איזה סיגריה אלקטרונית מומלצת?

מכשיר יפהפה זה מאפשר אידוי MTL ו- DTL, בו תוכלו למלא את השרוול בנוזל אלקטרוני משלכם ולהחליף את הסליל מבלי להוציא יותר מדי. תרמיל ה- Voopoo Drag-S הופך את המכשיר דמוי המוד הזה לסיגריה האלקטרונית הטובה ביותר ברשימה זו, ומציע את הנוחות של אידוי תרמילים והיכולות של מוד.

ערכת התחלה טיפוסית מכילה מכשיר סיגריה אלקטרונית, מחסנית, סוללה ומטען. אם אתה מעשן כבד, ערכת Starter Vape עשויה לא להיות המקום הטוב ביותר עבורך להתחיל את מסע האדים שלך. אולי יש לו חיי סוללה ארוכים, אבל מכות הגרון לא יספיקו.

Vape Mods זמינים בצורות וגדלים שונים 

צורות קופסאות וכו '. ערכות Starter Starter נוטות להיות אופנות קטנות וגדולות יותר שלוקחות בחשבון את הגודל והצורה של ה- vape, כך שאתה להתרגל ל- E-Cig כחלק מהיום הרגיל שלך. Mod זמין בצורות, גדלים שונים והתקני סיגריה אלקטרוניים גדולים יותר.

בניגוד לסיגריות אלקטרוניות נטענות, בקבוקים רב פעמיים מספקים הרבה יותר מדגמים חד פעמיים וכנראה נותנים לך סיכוי טוב יותר להפסיק לעשן. אופנות עם מיכל מתחדש מחזיקות מעמד זמן רב יותר, בעלות סוללות נטענות והספק משתנה.

יש הרבה אפשרויות שונות

אבל הסיגריה האלקטרונית הבסיסית שלך מורכבת מסוללה, טנק ומכשיר המאפשר לך לשנות את הכוח והמתח כדי להתאים את אופן האדים שלך. התקנים מסוימים מספקים כוח למי שרוצה קו vape תת-אוהם. בעת שימוש במיכל אדים מפה לריאה (MTL), חיי הסוללה טובים יותר, אך הביצועים נמוכים יותר ונדרשת יותר עבודה.

סיגריות אלקטרוניות ידועות בשמות רבים ושונים

כולל סיגריות אלקטרוניות, מערכות ניפוח ניקוטין אלקטרוניות, מערכות ניפוח ניקוטין קצה-אלטרנטיביות (ANDS), נרגילות, אופנות, עטים, vaporizers ומיכלי אדים. סוגי E-Cig יש יותר מסוג אחד של מכשיר vape שאתה יכול לקנות.

סיגריות אלקטרוניות הן מכשירים המונעים באמצעות סוללה הפועלים על ידי חימום נוזל או אירוסול שהמשתמש שואף או נושף

סיגריות אלקטרוניות מכילות סוללה שהופכת את המכשיר לגוף חימום המחמם את הנוזל האלקטרוני והופך אותו לארוסול (חלקיקים קטנים המכונים אדים) ולמחסנית או טנק שמחזיק את הנוזל בשופר או בפתח המשמש לשאיפה. הנוזל. הם אינם מכילים טבק, אך סיגריות אלקטרוניות רבות מכילות ניקוטין מטבק.

סיגריה אלקטרונית

היא מכשיר המאפשר לך לשאוף אדים במקום עשן. היא מכונה גם סיגריה אלקטרונית, סיגר אלקטרוני, vape, סיגריות אדים, סיגריה ללא עשן, סיגריות vape או עט vape והיא שיטה לאידוי נוזל המכיל ניקוטין כך שניתן לשאוף אותו כחלופה לעישון. סיגריה אלקטרונית היא מכשיר המונע באמצעות סוללה שמחמם תמיסה נוזלית ללא ניקוטין והופך אותה לאדים הניתנים לשאיפה.

בשנים האחרונות

סיגריות אלקטרוניות הפכו פופולריות מאוד ככלי נגד עישון בבריטניה. הידועות גם בשם סיגריות vaping או אלקטרוניות, הן מזיקות פחות מסיגריות ויכולות לעזור לך להפסיק לעשן לתמיד. אבל זה שהם מזיקים יותר מסיגריות רגילות לא אומר שהם לא מזיקים.

סיגריות אלקטרוניות ידועות בשמות רבים כל כך, עד שחלק מהאנשים מתקשים להבין מה הם אמורים לדעת עליהם. להלן כמה מהשאלות הנפוצות ביותר שאנשים שואלים לגבי סיגריות אלקטרוניות.

קצת קשה לומר אילו הם מותגי הסיגריות האלקטרוניות הטובות ביותר בשוק

אך בהתחשב בצרכי אדים חדשים ריכזנו רשימה זו כדי לעזור לך למצוא את מכשיר האדים המתאים לצרכיך. מכשירי vape וסיגריה אלקטרוניים הטובים ביותר שתוכלו לרכוש כעת. ערכת התחלה לסיגריות אלקטרוניות רשימת הסיגריות האלקטרוניות הטובות ביותר לשנת 2021 כוללת סוגי מוצרים שונים, החל ממערכות האריזות הטובות ביותר לסיגריות אל ערכות המתנע לסיגריות אלקטרוניות.

הם מגיעים בצורות וגדלים רבים ונראים כמו סיגריות רגילות

אך נראים אחרת. סוגים שונים של מוצרים מסומנים – החל מהסיגריות הטובות ביותר ומערכות התרמילים ועד לערכות המתנע של e -cig – כך שתדע אילו מוצרים מיועדים למעשנים, למתחילים ולמחפשים עננים גדולים יותר.

כנראה שראית מודעות וסיפורים באינטרנט שאומרים שסיגריות אלקטרוניות אינן מזיקות והדרך הטובה ביותר לעזור למעשנים להיגמל. אך לרופאים ולחוקרים יש עוד הרבה מה ללמוד על ההשפעות הבריאותיות של מכשירים אלה.

הם עשויים להתפתות לפנות לסיגריות אלקטרוניות (סיגריות אלקטרוניות

vapepens ומכשירי vaping אחרים) כדי להקל על המעבר מסיגריות מסורתיות ללא עישון. אם אתה שוקל לנסות סיגריות אלקטרוניות, ייתכן שאתה תוהה אם הם אופציה בטוחה ובריאה, מה הם עושים והאם הם יכולים לעזור לך להפסיק לעשן. מחקר שנערך לאחרונה על ידי ה- FDA מצא כי מבוגרים רבים משתמשים בסיגריות אלקטרוניות ועטים vape כדי להפסיק לעשן, אך לא ממש מפסיקים.

בהתחשב בסוגים רבים ושונים של מכשירי vape הקיימים כיום

רכישת ה- vape הראשונה יכולה להיות חוויה מאתגרת עבור מעשנים שרוצים להפסיק. כבר בדקנו את אחד האדים הטובים ביותר לשימוש חד פעמי, אך עדיין נזהרים בכל הנוגע לסיגריות האלקטרוניות שתוכל למצוא. אנו מייעצים לגבי מיטב הסיגריות האלקטרוניות בהתבסס על מה שהשתמשנו בהם ונבדוק כל הזמן סיגריות אלקטרוניות חדשות, עט vape ואופני vape ונעדכן דף זה לפי הצורך.

 
למידע מורחב על איזה סיגריה אלקטרונית מומלצת? וסיגריה אלקטרונית חד פעמית 1600 כדאי להעיף מבט ב- popa-rg.co.il

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן