שמיכת פוך מומלצת זוגית

מבנה הקופסה מבטיח שהמילוי יישאר סמיך ואם אתה משתמש בשמיכה ערב סט מצעים, אתה יכול לקשור לולאה למניעת נפילתה לתוך הכיסוי. לשמיכה כל השנה, יש שתי שמיכות פוך – אחת לקיץ (45 יחד) ואחת לסתיו (9 יחד – התאמה זו הופכת את החורף ל -135 שמידות במידת הצורך). יש גם תוספת מיטה חלופית בעונה עם לולאה בפינה שעוזרת לשמור אותה במקום כשהיא מכוסה, במיוחד עבור ישנים חסרי מנוחה.

זוהי גם אחת המילויים הקלים והחלקים ביותר

כלומר שמיכת שמיכת מיקרופייבר של 14 טוגים מרגישה קלה יותר. שמיכות פוך מצמר טהור מתאימות ביותר בחודשים החמים יותר וחמימות יותר בעונות הקרות יותר, כלומר צריך לקנות שמיכה אחת בלבד לכל עונה. לסיכום, אנו חושבים כי השמיכה הטובה ביותר שתוכלו לרכוש היא השמיכה של Eve All Seasons. הוא מורכב משני חלקים, אחד 45 Tog והשני 9 Tog, שניתן להשתמש בהם ביחד או בנפרד בהתאם לעונה.

חלק מהאנשים מעדיפים שמיכת מיקרופייבר 14-טוג 'שאינה מרגישה כבדה בזמן השינה

בעוד שאחרים מעדיפים חיבוק כבד יותר. על רקע זה, ישנים מסוימים מעדיפים שמיכת טוג גבוהה לחורף ושמיכה טוג נמוכה לקיץ. אם יש לכם שמיכת קיץ ושמיכה חורפית, שלבו את שניהם ליצירת שמיכת פוך חמה במיוחד בלילות קרים.

דירוג ה- TOG אומר לך כמה החמימה לשמיכה וכמה

היא מרגישה מבודדת לישון בה, אך חשוב להבין אילו דירוגי TOG הכי מתאימים לך ולעונה. שמיכת פוך של 135 TOG היא ציון טוב אם מצוננים לכם במיטה בחורף (9 TOG), אבל אם אתם ישנים חמים תרצו שמיכת טמפרטורה בינונית (45 TOG). עבור שמיכת חורף, סביר להניח שתרצה TOG גבוה (105-15).

למעשה

צמר ידוע כמאחסן חום טוב יותר מאשר סתימות למיטה אחרות, ולכן שמיכות צמר עבות בהרבה מאלה הקלות יותר, החל 3-6 טוגים ועד 250 גרם למ"ר, לשנה נהדרת- נוחות עגולה. 13.5 מ"מ ירגיש חם גם עם רדת החשכה ומציע שמיכת פוך לשנה הכוללת שמיכת 45 מ"מ ושמיכה של 9 מ"מ ללא כפתור, מה שהופך אותה לשמיכת ניתנת להתאמה שתוכל להשתמש בה כל השנה. הודות לשמיכה של Scoom All Season עם מחברים ניתנים להסרה, אתה יכול לבחור בין שמיכת קיץ של 45 יח 'או שמיכת 9-יח' לסתיו ולאביב או לשלב את שתיהן לשמיכה של 135 יח 'כדי לשמור על נוחותך בלילות חורף קרים.

עם סתימות שונות

כולל אלפקה, במשקלים שונים, אנו חושבים שהשמיכה הטובה ביותר מכל הסוגים היא ה- Woolroom Light One, שהיא בין 3-6 יחד ל -250 גרם למ"ר. שמיכת הטאג 16.5 הטרקט-על נתפרת כדי לשמור על המילוי הלא אלרגני במקומה ובעלת כיסוי תערובת כותנה חלק המספק אספקת אוויר ותחושה נושמת. עם המזרן הנכון לשינה נטולת כאבים וסדין טוב לשמירה על נוחותכם לאורך כל הלילה, כיסוי השמיכה הזה יש פונקציה כפולה: הוא מגן על השמיכה שלכם ומוסיף אלמנט עיצובי למיטה שלכם.

אם אתה לא מצליח להחליף את שמיכת הקיץ שלך בשמיכת החורף שלך, כיסוי מיטה מסוג 135 גודל ביחד הוא אופציה עבורך. אנו ממליצים על שמיכת האווז הקנדית 100%, הזמינה במגבות גמישות מ -4.5 עד 18.

PS 155 מחברת Fine Bedding

השוואת מחירים של Hasitem: קמעונאי: PS מחיר: קנה עכשיו מ- hasitem hasitem John Lewis & Partners אוסף סינטטי 3-in-1 שמיכת מיקרופייבר נושמת, 135 גרם שמיכת פוך קלה זו שומרת על חום טעים. השוואת מחירי Hasitem: יש פריט Hasitem יש פריט Soak and Sleep Ultimate 90% שמיכת אווז הונגרית, 135 Tog זה יקר אבל זה ערך טוב בהתחשב בכמות (90 אחוז אווז ו -10 אחוז נוצת אווז) ובאיכות, במיוחד כשזה מגיע מאחד מיצרני השמיכות המוכרים ביותר בהונגריה.

השמיכה המסורתית לשלוש העונות של קויוצ'י מרגישה בהירה ועננה בהרבה משמיכות אחרות עם אותו קצב מילוי

מה שהופך אותה לאופציה מצוינת למי שנוטה לישון חם. כריכת הכותנה משולבת בשמיכת החורף TOG של $ 135, שמיכה טבעית, רכה ונעימה שמיועדת לחיבוק.

מצעי טקסטיל רגילים בדוק את המחירים הטובים ביותר סטנדרט טקסטיל מייצר מצעים לבתים ומלונות מאז שנות ה -40

ומצעים חלופיים שלו השיגו את הסטנדרט האיכותי שלו. שטפו בבית והשתמשו בקישור SleepFoundations.org להנחות עדכניות על מצעי ליבנה בדוק את המחירים הטובים ביותר קונים בעלי מודעות לסביבה המחפשים אופציה לכל השנה עשויים למצוא את זה להכניס מצע ליבנה שכדאי לשקול.
למידע נוסף אודות שמיכת פוך מומלצת זוגית עליך להעיף מבט ב- kingofpuh.co.il

המשמעות היא שאתה לא צריך כל כך הרבה מלית כדי להשיג את אותו דירוג TOG, מה שבאופן טבעי הופך שמיכות פוך ממולאות בנוצות אווז וברווז לקלות ביותר. במחיר ממוצע של 120 $ עבור שמיכת 10.5 TOG מלאה בבקבוק פלסטיק, הדבר מספק חום חסר משקל.

אם אתה מוכן להתיז ולהיות אלרגי באביב משובח

שמיכת אווז מארלו היא אחת הכיסויים המשוכללים ביותר שתוכל לקנות בכסף. אנו ממליצים על דירוג TOG של 4.5, בדומה ל- The White Companys Hungarian Goose 4.0 ול- M & S Feel הסינטטי. כיסוי העננים של אמה קל במיוחד (6.7 TOG) וחם מספיק כדי לראות אותנו לאורך מספר עונות.

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן