ציוד ספורט ביתי לפיתוח גוף

אין ספק ש- Power Rack הוא המכשיר הטוב ביותר לחדר הכושר הביתי שלכם. מדפי כוח הם הלב של כל חדר כושר ביתי מאובזר לפיתוח גוף. מושלם לחדרי כושר למוסכים ולמדפי חשמל נוכלים, מקפל אותם שטוח לקיר וחוסך מקום לרכב ולשטח אחסון כללי.

שים לב שמדפי חשמל מצוידים במלואם בספסלים, כך שאם יש בעיה בשטח, שקול להשיג אחד מהמכשירים הללו. חפש מדפי סקוואט עם מוטות סנטר למעלה כדי לחסוך עלויות ומקום.

הציוד החיוני האחרון שאנו ממליצים עליו לחדר הכושר הביתי הוא ספסל. אם אתם מחפשים טביעת רגל קטנה, היא לא תהיה קטנה בהרבה ממוט לגימור. ניתן להשיג ספסלי משקל מרובי מצבים בזהב, בחדר הכושר או במערת הגברים.

אם יש לך את המסירות ואת ההשקעה הקטנה במזומן

ציוד כושר ומרחב, זה יכול לעזור לך להשיג את המטרות שלך. חדר הכושר שאתה בונה לאורך זמן מתחיל עם הדברים החיוניים. מבנה בסיסי, הכולל את הדברים החיוניים כמו ספסלים, משקולות וצינורות התנגדות, יכול להציע אימון נהדר.

הכלי או הציוד שאתה רוצה שיהיה לך בבית בחדר הכושר שלך הוא המשקולת. כשאתם רוצים לעשות אימוני כוח, משקולות ומשקולות הם הציוד הפופולרי ביותר בחדר הכושר הביתי.

להקות ההתנגדות הן המועדפות על הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס לשעבר טום בריידי והן אופציה מצוינת לרכישת ציוד כושר ביתי

הם תכליתי, קל וקל לנשיאה בתיק כושר. להקות התנגדות הן עניין קטן למדי לאימוני כוח, מכיוון שרוב האנשים נוטים ללכת עם משקולות, משקולות או ספסלים.

צינורות התנגדות לצינורות התנגדות הם ציוד ליבה שכל אחד צריך לקבל כחלק מחדר הכושר הביתי שלו. או בבית או על הכביש, מערכות אימון המתלים הן לוויה אימון מושלמת.

חדר הכושר הביתי הטוב ביותר הוא ה- HyFit by HyFit, הכולל שני צינורות התנגדות, סולם, התנגדות, 500+ תרגילים ומעקב אחר נתונים כדי להבטיח שהאימון הבא שלך טוב יותר מהקודם.

אם אתה מצייד את חדר הכושר או את חדר הכושר האישי שלך בציוד

זה חכם להיות סלקטיבי. אין לך מקום בחדר כושר גדול או חדר כושר להכיל כל מיני ציוד. מי שרוצה יותר אפשרויות לחדר הכושר הביתי שלו צריך לקבל ציוד כמו כבלים מוצלבים וסורגים.

אם יש לך את המותרות של חדר כושר בבית ואתה רוצה להתחיל שגרת פיתוח גוף

אנו ממליצים על הכלים והציוד הבאים. כדי לעזור לך לצמצם את הצרכים שלך, שקול את 10 המכשירים המתאימים ביותר לחדרי כושר קטנים. אם אתה רציני לגבי יצירת חדר כושר ביתי פונקציונלי, תזדקק בסך הכל לכ -7 מכשירים.

 

כדי לסייע לך בבניית בית הרווחים האישי שלך, ריכזנו את ציוד הכושר הטוב ביותר לבית שלך, החל ממכונות והליכונים על כל אחד ועד מסילות חשמל מתקפלות וחדרי כושר חכמים. סיווגנו את הבחירה שלנו לאופני הכושר הטובים ביותר לקטגוריות כגון משקולות, מחצלות יוגה, אופני הכושר הטובים ביותר והמכונות האליפטיות הטובות ביותר. להלן רשימת ציוד התרגילים הטוב ביותר שתוכל לקנות כעת.

פירוש הדבר להבחין בין ציוד האימון הטוב ביותר לציוד התעמלות והשאר. התנגדות חיצונית היא הבסיס לבניית שרירים, והמכשיר הנכון יכול לעזור לך להשיג את מטרותיך.

מכשירי האימון הביתי הם תעשייה של מיליארד דולר-מלאה בצרכנים שקונים את הטלוויזיה האחרונה לשבועיים

ואז מוסיפים אותה לאוסף הגדלת והשטויות חסרות התועלת שלהם במדרגות. חובבי התעמלות מייצרים ציוד כושר משלהם כדי לחסוך כסף ולהגדיל את הסיפוק העצמי.

אתה יודע שאתה מרים משקולות ייעודי כשאתה מגיע לחדר הכושר שלך בבית במקום פשוט לקום מהמיטה בחמש בבוקר ולרדת למטה

חדר שינה פנוי או מעלית מוסך. חדר הכושר הביתי החכם הטוב ביותר הוא טמפו סטודיו, ובטמפו אנו מציעים חדר כושר ביתי מלא עם משקולות, צלחות, משקולות, משקולות ועוד וכן מאות שיעורים בהדרכת מאמן AI.

אם אתה משתמש מודע בציוד כושר, חדר כושר ביתי יכול להגדיר אותך טוב יותר מאשר להשאיר חברות מאחור. הבית הוא מפלט חזק באתגרים ומאבקים בחיים; ובכך יצירת מרחב לבריאות אישית וכושר בבית יכולה להיות כלי בעל ערך לשיפור חייך.

ציוד כגון מכונות כבלים

מנופים, מכונות סמית 'ואחרות הוא ציוד סטנדרטי בחדרי כושר גדולים יותר, אך הם אינם נחוצים לכל חדר כושר. בעת הקמת חדר הכושר שלי, יש לי שלושה ברים מועדון, המסופקים עם ערכות המשקל שלי לחג. בר הוא הציוד החשוב ביותר בחדר הכושר שלך.

להרבה אנשים אין הרבה מקום בבית לאחסן ציוד כושר, ולכן עלינו לפקוח עין על הגודל. ערימה במשקל 300 קילו מגיעה לחופשי מהחברה ומהווה כלי פריצה.

הכי טוב למעמד סקוואט Rogue SML 2 Monster Lite Squat Stand דוכן זה נוח לתנועה ובעל מוט סנטר, המהווה תוספת נהדרת לכל חדר כושר בבית. אחיזת האלפא, הידועה גם בשם "אחיזה עבה", מאפשרת להפוך משקולת או משקולת לכלי בעל אחיזה עבה.
עבור עוד פרטים מורחבים על ציוד ספורט ביתי לפיתוח גוף כדאי לבדוק ב-

ציוד ספורט ביתי לפיתוח גוף

אתר נוסף מעניין

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן