זנזיבר עם ילדים

רוב האנשים נוטים לחשוב על זנזיבר כיעד ירח דבש יקר, אך לאי היפהפה הזה בטנזניה יש הרבה יותר מה להציע מאשר רק רומנטיקה. ממוקם על החוף הדרומי של טנזניה, רק כמה שעות מהבירה דאר-סלאם, זהו אי גן-עדן שרבים חולמים עליו.

האי קטן

עם יערות שופעים ורמות גבוהות, אך אל תזלזלו במה שיש לו להציע למטיילים. בעלי חיים וציפורים שילדים אוהבים לראות כוללים את הכפר מסאי נגורונגורו ושמורת הטבע שתשמח את הילדים כאשר הם לומדים על התרבות והמסורת הייחודית של העמים האפריקאים. יש גם אפשרות לגלות את ההיסטוריה המרתקת של האי הזה וכמובן את חיות הבר המדהימות.

להיות בית יתומים או מתנדב בזנזיבר זו לא רק הזדמנות נהדרת להכיר תרבות חדשה מבפנים, אלא גם עוזרת להישכח תוך כדי שקיעה בתרבות המקומית של זונזיברי.

אם אתם רוצים להיות לחוצים

נסיעה חופשית לזנזיבר עם כל המשפחה – כדאי להעיף מבט בפעילויות אלה בכדי לבדר את ילדיכם. אפשרות אחרונה היא לבלות שבוע בזונזיברים ולהירגע על החוף או בספארי. יש כל כך הרבה אפשרויות להפוך את החופשה לבלתי נשכחת.

אנו יודעים שזו התחייבות גדולה לנסוע לטנזניה עם ילדים

אך אנו מאמינים שזה שווה את זה. מיטות הלודג'ים והמלונות בטנזניה הם מאוד ידידותיים לילדים ומתאימים לילדים. אנו מציעים ספארי בשילוב חופשות חוף בזנזיבר בכדי לענות על הצרכים והתקציב של משפחתכם. מומחי הספארי שלנו הצליחו להתאים אישית את הספארי המשפחתי של טנזניה לילדיכם על פי התקציב והאינטרסים שלכם.

בסך הכל

זנזיבר היא מקום קל להפליא לטייל בו וליצור זיכרונות ייחודיים שייזכרו לעוד הרבה שנים. למי שנמצא רחוק ואקזוטי, חופשה משפחתית בטנזניה אולי נראית לא מעשית, אבל האמת היא שחופשות משפחתיות בזנזיבר הן גם לא. אם יש לכם מעט כסף, תוכלו לראות בר זנזה עם ילדים בפחות מהעלות של ספארי וחופשת חוף מלאה בטנזניה. ערכנו חופשה משפחתית נחוצה באחד החופים היפים בעולם בשבילכם ועבור משפחתכם.

זנזיבר היא מדינה ענייה, אך היא גם מדינה ידידותית מאוד, ולעיתים קל למבקרים לסמוך על האופי הידידותי והפתוח של המקומיים.

המסגרת החוקית להגנה על ילדים בזנזיבר עומדת בסטנדרטים הנדרשים בחוק הבינלאומי. בתמיכת יוניסף והאיחוד האירופי, ממשלת סנקן פיתחה מדיניות כוללת לתמיכה ביישום חוק זנזאבר עם ילדים.

וודא שהדרכון שלך טוב 6 חודשים לאחר הביקור שלך

חפש חיסונים ומרפאות נסיעות, וודא שאתה מקבל החלטה טובה לגבי ביטוח הנסיעות שלך וחיוני הדברים ושאל הרבה שאלות כדי לראות אם אפשר עשה כך. הזמינו טיסה מארה"ב לטנזניה, סיימו את הסיור בו אתם מעוניינים והזמינו את תעופת החוף לעבודה עם Safarilink Kenya כדי להתחיל את הספארי שלכם. אנו ממליצים על הספארי המשפחתי הטוב ביותר של טנזניה המוצע דרך עליונות ספארי בטנזניה. אתה טס לשדה התעופה שם אתה אוסף את המסאי שלך ומטיס אותך לזנזבר עם ילדים.

אם אתם מתכננים טיול באפריקה עם ילדים, בטיחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. לכן אנו מציעים פעילויות הבטוחות לילדים מתחת לגיל 5, אך לא לילדים גדולים יותר.

עבור גורמט

זנזיבר מציעה אוכל רחוב טרי, משתלם וטעים שיכול להוות חוויה אותנטית ומעשירה עבור מבוגרים וילדים. בסופי שבוע ובערב המשתתפים יכולים לאכול ולחקור את המטעמים השונים שיש לזונזיבארים בטנזניה להציע. אנו מציעים פעילויות פנאי כגון טיולי ריף מודרכים, טיפוס בכף היד, שחייה, דיג ואכילת אוכל מקומי. בזנקובר ניתן לאכול אוכל טוב במחיר קטן – לקנות בשוק, לאכול בשוק או לאכול במסעדה מקומית.

מישהו יכול לתת הרבה, אבל רק מעט יכול להיות חלק גדול מחיי הילד וזה שווה את זה.

התנדבות בבית היתומים של זנזיבר

היא הזדמנות נהדרת להעניק לקהילה שלך רגע בלתי נשכח בחיים. ההתנדבות באפריקה מציעה לילדים – סטודנטים אוהבים מכל רחבי העולם – את האפשרות לתרום תרומות רבות ולחולל שינויים בחייהם. בנוסף לטיפול בבתי יתומים ופרויקטים בזנזן, ישנם תחומים רבים בהם מתנדבים יכולים להשתמש בחינוך ובמיומנויות שלהם כדי לתרום לחיים – ולחוויות משתנות עם ילדים. הולך להתנדב באפריקה מאורגן בשותפות עם קרן הילדים של האו"ם (UNICEF) וארגון הבריאות העולמי (WHO).

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן