שלב 1: היכונו להתקנת האח

כספות קיר הן סוג של כספת שמותקנת בקיר. התקנת כספת קיר אינה קשה אך היא דורשת הכנה מסוימת.
למידע נוסף על כספת להתקנה בקיר והתקנת כספות עליך לבדוק ב- safe4u.co.il

כספות קיר מותקנות בדרך כלל לתוך הקיר על ידי קידוח חורים עבור עוגנים וברגים, התקנת הכספת במקום ואז הצמדתה לקיר באמצעות ברגים.

הדרך הטובה ביותר להתכונן להתקנה היא למדוד היכן אתה רוצה שהכספת שלך תהיה על הקיר שלך, ולאחר מכן לוודא שאין צינורות או חיווט חשמלי העוברים באזור שבו אתה רוצה לקדוח.

צריך להיות לפחות שני סנטימטרים של מרווח בין כל צינור או חיווט חשמלי והמקום שבו אתה מתכנן להתקין את הכספת שלך. זה יבטיח שיש מספיק מקום לכבלים או חוטים לעבור מבלי להינזק מקידוח חורים באזור.

כספות קיר הן דרך מצוינת ובטוחה לאחסן את חפצי הערך שלך. הם מגיעים במגוון גדלים, סגנונות וצבעים. ניתן למצוא אותם בצורת תא אש רגיל או כתוספת שניתן להוסיף לקמין קיים.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות לפני התקנת כספת קיר הוא לוודא שזה מותר לפי קוד הבנייה שלך. אזורים מסוימים דורשים ממך מפקח באתר לצורך ההתקנה, לכן עדיף לבדוק עם הרשויות המקומיות שלך לפני שתמשיך.

כספות קיר אינן מיועדות רק לאחסון חפצי ערך; הם גם מציעים הגנה מפני סכנות אש תוך מתן מוקד דקורטיבי לכל חדר בו הם מותקנים!

מדוע התקנת מערכת אבטחה בבית יכולה להיות הדבר הטוב ביותר שעשית עבור עצמך

מערכת אבטחה לבית היא אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי להגן על הבית שלך ועל יקיריכם. זו גם אחת ההשקעות הטובות ביותר שתבצע אי פעם.

ישנן סיבות רבות לכך שהתקנת מערכת אבטחה לבית יכולה להיות הדבר הטוב ביותר שעשית עבור עצמך. אחד מהם הוא שזה ייתן לך שקט נפשי בידיעה שהמשפחה והרכוש שלך נמצאים תחת הגנה 24/7. והשקט הנפשי הזה לא יסולא בפז, במיוחד אם אתם גרים באזור בסיכון גבוה או נפרצו בעבר.

כספות קיר הן הסוג הפופולרי ביותר של כספות שאנשים מתקינים בבתיהם. הם מותקנים בדרך כלל בחדר השינה, בסלון או במרתף.

להלן כמה מהיתרונות של התקנת מערכת אבטחה לבית.

– תהיה לך שקט נפשי בידיעה שחפצי הערך ובני המשפחה שלך מוגנים 24/7.

– תישן טוב יותר בלילה בידיעה שאינך צריך לדאוג מפריצות, שוד ופריצות.

– תוכל לנטר את הבית שלך מרחוק מכל מקום בעולם כל עוד יש לך חיבור לאינטרנט. כך תוכלו לפקוח עין על הנעשה בביתכם גם כשאתם יוצאים לחופשה או לנסיעות עסקים.

שלב 3: הכן את החלל על ידי פריסת הפריסה הגסה של האח

לפני שמתחילים לפרוס את החלל, כדאי לוודא שהחלל נקי ונקי מכל פסולת. זה יעזור לך לקבוע היכן למקם את האלמנטים השונים של האח שלך.

כדאי גם לקחת בחשבון כל רהיט שעשוי להיות בחדר. לדוגמה, אם יש ספה או טלוויזיה בצד אחד של החדר, אולי עדיף למקם את האח בצד הנגדי שלו.

כספות קיר נועדו להיות מוסתרות ולהשתלב עם הסביבה. ניתן להתקין אותם בכל חדר בבית והם מגיעים במגוון צורות וגדלים.

השלב הראשון הוא הכנת החלל על ידי פריסת הפריסה הגסה של הקמין, הכוללת בחירת מיקום עבורו. לאחר מכן, הכנת השטח בו יותקן, פריסת חומרים להתקנה והצבתם אסטרטגית בהתאם לשימוש במהלך ההתקנה.

שלב 4 – הצבת הצינור בפועל ותיבת הרישום עם פרטים על איך לחבר אותם כראוי

חשוב לוודא שהצינור ותיבת הרישום מחוברים כהלכה. יש כמה דרכים לחבר אותם. דרך אחת היא באמצעות מפרק הצינור ואחרת היא באמצעות צימוד גמיש.

מפרק הצינור משמש כאשר אין מספיק מקום לחיבור גמיש. כדי להשתמש בו, יש לחתוך את קצה הצינור כדי שניתן יהיה להחדירו לקצה אחד של המפרק ולאחר מכן להכניסו לקצה השני של המפרק. לאחר מכן יש להבריג מעליה את קופסת הרישום באמצעות ברגים המסופקים עם ערכה זו.
על מנת לקרוא עוד מידע בתחום של כספת להתקנה בקיר באפשרותך לבדוק ב- safe4u.co.il

ניתן להשתמש בחיבור הגמיש במקום חיבור צינור כאשר יש יותר מקום פנוי בין המקום שבו אתה רוצה למקם את הכספת שלך למקום שאתה רוצה שהצינורות שלך ילכו. עדיין יש לחתוך את הצינורות בקצה אחד כדי שיוכלו להיכנס לתוך הצימוד, אבל הם לא יצטרכו לעבור כמו שהם היו עוברים חיבור צינור מכיוון שכבר יהיה

צינורות מותקנים בקיר כדי לספק דרך קלה לזרום גז דרך הבית. זהו אחד השלבים החשובים ביותר בהתקנת מערכת צינורות גז.

בשלב זה נלמד כיצד להתקין קופסת רישום צינור גז וכיצד לחבר אותה כראוי. זהו תהליך פשוט מאוד, אך חשוב שתעברו את כל השלבים בקפידה.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למצוא מקום על הקיר שלך שבו אתה רוצה להתקין את תיבת הרישום. המקום הטוב ביותר עבורו הוא ליד המקום שבו ימוקם מד הגז שלך, קרוב מספיק כדי שתוכל להזרים צינורות משם בקלות ומספיק רחוק כך שאף אחד לא יוכל להכות בו בטעות עם היד או הזרוע שלו בזמן שהם עובדים סביבך בַּיִת. אתה גם צריך לוודא שיש מספיק מקום באזור בשבילך או מישהו אחר שעוזר לך בפרויקט הזה לעבוד בנוחות ובבטחה מבלי להיתקל בשום דבר או להפריע למישהו אחר.