מדוע אינסטגרם היא הכרח עבור מותגים?

היום זה כבר לא עניין של "האם כדאי" ,זה הכרח! אינסטגרם היא פלטפורמת השיווק המושלמת עבור מותגים להציג את המוצרים והשירותים שלהם, וכמובן אחת הפלטפורמות האידיאליות להגעה לקהל יעד חדש.

כדי לעשות זאת בהצלחה, אתה צריך לדעת את היסודות של שיווק באינסטגרם.

בחלק זה, נדון בכמה מהטיפים היעילים ביותר לשיווק באינסטגרם שיכולים לעזור לך להצמיח את העסק שלך ולבנות קהל עוקבים נאמן בפלטפורמה.

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים עם העוקבים שלהם. יש לה למעלה מ-600 מיליון משתמשים חודשיים פעילים ויותר מ-100 מיליון פרופילים עסקיים.

הפלטפורמה מציעה למותגים את ההזדמנות ליצור לעצמם זהות ויזואלית חדשה, לבנות קהילה של עוקבים מעורבים ולהצמיח את המותג שלהם.

למה כדאי לך לבלות את הזמן שלך באינסטגרם?

אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית השנייה בפופולרית ביותר עם למעלה מ-700 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. זה הפך לערוץ שיווק מרכזי עבור מותגים, משפיענים ואנשים פרטיים להתחבר לקהל שלהם.

כיום היא אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר עבור מי שעוסק בתעשיית השיווק. זוהי דרך מצוינת להתחבר לקהל היעד שלך וליצור זהות מותגית.

אם זה סטורי, רילסים, פוסטים, סרטונים וקרוסלות – תוכלו לעשות הכל באינסטגרם (להבדיל מפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק או טיקטוק) ולקבל רמת חשיפה טובה לעסק שלכם.

אתגרי השיווק באינסטגרם וכיצד להתגבר עליהם

שיווק באינסטגרם זה לא פשוט כמו שהיה לפני מספר שנים, ולצערי זה לא הולך להיות קל יותר. בעבר היה מספיק לעשות FOLLOW (עקוב) וUNFFOLLOW (הסר עוקב) מדי יום לאנשים, וכמות העוקבים הייתה גדלה. היו אפילו אפליקציות ורובוטים שעשו את השירות הזה בתשלום סימלי או בחינם, היום לעומת זאת שיטה זו לא רק לא אפקטיבית אלא שאפילו תגרום לחשבון שלכם להיסגר!

היום המשחק שונה, היום התוכן הוא מה שקובע, מי שיתן את התכן הכי טוב, הוא מי שיקבל את הקהל והחשיפה.

האתגר הוא שאינסטגרם היא פלטפורמה מבוססת ויזואלית ויש רק כל כך הרבה דרכים להעביר את המסר שלך באמצעות תמונות או סרטונים.

4 שיטות עבודה מומלצות לשיווק אפקטיבי באינסטגרם

להלן שש שיטות עבודה מומלצות לשיווק יעיל באינסטגרם:

– השתמש בהאשטאגים:

Hashtags הם דרך מצוינת לבנות את המותג שלך ולקבל יותר חשיפה באינסטגרם. וודאו שאתם יודעים מהו קהל היעד שלכם לפני הכנסת האשטאגים לפוסטים שלכם כי חשוב להשתמש באלה הנכונים כדי שלא תהיו לא רלוונטיים בסופו של דבר.

– צור פריט אורגני:

הרבה אנשים חושבים שהדרך היחידה להגדיל את העוקבים שלהם היא לשלם על זה, אבל זה לא נכון. אתה יכול גם להגדיל את המעקב שלך על ידי שימוש בטקטיקות כמו הופעה בחשבונות אחרים, פרסום תוכן איכותי באופן עקבי ואינטראקציה עם משתמשים אחרים בפלטפורמה.

– פרסם בזמן הנכון:

כשזה מגיע לפרסום באינסטגרם, התזמון יכול להיות הכל! השעות הטובות ביותר לפרסום משתנות בין עסק לעסק, תוכלו לבדוק בתובנות (INSIGHT) בחשבון שלכם מתי הכי הרבה אנשים צופים בתכנים שלכם.

– השתמש בוויזואליות באיכות גבוהה:

התמונות צריכות להיות מוארות היטב, חדות ולא כהות או בהירות מדי. איכות התמונה צריכה להיות ברורה ללא פיקסלים או טשטוש.