סקירה על תרופות סבתא לשיעול

על פי האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים, תרופות נגד שיעול בדרך כלל אינן מומלצות לילדים צעירים מאוד. עם זאת, עבור ילדים בני שנתיים ומעלה, כמה כפיות דבש הוכחו כתחליף יעיל וזול למוצרי OTC. עם זאת, עבור תינוקות מעל גיל 12 חודשים, ערבוב של מעט דבש, מעט מיץ לימון (אם הוא נטול אלרגנים) במעט מים חמימים (נא להימנע מוויסקי) יכול לעזור להפחית את השיעול והשינה. מיץ לימון טרי עובד הכי טוב עבור המתכון הזה, אבל אתה יכול להשתמש במיץ לימון בבקבוק לסחוט או אפילו קצת לימונדה במידת הצורך.

זה לא יעשה ניסים, אבל 9 מתוך 10 פעמים, זה יגרום לשיעול שלך להיעלם. הוסף דבש או מיץ לימון כדי לשפר את הטעם ולהקל עוד יותר על השיעול. לילדים ומבוגרים מעל גיל שנתיים, טפלו בשיעול עם כפית דבש או דבש וקינמון לפי הצורך.

תה חם, פונץ' חם, מים חמים עם דבש ולימון – נראה שהמשקאות החמים הם החביבים על סבתא בטיפול בהצטננות. ודבש מעורבב עם מים חמים ולימון, יחד עם מרק עוף בפנתיאון של תרופות קר, יעשה את סבתא.

מחקר על טיפול בשיעול לילי בילדים השווה דבש כהה לדקסטרומתרופן

תרופה מדכאת שיעול, ללא כל טיפול. החוקרים דיווחו כי דבש סיפק את ההקלה המשמעותית ביותר בשיעול, ואחריו דקסטרומתרופן. הם מצאו כי על פי הערכות ההורים, דבש הפגין באופן עקבי טוב יותר בהפחתת תדירות וחומרת השיעול ושיפור שנת הלילה, הן בהשוואה לדקסטרומתרופן והן ללא טיפול.

במחקר אחר שפורסם בכתב העת Ayu

נרשמו למבוגרים סירופ נגד שיעול איורוודי המכיל דבש וסירופ שיעול טיפוסי ללא מרשם. לדברי חוקרים ב-Nature Primary Care Respiratory Journal, טיפולי דבש וקפה יכולים להפחית את תדירות השיעול. במחקר של 110 ילדים, מנה אחת של דבש כוסמת הייתה יעילה כמו מנה בודדת של דקסטרומתרופן בהקלה על שיעול לילי והבטחת שינה מספקת.

כפית דבש לשיעול

היא אחת התרופות הביתיות הפשוטות והטובות ביותר לשיעול. להכנת סירופ קינמון דבש ביתי, שפכו כ-1/2 כוס דבש לתוך מיכל קטן (השתמשתי בצנצנת של 8 אונקיות) וערבבו עם 1/4 כפית קינמון. כדי להשתמש בדבש לטיפול בשיעול, ערבבו 2 כפיות (כפיות) עם מים חמימים או תה צמחים.

הכינו תה צמחים או תה קר עם דבש

כדי להימנע מהוספת סוכר, שעלול לדכא זמנית את היכולת של תאי דם לבנים להילחם בחיידקים. מים, מיץ, מרק צלול או מי לימון חמים ודבש יכולים לעזור בהמסת גודש באף ולמנוע התייבשות. תרופה נפוצה להצטננות בתרבויות רבות, שתיית נוזלים חמים כגון מרק עוף, תה או מיץ תפוחים חם יכולה להרגיע ולהקל על גודש באף על ידי הגברת זרימת הריר.

דבש מסייע במניעת שיעול אצל מבוגרים וילדים מעל גיל שנה. שתף ב-Pinterest תרופה ביתית פופולרית לשיעול היא לערבב דבש עם מים חמימים. דבש הוא כבר מזמן תרופה ביתית לכאבי גרון ושיעול, שניתן לייחס לדלקות בדרכי הנשימה העליונות.

אנשים משתמשים במספר תרופות טבעיות לטיפול בשיעול מתמשך

חקרנו כמה מהנפוצים יותר ודירגנו אותם על סמך האופן שבו הם באמת יכולים לעזור לך לנהל את ההצטננות שלך. אנשים רבים שמעו ששתיית חלב ומוצרי חלב עלולה להחמיר הצטננות על ידי הגברת ייצור הריר והקשה על הנשימה.

ויטמין C

נראה שלקיחת ויטמין C בדרך כלל לא עוזרת לאדם הממוצע למנוע הצטננות. עם זאת, מחקרים מסוימים הראו כי נטילת ויטמין C לפני הופעת תסמיני הצטננות יכולה לקצר את הזמן שלוקח להופעת התסמינים. מחקרים מראים כי טבליות אבץ או סירופ יכולים לקצר את משך ההצטננות בכיממה, במיוחד כאשר נלקחים תוך 24-48 שעות מהסימנים והתסמינים הראשונים של הצטננות.

חלק מתרופות הצטננות מכילות מרכיבים מרובים

כגון תרופות להורדת גודש ומשככי כאבים, אז אנא קרא את התווית של תרופת ההצטננות שאתה נוטל כדי לוודא שאינך נוטל יותר מדי תרופה. יעיל, כמובן, יכול לעזור להקל על חלק מהתסמינים הלא נעימים הנלווים לנגיף ההצטננות. בעונת השיעול, ההצטננות והשפעת, אני מעדיף דרך טבעית יותר לעזור לנו.

דבש, תבלינים וחומץ תפוחים משתלבים ליצירת מתכון סירופ שיעול וינטג' זה. זה כל כך פשוט: רק 3 מדכאי שיעול טבעיים. המתכון שלנו לסירופ שיעול דבש לימון לא רק יעיל בהפחתת שיעול אלא גם טעים.

בעבר

כשהצטננו או שיעול, חיסנו אותנו על ידי ההורים לפני השינה. לילה אחד כשהוא נלקח ליחידה לטיפול נמרץ, כשהוא נסער מאוד, גילינו שהכנסתו לאוויר הקר עזרה להקל על השיעול. למרות ששתי הלגימות הקלו על הסימפטומים של נזלת, שיעול והתעטשות, רק לגימה חמה יכולה גם להקל על כאבי גרון.

ניתן לערבב את שני מתכוני סירופ השיעול עם כוס תה או מים חמים אם תרצו. בבלוג צעד לבריאות תוכלו לנסות שני מתכונים, אחד מהם משתמש גם במיץ לימון.

סבתא שלי משתמשת רק בלימון אחד במתכון שלה, אבל אני אוהבת להשתמש כמה שאני יכולה כי לימונים נלחמים כל כך בהצטננות ובאמת עוזרים לאזן את המתיקות של הדבש. גם סבתא שומרת את התרופה הזו לשיעול במקרר, ואני שומרת את שלי בארון.
על מנת לראות מידע אודות סקירה על תרופות סבתא לשיעול ותרופות סבתא לשיעול נא להעיף מבט ב- trufotsavta.co.il

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן