מסיבת חילופי זוגות

חילופי זוגות באמצעות משחק החלפת מתנות יכולה להיות דרך מצוינת עבור זוגות רבים להיפגש וליהנות אחד מחברתו של זה. אם אתה רוצה לשחק במשחק החלפת המתנות המהנה הזה במקום לצייר שמות, תוכל להוסיף רמה נוספת לקבוצת המועדפים שלך. מסיבת החלפת המתנות של הפיל הלבן תבדר זוגות ותיתן להם את ההזדמנות לחזור הביתה עם כמה מתנות צעקניות באמת.

מה קורה כאשר האורחים מגיעים למסיבת חילופי זוגות

צריכה להיות קופסה או דלי להכיל את כל המתנות. עבור התכנסויות משמעותיות באמת, ניתן לשלב את החלפת המתנות לפילים הלבנים עם החלפות מתנות מסורתיות יותר. לפילים לבנים תמיד יש מצב רוח רגוע בהחלפת מתנות, וכל אחד יעזוב עם משהו מיוחד. זוגות מחליפים מתנות שבהן שני הצדדים יכולים להשתמש.

אלו הם כמה מהרעיונות האהובים עלינו להחלפת מתנות זוגיות

אני רוצה לחלוק איתכם כדי שאתם והאחר המשמעותי שלכם תוכלו לעשות זאת. רעיונות החלפת מתנות לחג יצירתיים (דואר ו-IRL) מושלמים עבור חברים, משפחה, עמיתים וכולם, ויבטיחו שכולם יקבלו את המתנה וייהנו מהתהליך.

במסיבות שלנו

האורחים התבקשו להביא 2 מתנות בצורת פיל לבן באריזה לזוג (משהו עולה בערך $1) ואת הקינוח או החטיף האהובים עליהם. יש זוגות שמחליפים מתנות בלילה שלפני החתונה, בבוקר יום החתונה, ויש שמחליפים מתנות לאחר סיום הטקס. בתום ההחלפה, לכל זוג יהיו 3 מועדפים חדשים מחברים אחרים. יש זוגות שבוחרים להחליף מתנות לבן זוגם במהלך הטקס.

קנו מתוך מבחר עצום של מתנות רומנטיות

זהו משחק משפחתי של החלפת מתנות שככל הנראה כולם משחקים במהלך תקופת החגים. בווריאציה זו של אחד ממשחקי החלפת המתנות, כל אחד מביא את המתנות שלו בעבודת יד במקום לקנות אותן. המנחה יתחיל לקרוא את הסיפור, ובכל פעם שמופיעה בו המילה "שמאל", כל אחד מעביר את המתנה שלו שמאלה.

אתר חילופי זוגות מומלץ swinguru

למרות שלא כולם שמים לב לטקס רב השנים הזה

זוגות רבים שמים לב, מה שעלול לגרום לאנשים לדאוג לגבי המתנה הטובה ביותר עבור בני הזוג שלהם. בזמן העסקה כל זוג הושיט יד וצייר 3 שמות שלא היו שייכים להם. סוג אחד של סיפורי פיל לבן אומר לשחקנים שכאשר הם יכולים להחזיק כל פריט בידיהם, העבירו את המתנה שלהם שמאלה או ימינה עד הסוף. לא חייבים לקנות מתנות חדשות כל שנה, כל אחד יקבל משהו נעים באמת בכל חג.

המתנה המושלמת לאירוסין

יום נישואין, או אפילו מתנת חג המולד לזוג האהוב שלך. חלקו מתנות באמצעות אחד מהרעיונות האחרים ברשימה הזו, החל מבורסת יאנקי קלאסית למשהו רענן וייחודי כמו Pakkeleg או מסיבת אינטרנט. יש לנו מבחר עצום של מתנות פיל לבן כיפי ומצחיק, כך שתוכל להיות ג'וני במקום עם המתנה המושלמת לאירוע.

לחילופין, חבר קרוב או בן משפחה (כגון זה שהיה השושבינה או הגבר הטוב ביותר במסיבת החתונה של בני הזוג בפעם הראשונה) יכול לקחת על עצמו את אחריות התכנון. עם כל אחד מאלה, ברור שאתה רוצה למצוא דרך לכולם לקבל את המתנה.

בדומה למספר 40

אך במקום לפרוק מתנות בתוך ומחוץ לחבילה, כל המשתתפים שולחים חבילה עם אותו מספר מתנות כמו האנשים המעורבים בהחלפה. מתנות מצחיקות זוכות להצלחה הגדולה ביותר במסיבה, אבל הן לא תמיד הפריטים הנחשקים ביותר לסחור. כולם יושבים במעגל, אוחזים במתנה שהובאה להחלפה.
על מנת לראות מידע בנושא של מסיבת חילופי זוגות באפשרותך לבקר באתר

בקשו מכולם להכין את המנות המיוחדות שלו ולהביא מגש למסיבה

ואז להחליף עשרות מהן. האדם השני יכול "לגנוב" את המתנה של האדם הראשון או לפתוח מתנה חדשה. כל מי שגנב מתנה יכול לעשות זאת: לבחור מתנה חדשה או לגנוב משהו ממישהו אחר.

התכוננו למסיבת חג המולד לזוגות שאין כמותה שבה אתם נהנים עם מועדפים חדשים ומפיצים את שלכם

31 רעיונות למתנות למבוגרים אלה יגרמו לחברים ולמשפחה שלך להתגלגל על הרצפה. אנשים צחקו מהסודות שסיפרו, ואז צחקו עוד יותר כשפתחו מתנות אקראיות.

שקול לדלג על יומנים ומקלחות

במקום זאת, אנו ממליצים לעיין בנדר זה כדי לעדכן את רשימת הרעיונות למתנות כדי למצוא מתנה מיוחדת לבן/בת הזוג, להורה או לחבר הקרוב שלך. יצירות אמנות וכדורים מוזרים מאוד פופולריים גם בהחלפת מתנות לחג המולד, ויש להם ביקוש רב.

מאז שעברנו לפיניקס

רוב ואני עורכים מסיבת זוגות שנתית. במקום זאת, אתה והשר שלך תחליף נדרים על ידי זכירת מה שאמרת כשהתחתנת לראשונה. אבל אם אתה מעדיף למקם אותו במקום בחוץ, כמו המסעדה האהובה עליך או חדר אירועים, אנו ממליצים לך להתחיל לתכנן מראש כדי לנעול את התאריך שאתה רוצה.

כמה זוגות נשואים מבצעים עדכונים משלהם, בעוד שלאחרים יש ילדים כדי לעשות את הכבוד. יש זוגות שלא רוצים לעדכן מוקדם מדי או לעתים קרובות מדי, בעוד שאחרים עושים זאת מדי שנה.

זכור זאת בעת תכנון מסיבת חידוש הנדרים שלך. חידוש הנדר בפועל הוא, כמובן, המרכיב החשוב ביותר במסיבה. הכוונות שונות בהתאם לבני הזוג, אבל חידוש שבועה הוא רק דרך לחגוג נישואים ולאשר מחדש את המחויבות שלך לבן הזוג.

ברגע שנקבל את אישורך

נשלח לך בדוא"ל את קובצי ה-JPEG וה-PDF הסופיים המוכנים להדפסה. קובצי PDF ו-JPG יישלחו לכתובת המייל ששימשה לשליחת המידע. אנו מפתחים עבורכם עיצוב כך שתוכלו להדפיס אותו בבית, בכל חדר חושך או בית דפוס. אבל אחרי שמוסיפים כף לבלילה נשארים עם בקבוק מלא של ליקר שקדים.

 

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן