בניית אתרים בחיפה וורדפרס

כלומר, היו להם יותר מקרי חירום עם נפגעים המוניים ממה שאני יכול לספור. כעובד המחלקה לניהול חירום בסן פרנסיסקו (DEM), הזדמן לי לאחרונה לנסוע לשם.

הנהלת העיר חיפה אחראית על הניהול השוטף של העיר חיפה

מטרופולין בצפון. היא מחויבת לחינוך, תרבות, רווחה, תשתיות, ניקיון, תברואה, פיתוח ויצירת ומתן שירותים עירוניים. הוועדה לפיתוח חברתי בחיפה (SDC), שהוקמה בשנת 1982, היא אחד מארגוני החברה הערבית האזרחית הוותיקים בישראל.

הוא הראה לנו סרטון שצילם שכנו של שוטר ברכב משטרתי שמגיע לביתו והכה אותו עם גזע משטרתי ללא סיבה נראית לעין.

מחאש ממהר למצוא את משרד המשפטים לפני חג ערב שבועות. אנו מוצאים אותו בבניין הרקטות שמעבר לשדרה. אני לא אוהב לומר לאף אחד שתפקידם העיקרי הוא להסתיר ראיות ולסגור קבצים.

הייתי בבוסטון לסיור בעיר חיפה לעיר

כדי לתת לעיר תובנה ביצירת אזור חדשנות ברובע הנמלים של בוסטון. הכל התחיל לפני שלוש שנים, כשראש העיר חיפה יונה יהוב ואני ביקרנו בעיריית סן פרנסיסקו ונפגשנו עם מנהל התשתיות והמהנדס העירוני בעיר, פואד סוויס. ביום הראשון בילתה קבוצה של 27 חברים בקהילה העסקית והאזרחית של בוסטון עם ראש העיר וחברת הכלכלה בחיפה (HEC).

השניים דנו בקודי הבנייה והתשתיות במשך שעות

וכעבור ימים המחלקה לעבודות ציבוריות בסן פרנסיסקו קיבלה הזמנה לבקר בחיפאס כדי להחליף ידע. כשיצאנו מהבניין, אחד התלמידים שלנו שיתף אמנית שחקרה בקורס אוסף גז, לאון וייסברג. ויסברג נולד בפזווורסק שבפולין בשנת 1895 ולמד באקדמיות לאמנות בווינה ובמינכן.
על מנת לראות פרטים נוספים אודות בניית אתרים בחיפה וורדפרס מומלץ לבדוק כאן: aramapp.info

הספרייה של אוניברסיטת חיפה

היא מהמתקדמות מסוגן בישראל ויש בה אוסף עצום של ספרים, כתבי עת, כתבי עת אלקטרוניים, עיתונים עכשוויים ומדיה מקוונת. הוא כולל אוסף גדול של ספרים באנגלית ובעברית וכן אוספים קטנים של ספרים בשפות אחרות. גאמבה מדיה מציעה שירותי בנייה ועיצוב אתרים בחיפה, בניט אטריום ובחיפה צפון ומציעה שירותים אלה גם כקורס עסקי לאנשים פרטיים.

בנוגע ליצירת דפי אינטרנט זה נעשה בפלטפורמה בשם WordPress

שהיא כיום הפלטפורמה המובילה לבניית דפי אינטרנט. הסיבה הראשונה לבנייה היא שממשק המשתמש נוח, ידידותי למשתמש ונוח הן ללקוח והן לבעל הנכס. לדוגמא, בשלב הבנייה קל להוסיף תוכן, להוריד תכנים וכדומה ללא התערבות הקבלן.

באוקטובר 2013

Wix הציגה עורך סלולרי המאפשר למשתמשים להתאים אישית את האתר שלהם לצפייה בנייד. משתמשים יכולים לקנות חבילות פרימיום המחברות את האתר שלהם לדומיין משלהם, להסיר מודעות Wix, לגשת ליוצרי טפסים, להוסיף תכונות מסחר אלקטרוני ולרכוש אחסון נתונים ורוחב פס נוסף. בנוסף לתבניות דפי אינטרנט הניתנות להתאמה אישית שניתן להכניס ל- HTML5 באמצעות גרירה ושחרור, Web Site Builder כולל גם אפליקציה לגרפיקה, גלריית תמונות, גופנים, וקטורים, אנימציות ואפשרויות אחרות.

באפריל 2010 גייסה Wix 10 מיליון דולר במימון סדרה C, עם 3.5 מיליון משתמשים מבנק בנצ'מרק והמשקיעים הקיימים Bessemer Venture Partners ו- Mangrove Capital Partners.

חברת נמל ישראל עוסקת בפיתוח טכנולוגיות הקשורות לנמל

כולל מערכות לניהול ובקרת זרימת הסחר דרך נמלי ישראל. דינו מציעה שירותי 360, כולל UI ו- UX, ומארחת אותם כחנות עצירה בשרתיה. אנו משתמשים בשירות הדינו הנהדר כבר למעלה מחמש שנים, החל ממוצרים אינטראקטיביים המנגישים את תוכנית הטלוויזיה של קשת לציבור וכלה במוצרים מיוחדים המיועדים למפרסמים המקוונים שלנו.

הדירקטוריון מנהל, מפתח ומפעיל שלושה מהנמלים המסחריים החשובים בישראל: חיפה, אשדוד וחיפה. בשנים האחרונות תעשיית הנמלים בישראל עברה רפורמות מאסיביות, עם פירוק רשות הנמלים בישראל בשנת 2005.

מעבר למפרץ החלו הבריטים בפיתוח נרחב של חיפה

שהפכה לנמל התעשייה הגדול ביותר. עִיר. זה היה גם נמל הכניסה של מעפילים שהגיעו לאחר הקמת מדינת ישראל והכרזת העצמאות הקרובה. כיום רחוב פאלם גייט, ליבו של קמפוס הנמל המפותח והמתחדש, הוא מרכז אקדמי וקמפוס מרכזי של מכללת חיפה עם חדרי סטודנטים, בנייני מגורים, עסקים ומתחמים אופייניים.

During the current uprising in Herak, Haifa plans in coordination with other Palestinian movements in Palestine and the Diaspora to commemorate the Palestinian Nakba with special events such as the illumination of the Torch of Return.

חוף דדו

הוא אחד החופים היפים בישראל ויש לו טיילת יפהפייה. בסוף ימי הסטודנטים שלנו במיידנק הדלקנו נרות לקדיש והתפללנו נגד הרצח. לאחר לימודיהם, הנאצים מצאו את הדרך הטובה ביותר להרוג ולהעלים אנשים באמצעות חפירת תעלת זיג-זג, ירי בהם ואז שריפת הגופה.

תחנת הרכבת הקרובה ביותר היא חוף הכרמל, המציעה קישורים לצפון הארץ, למרכזה ולדרומה. יש שתי תחנות אוטובוס בקמפוס, הממוקמות בסמוך למעונות ומגדל אשכול הרב-תכליתי.

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן