איך מזמינים תורים באינטרנט?

ברוב המקרים, יצירת סקר בסיסי באמצעות מתזמן היא בחינם, ותוכלו לבצע את אותם השלבים בכל פעם. השלב הראשון הוא ציון שם הפגישה, המיקום וכל הערות הפגישה הרצויות. תלוי בסוג האירוע או הפגישה שאתה מזמין, השרבוטים שעובדים נראים מעט שונים.

תוכל גם להוסיף את כל אפשרויות הזמן האפשריות לפגישה שלך. אתה יכול גם לשלם עבור הפגישה כדי שתוכל לעקוב אחריה ללא מאמץ רב. לבסוף, תוכלו לבחור את הזמינות שלכם לפגישה ולקבוע זמן חיץ להכנה ורגיעה.

SimplyBook היא מערכת הזמנות מקוונת שפותחה על ידי חברת שירותים. תוכלו לשלב אותו באתר הקיים שלכם או ליצור עבורו דפי הזמנות מותאמים אישית. אתה מקבל גם התראות פגישות אוטומטיות כאשר אנשים מזמינים איתך זמן.

יש להם גם שילובים ברשתות חברתיות המאפשרים לך לקבל הזמנות בפייסבוק ובאינסטגרם

כלים כמו תזמון אפליקציות ותוכנות הזמנות עוזרים לאוטומציה של תהליך התזמון עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים. תזמון החומרה מקל על הזמנת פגישות עם לקוחות ובעלי עניין.

Acuity Scheduling

הוא עוזר מקוון המאפשר למתעניינים, לקוחות ולקוחות לראות את הזמינות שלכם בזמן אמת ולהזמין פגישות משלהם. ניתן לשלוח תזכורות לפגישות והודעות מעקב באמצעות דואר אלקטרוני או SMS. Acuity Schedules מאפשר לך גם לשלוח אישורים מותאמים אישית המשקפים את המיתוג שלך.
למידע מורחב על תורים באינטרנט ואיך מזמינים תורים באינטרנט? יש לגלוש לאתר torim4u.co.il

היתרון העיקרי בפשטות הזמנת פגישות באינטרנט

הוא שהלקוחות שלך יכולים להזמין פגישות בשיחה הנכונה. לקוחות יכולים להזמין פגישה בטלפון, בדואר אלקטרוני או באופן אישי ולשלוח להם אישור בדואר אלקטרוני. לצד הדוא"ל תוכלו לשלוח הודעות קידום מכירות ותזכורות לפגישות ללקוחות הקיימים שלכם, כולל קישור ההזמנה שלכם.

אם לקוח רוצה להזמין פגישה באופן מקוון

הוא יכול לסרוק את הברקוד בטלפון שלו ולהפנות לאתר שלך. תכונות תקשורת מובנות מאפשרות ללקוחות לדחות פגישות ולהודיע לספק השירות באמצעות SMS או דוא"ל אם הם לא יכולים לעמוד בחריץ המקורי. אם אתה נמצא בטוויטר, אתה יכול לצפצף על מבצעי זמינות יחד עם קישור ההזמנה שלך.

תוכנת תזמון מאפשרת לאנשי עסקים לייעל את תהליך ההזמנה שלהם ולעזור להם לתכנן פגישות עם עובדים

לקוחות, מטופלים ואחרים. לקוחות יכולים להזמין פגישות באמצעות טלפונים, אפליקציות סלולריות, פורטלים מקוונים וסוכנויות צד ג '. תוכנת תזמון עוקבת אחר פגישות הקרובות ושולחת תזכורות מראש ללקוחות ולנותני השירות.

מתזמנים הם כלים עסקיים המאפשרים ללקוחות להזמין

לתזמן מחדש ולבטל פגישות באמצעות ממשק אינטרנט. אם לקוח מעוניין לקבוע פגישה, הוא יכול להיכנס לאתר החברה שלך, לדף הפייסבוק או לתוכנת ההזמנות ולבחור תאריך ושעה זמינים. ישנם 4 תהליכי עבודה אוטומטיים לתכנון הזמנות, כולל דברים כמו שילוב לקוחות חדשים ב- CRM ושליחת מיילים בהמשך לאחר כל פגישה.

בעזרת תזמון חדות ותזמון אפליקציות לבחירה

עליך להתאים אישית את תהליך ההזמנה שלך במידה נאה. בעת תכנון דף ההזמנה שלך, אתה יכול לאפשר ללקוחות שלך לבחור תאריכים חוזרים במידת הצורך, למלא טופס בקשה או לשלם עבור שירותים מראש. הם יכולים גם להציע שוברים או לתת ללקוחות את האפשרות להוסיף שירותים לספר שלהם, כגון עיסוי כף הרגל או פדיקור של 15 דקות.

ניהול קשרי לקוחות

שדרג את רשימת אנשי הקשר שלך ל- CRM לקבלת תובנות מפורטות ותצוגה הניתנת להתאמה אישית של הלקוחות המובילים שלך. בניגוד לשיטות התזמון המקובלות, בהן לקוחות מזמינים פגישות טלפוניות או באופן אישי, תוכנת תזמון מציעה גמישות בבחירת מצבי ההזמנה. זה עוזר למשוך לקוחות וחולים במספר ערוצים ומספק חווית משתמש טובה יותר.

לחברות מערכות הזמנות מקוונות שונות המתאימות להן ביותר

במערכות רבות ניתן להגדיר זמן חיץ ולהגדיר אירועים חוזרים. תוכניות הזמנות מתקדמות מאפשרות לך להגדיר דפי הזמנת מותגים מותאמים אישית ולשלוח תזכורות אוטומטיות באמצעות SMS או דואר אלקטרוני.

לקוחות מתוסכלים כאשר הם צריכים לחכות בהמתנה

אין להם משך זמן פנוי או צריכים לחכות לחברה שתפתח ספר בטלפון. הזמנת פגישות מקוונת מאפשרת ללקוחות להזמין פגישה מתי שהם רוצים. מחקרים הראו כי 70 אחוז מהלקוחות בוחרים בהזמנות מקוונות כאשר הם זמינים.

ככל שהעסק שלך גדל

אתה זקוק לכלים חכמים שיעזרו לך להשלים את המשימות היומיומיות שלך בזמן ולתאם עם הלקוחות והעובדים. אחד הכלים שאתה צריך הוא אחד לקביעת פגישות: מערכת הזמנות מקוונת. בקיצור, מדובר בממשק המאפשר ללקוחות להזמין את השירותים שאתה מציע בצורה של פגישות.

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן