קורס מדריכי היפ הופ

שיעורי ריקוד מציעים יתרונות רבים הן למבוגרים והן לילדים. אחת הסיבות שלקוחות נמשכים לשיעורי ריקוד היפ הופ היא משום שהם מציעים מגוון תוך מתן אימון יעיל וממריץ. מריקוד אורבני לפופ, האוס, היפ הופ וברייק, ג'אז וריקודי עקב (ועוד), יש הרבה פעילויות לבחירה כדי לחדד את הכישורים שלך תוך כדי לימוד שגרה חדשה. גש למאות שיעורים ממגוון ז'אנרים של ריקוד, מהיפ הופ ובלט ועד בוליווד וריקוד מודרני (ועוד רבים נוספים).

בקורס מקיף זה בן 10 שעות

תלמד לבצע כוריאוגרפיה היפ הופ בביטחון על ידי לימוד יסודות התנועה ועבודת רגליים ב-12 ריקודים שונים. בשיעורים אלו תעמיקו את הידע והכישורים הבסיסיים שלכם ותתחילו לשלוט בצעדי ריקוד וכוריאוגרפיה מורכבים יותר ויותר. ככל שתתאמן ותלמד תנועות חדשות, תתחזק, תגביר את הגמישות ותהיה לך אימון אירובי נהדר. ברייקדאנס נשמע קשה מאוד, אבל למעשה, ברגע שאתה לומד את היסודות, אתה יכול להתחיל להיראות כמו מקצוען תוך זמן קצר, והמדריך הזה יעזור לך עם זה.
על מנת לראות פרטים נוספים בנושא של קורס מדריכי היפ הופ באפשרותך להעיף מבט ב- halelu.co.il

בכיתת אמן ריקוד זו של שעתיים למתחילים

תלמדו את גרובי ההיפ הופ הבסיסיים שיאפשרו לכם לרקוד בביטחון. הפיכתך למדריכת כושר והיפ הופ מוסמך ASFA® פירושה שאתה יכול ללמוד את סגנון הריקוד הפנטסטי הזה ולהגיע למגוון רחב של לקוחות. הסמכת כושר ריקוד והיפ הופ משולבת היא האפשרות הטובה ביותר אם אתה אוהב ריקוד ויכול לדמיין ללמד שיעורים או שיעורים אחד על אחד. קורס הסמכה אירובי לריקוד היפ הופ במכוני למידה אישית מציע ללקוחות אימון מהנה ואנרגטי השונה מאחרים.

קורס טכניקת ריקוד מבוא מתמקד בהקדמת אוצר מילים

פיתוח מיומנויות והבנת צורה. התלמידים יבצעו חזרות ויבצעו קומפוזיציה ליצירת ריקוד תלמידים ב'. הקורס נועד לשפר את כישורי הריקוד של התלמידים על ידי הרחבת הידע של התלמידים בהיסטוריה של ההיפ הופ והבנת הפוטנציאל של ההיפ הופ כצורה אמנותית וחברתית. הקורס מכניס את התלמידים לתרבות ההיפ הופ ומפתח את מיומנויות החשיבה הביקורתית והרקע התיאורטי הנחוצים להבנת ההתפתחות החברתית וההיסטורית והאפקטיביות הפוליטית של ההיפ הופ.

הללו בית ספר למחול מציע לימודי מדריכות היפ הופ

קורס זה נועד כשיעור אנטומיה אנושית לתלמידים המעוניינים ליישם אנטומיה לפעילות גופנית

לרבות ריקוד, ספורט ותנועה בכלל. באמצעות הקרנות כיתתיות, תרגילים, הרצאות ודיונים, התלמידים יבחנו גישות לשילוב ריקוד ודימוי נע. התלמידים יקראו את הריקוד בקפידה, תוך שימוש במופעי ריקוד חיים ופעילויות כמילות השיר העיקריות.

החל ממגוון רחב של אפשרויות

קורס זה מתמקד כיצד ריקוד יכול להיות כלי שימושי להתגלמות וניתוח של אידיאולוגיה ותרגול כוח, במיוחד ביחס למגדר, מעמד וגזע. חלק ממיומנויות ההיפ הופ הנלמדות בשיעור זה כוללות עבודת רגליים, קצב, הבנת 8 ספירה בסיסית ויכולת לרקוד ללא הבעות פנים משעממות. ברגע שתשלוט בטכניקות האלה, אמרורי ילמד אותך לרקוד עם מבצעי היפ הופ כמו Usher, Drake, Cardi B, The Black Eyed Peas ודיוק Dumont.

שיעורי ההיפ הופ שלי מתאימים לכל מי שמחפש ללמוד לרקוד לצלילי מוזיקה

לעבוד על כישורי הסגנון החופשי שלו, או ללמוד כוריאוגרפיה מורכבת של היפ הופ. בשיעורי ההיפ הופ למתחילים, נתמקד בפיתוח קצב, קואורדינציה וגרוב. אם אתה כבר מכיר את היסודות של ההיפ הופ ושולט בהם, אז יהיה לך נוח יותר בשיעורי הביניים.

מריקוד ברייק לריקוד ביתי ועד פריסטייל

התלמידים שלנו מודרכים על ידי מדריכים בסביבה לא רשמית. בשיעורים פרטיים תקבלו משוב מיידי והכוונה מותאמת אישית שאינם זמינים באינטרנט או בקהל רחב יותר. בנוסף, תמשיכו לשפר את המשמעת העצמית רק אם יעודדו אתכם להתאמן בבית לאחר כל שיעור ריקוד.

לילדים צעירים

ריקוד יכול ללמד אותם הן התמדה והן מוטיבציה עצמית, כמו גם תכונות נפלאות רבות אחרות. בנוסף, סגנון ריקוד זה עושה שימוש גם בצד ימין ושמאל של הגוף, מה שיכול להוביל למצב פיזי מאוזן יותר אצל אנשים. מכיוון שהיפ הופ כולל סגנונות ריקוד רבים כגון ברייקדאנס, תנועות ג'אז מסורתיות, זו דרך מצוינת לעודד יצירתיות, אימפרוביזציה וביטוי עצמי. יתרה מכך, המוח שלך יאהב את זה שכן ריקוד מסייע בהפחתת דמנציה מכיוון שלריקוד יש צורך בחלקים שונים של המוח להיות מעורבים.

בין אם אתה רוצה לרקוד עם תקליטנים חדשים במועדון או להזמין חברים חדשים לרקוד

לקהילת ההיפ הופ יש הזדמנויות חדשות עבורך. אתה ותיק בעיתונות ההיפ הופ, מנהיג קהילה מחויב, או מדריך אירובי פעיל שמעוניין להרחיב את תיק המדריכים שלך. תוכנית זו נוצרה על ידי ג'סיקה ריי, הבעלים/מנכ"ל של Rae Studios, סן פרנסיסקו.

מבט מעמיק על ההיבטים הבסיסיים של הריקוד החברתי דרך עדשת ההיפ הופ

צוות הסוקרים המומחים שלנו ניתח המון נתונים והאזין לשעות של סרטונים כדי להרכיב רשימה של 10 הקורסים, הקורסים, הקורסים, ההסמכות, ההדרכות והתכניות המובילות לריקוד היפ הופ. אנו ממליצים להכיר כמה פרופילים ולקרוא ביקורות שהשאירו תלמידי מחול אחרים לפני בחירת מורה.

רוב בתי הספר מציעים הנחות אם אתה נרשם לפחות 3-5 שיעורים בשבוע. עלות השיעור תלויה בתעודת הדו"ח או במספר השיעורים שהתלמידים ירצו להשתתף בהם. בטבלה שלמעלה, רק מוסד אחד מציע שיעור פרטי בעלות של 60 דולר.

לתלמיד שזכה בתעודת כישורי היפ הופ תהיה ההזדמנות הטובה ביותר לעבוד באולפני ריקוד ובשיעורי בידור

או לעבוד בתור כוריאוגרף בהופעות בקהילה או בבית ספר. לאחר השלמת קורסי ההיפ הופ, הביאו את עותק הנייר שלכם לחדר התיאטרון והריקוד הראשי בבניין התיאטרון של האוניברסיטה. הבא עותק נייר של תעודת סיום מכללת ההיפ הופ שלך למטה התיאטרון והמחול בתיאטרון האוניברסיטה. אנו נבדוק את עבודתך ונשלח בקשה לביצוע ללשכת הרישום.

הצהרת עניין לבוגרים על מנת לקבל תעודת בוגר היפ הופ

על התלמידים להגיש תחילה בקשה לבקשת עניין, אשר תיבדק ותאושר על ידי מנהלי ההיפ הופ רני האריס ולארי סאות'האל. כדי לבקש שינוי קורס, הגש בקשה לסמסטר הבא לפני היום האחרון לשיעור.

למדו 4 שילובים שלמים של Mega Jam Dance ממתחילים ועד מתקדמים

עיתונות ההיפ הופ הוצגה בכל רחבי הארץ ונלקחה על ידי אלפי תלמידים בפורמט ריקוד קרדיו רציף של 45-60 דקות עם למעלה מ-50 שירים בכוריאוגרפיה שלי. תנועת ההיפ-הופ המרכזית קמה מתוך ריקוד אפריקאי ופותחה על ידי אפריקאים במרכז העיר והלטינים בברונקס בשנות ה-70.

 

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן