למה בעצם נעלי רכיבה ?

 

לנעלי רכיבה יש כמה יתרונות על פני נעלי ספורט רגילות, כולל אחיזה והגנה משופרים. יש להם גם סוליה קשיחה יותר שמספקת יותר כוח למכת הדוושה שלך.

 

בחירת זוג נעלי הרכיבה הנכונות היא חשובה מכיוון שהיא יכולה ליצור או לשבור את חווית הרכיבה שלך. אתה צריך לוודא שהם מתאימים היטב ושהם נוחים בזמן הרכיבה.

 

נעלי אופניים הן סוג מיוחד של הנעלה שנועד ללבוש רוכבי אופניים. נעלי רכיבה על אופ ניים מיוצרות בדרך כלל עם סוליה קשיחה יותר מנעלי ספורט רגילות, ולעתים קרובות יש להן צורה כלשהי של שקע בתחתית לשימוש עם דוושות ללא קליפס.

 

נעלי רכיבה מיועדות לצרכים הספציפיים של רוכבי אופניים. ישנם סוגים רבים ושונים של נעלי רכיבה, כל אחת עם תכונות משלה שאולי יתאים לצרכים שלך או לא.

 

נעלי רכיבה על אופניים מציעות מספר יתרונות על פני נעלי ספורט רגילות, כולל נוחות והגנה מעולים בזמן רכיבה ומשיכה טובה יותר בשטח בוצי או משטחים כמו קרח או עלים רטובים.

 

דע לבחור את נעלי הרכיבה שלך

 

המודעות לספורט בשנים האחרונות רק עלתה וככל הנראה תמשיך לעלות. אחד הענפים שתפסו תאוצה הינו רכיבה על אופניים. גם כאן, כמו רכיבה על אופנוע, יש רכיבת כביש ויש רכיבת שטח.

 

ההמלצה היא להשקיע גם בנעליים, כמו שאתה משקיע בקסדה, כדי לשמור על הרגליים וגם כדי ליהנות מחוויית רכיבה מקסימלית.

 

כמעט כל נעל לרכיבה, גם נעלי רכיבה שטח, מתואמות בסוליה המאפשרת שימוש יומיומי נוח, בנוסף לשימוש הרגיל שלהם. בנוסף, נעלי הרכיבה מיוצרות כך שהן יהיו אווריריות וגמישות, בעלות מנגנון סגירה המאפשר סגירה והצמדה מושלמת לרגל.  כדי למקסם את אזור הקרסול, הוא מחוזק על  מנת למנוע החלקה של הרגל בתוך הנעל.

מה צריך לדעת כשבוחרים נעל רכיבה

בחירה חכמה של נעל רכיבה שטח היא מומלצת. עדיף לא להזמין באינטרנט, במיוחד אם מדובר בקנייה ראשונה, אלא להגיע לחנות עצמה, ולמדוד את הנעל, לראות האם היא מתאימה לרגל שלך ואין תזוזות שלא צריכות להיות, האם היא לא לוחצת מידי, או גדולה מידי. כמובן, שבהגעה לחנות תהנה ממגוון דגמים שלא בהכרח יש באינטרנט.

נעל רכיבה שטח

 

יכול להיות שעלות אותה הנעל באינטרנט יותר זולה, אבל יש דברים שאסור להתפשר עליהם. אם אתה ממש מתעקש על קנייה באינטרנט, גש לחנות פיזית, תמדוד את נעל רכיבה שטח אותה אתה מעוניין לרכוש ואם היא מתאימה ועונה על כל מה שצריך, תרכוש באינטרנט.

 

נעלי רכיבה אופנתיות

 

לרוכבי האופניים על בסיס יומיומי, שחשובה להם גם האופנה, יכולים למצוא נעלי רכיבה שטוחות אופנתיות ואיכותיות. הנעל מאווררת ונוחה.

 

לנעל רכיבה זו, יש סוליה חצי קשיחה שבעצם מאפשרת גמישות ושליטה לצד נוחות.

 

לסיכום- בין אם מדובר בנעל רכיבה ליום יום או נעל רכיבה שטח, חשוב מאוד להתאים את הנעל לרגל שלך.