כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה

מאמר זה ילמד את המחיר הממוצע של השתלות שיניים, יסביר בפירוט את העלות הצפויה, וידון מדוע התוצאה הסופית עשויה להצדיק את העלות הראשונית. כאשר תתחילו לחקור את המחיר של השתלות שיניים, תגלו במהירות שהעלות של השתלת שיניים בודדת יכולה להיות בין 1,500 ל-6,000 דולר ארה"ב. לעומת זאת, המחיר של השתלות שיניים מרובות נע בין 1,500$ ליותר מ-50,000$. אם יש צורך להחליף שתיים עד ארבע שיניים בשתלים באיכות גבוהה, העלות עשויה להיות בין 6,000 ל-10,000 דולר ארה"ב.

כמו בהשתלת שיניים בודדת

העלות הצפויה עשויה להשתנות בהתאם למצבו הספציפי של המטופל ומשתנים אחרים. העלות של השתלות שיניים מרובות יכולה לנוע בין 1,500 דולר ל-50,000 דולר או יותר. עבור השתלות מרובות שיניים, העלות נעה בין 1,500 דולר ארה"ב ליותר מ-50,000 דולר ארה"ב. בהחלפת שתיים עד ארבע שיניים בשתלים איכותיים, עלות התהליך יכולה לנוע בין 6,000 ל-10,000 דולר ארה"ב.

על פי מחקר עלויות של המכון למדיניות בריאות של איגוד השיניים האמריקאי, העלות הכוללת של שתל, אבוטנט, כתר ופרוצדורות נדרשות אחרות נעה בין 3,100 ל-5,800 דולר.

אם אתה רוצה להחליף יותר משן אחת והשיניים צמודות אחת לשנייה, יש לך יותר אפשרויות השתלה ולכן יותר אפשרויות מחיר. בהתאם למספר השיניים הנדרש, רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על שתלים בודדים, חלקיים או מלאים.
למידע נוסף בתחום של כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה והשתלות שיניים בראשון לציון מומלץ לבקר באתר dental-clinics.co.il

זכור שזה יכול לעלות בין $3,500 ל-30,000 $ להתקין סט עליון או תחתון של שתלים דנטליים לפה מלא

העלות של הליך השתלת פה מלא יכולה לנוע בין 7,000 $ ל- 68,000 $. העלות של סוג זה של תותבת הנתמכת בשתל יכולה לנוע בין 7,000 דולר ל-90,000 דולר. תותבות השתלות יכולות לעלות בין 7,000 ל-90,000 דולר, בעוד שההליך עולה בדרך כלל בסביבות 34,000 דולר.

תותבות מסורתיות בטווח בינוני ואיכות טובה יותר עולות בדרך כלל בין 500 ל-1,500 דולר לתותבת

למרות שתותבות מסורתיות עולות בין 3,000 ל-7,000 דולר, השתלת שיניים היא בסופו של דבר זולה יותר ותחזיק מעמד לכל החיים עם הטיפול הנכון. זכור כי העלויות נוטות להיות באותו טווח במרכז העיר יוסטון כמו בשאר ארצות הברית. באומגה מומחי שיניים, אנו מבינים את הצורך בשתלים של פה מלא במחירים נוחים. שתלים יכולים להחזיק מעמד לכל החיים אם עושים זאת בצורה נכונה על ידי מנתח שיניים מנוסה.

אם תוכנית השיניים שלך כוללת כיסוי עבור השתלות שיניים שלמות

נוכל להבטיח שתקבל את הפיצוי הגבוה ביותר האפשרי כדי לסייע בתשלום עבור השתלים הללו. אם ביטוח השיניים שלך אינו מכסה השתלות שיניים, ואין לך זמן או הזדמנות להחליף ספקים, תוכל לכסות את עלות הניתוח הזה בדרכים אחרות. תוכניות ביטוח שיניים מכסות עד 50% מהליכי השיקום הגדולים, כולל שתלים.

חשוב לבדוק עם ספק ביטוח השיניים שלך מראש, מכיוון שחלק מהתוכניות עשויות לקחת זמן מה עד שיאושרו. עדיף לדון באפשרויות הטיפול עם מומחה להשתלות או כירורג פה במרפאת השיניים. רופא שיניים מקצועי או מומחה להשתלות יכול לייעץ לך.

אם אין לך רופא שתלים מנוסה, עלולות להיווצר בעיות בהשתלות. חשוב יותר למצוא חברות ביטוח מקצועיות עם ניסיון בביצוע השתלות פה מלא.

בדף תמחור השתלות שיניים שלנו

פירטנו כמה משאבי תוכנית תשלום שנבחרו לעתים קרובות כדי להפוך שתלים אוראליים מלאים לזמינים. אנו מקווים שנוכל לעזור לך להבין טוב יותר את שוק השתלים ואת העלות של השתלות שיניים שונות. המומחים שלנו יכולים גם לעזור לך להעריך את העלויות האישיות המשוערות שלך אם תרצה לקבל טיפול All-on-4 (r). ודא שאתה ורופא השיניים שלך דנים בתמחור ומבינים את העלות.

אומגה דנטל אינה גובה תשלום נוסף עבור התייעצויות אלו

כך שאינך צריך לכלול את התשלום בעלות הכוללת של השתלת השיניים. הליכי אבחון אלו יכולים להוסיף לעלות הכוללת של הטיפול; עם זאת, עלויות אלו נכללות לעתים קרובות בתוכניות טיפול גדולות יותר בשתלים כגון פרוצדורות All-on-4 / All-on-6. ודא שרופא השיניים שלך ביצע הליכי טיפול שונים עבור מטופלים אחרים, כולל שתלים חד-שיניים והשתלות מרובות שיניים באמצעות All-on-4 (r) וכו'.

זה בדרך כלל הליך פשוט

אבל זה מוסיף לעלות הכוללת של השתלות שיניים מלאות. לוין מעריך שהעלות הכוללת של שן מתחילתה ועד סופה היא בדרך כלל בין 3,000 ל-4,500 דולר אמריקאי, ואנשים שזקוקים לפה של שתלים מחפשים מחיר סופי של 60 עד 90,000 דולר אמריקאי. אם אתה צריך רק השתלת שיניים אחת בברנבי, אתה יכול לארגן ניתוח שעולה בין 1,000 ל-3,000 דולר ארה"ב. עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון הן גדמי עצים (בדרך כלל 300 עד 500 דולר ארה"ב) וכתרים (בדרך כלל 1,000 עד 2,000 דולר ארה"ב).

בהתאם לחוזק וצפיפות הלסת

ייתכן שיידרשו השתלות עצם כדי לספק בסיס בטוח ויציב לשתל עצמו. זה בדרך כלל עולה בין 400 $ ל-600 $. ואז יש השאלה של הביטוח האישי וכמה הם ישלמו. זהו הסכום הממוצע שמטופלים משלמים מכיסם ללא כל סיוע מביטוח שיניים.

העלות הכוללת הזו נמוכה בהרבה מ-$40,000 שבדרך כלל ידרשו מגוון שלם של שתלים מסורתיים

המחיר כולל נהלים להכנת אטמים מותאמים אישית שיכולים לקבע ישירות את השתלים למקומם, כובעי שתלים המדביקים את הקיימים לריפוי הלסת התחתונה והשתלת כתרים. מחיר זה כולל את הלסת העליונה (העליונה) והתחתונה (התחתונה) עם שיניים קבועות.

סט שלם של שתלים בודדים וכתרים לפה מלא עולה 65-75 אלף דולר

עלות השירות "הכל על 4 שתלים קבועים בפה מלא" נעה בין 35,000 ל-55,000 דולר אמריקאי. השתלים הנצמדים הם הרבה יותר זולים – 25-35,000 לכל הפה. למי שלא אכפת להם שיניים נשלפות, שיניים תותבות עם שתלים מאוד משתלמות ויציבות.

תותבות שתלים קשורות בעלויות התחזוקה הגבוהות ביותר שכן החומר יכול להישבר ולספוג כתמים וריחות לאורך זמן

ואם נעשה שימוש בזרקוניה עם חרסינה כחומר, תשלמו 5,000-8,000 דולר נוספים לכל לסת, כך שהעלות הכוללת יכולה לנוע בין 15,000 ל-24,000 דולר עבור קשת.

הסכום הזה לא השתנה במשך עשרות שנים

אבל זה מספיק כדי לכסות את העלות של שתל אחד. זה עשוי להספיק כדי לכסות את העלות של שתל אחד, אבל אתה תשלם את השאר בכל מקרה. בעוד שתלים יקרים יותר מראש, הם נוטים להיות זולים יותר בטווח הארוך מכיוון שהם עלות חד פעמית עבור מטופלים רבים. העלות של תחזוקה רגילה זו יכולה לעלות במהירות על העלות של מעבר פשוט למערכות שיכולות להימשך כל החיים (בהנחה שאתה מטפל בהן כראוי).
עבור עוד פרטים מורחבים אודות השתלת שיניים מחירון מומלץ לבקר ב- dental-clinics.co.il

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן