רק צורת כרטיס ביקור מרובעת, אלא משתמשת גם בקצוות נייר כסף הולוגרפיים.

נוצר על ידי משרד הפרסום JWT

כרטיס ביקור זה משמש כמטחנת גבינות קטנה עבור חנות הגבינות הברזילאית Bon Vivant והוכיח את עצמו כה פופולרי עד שבעלים נאלצו לומר ללקוחות להמתין כמה ימים לפני שהם חוזרים. אם אתם מחפשים רעיונות נוספים לכרטיסי ביקור תלת-ממדיים חותמים, כרטיס ביקור תלת-ממדי זה בכיתוב, שתוכנן על ידי חברת רהיטים, יספק לכם השראה נחוצה. זו דוגמה כיצד להפוך את המפות שלך לאינטראקטיביות ומושכות.

GOTprint

הוא תהליך דפוס דיגיטלי אופסט באיכות גבוהה בצבע מלא ההופך כלי עסקי פשוט להארכה בלתי נשכחת של המותג העסקי או האישי שלך. מבחינת הטקסט העיקרי, השימוש בגופנים הוא פשוט, מקצועי וקל לקריאה. אתה יכול לבחור בין הליך מסך מיידי או הוכחת PDF.

תוכלו להשתמש בתמונות אלה בעיצובים שלכם או לשתף אותם למטרות משלכם או למטרות אחרות. מומלץ לבדוק את זכויות היוצרים והרישיונות של תמונות מסוימות לפני השימוש בתמונות בחינם באופן מקוון.

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן