הדברה ירוקה לבתים

כחומר הדברה רשום ב-EPA, TAP הדברה בידוד שולט ודוחה מזיקים נפוצים החודרים לביתכם דרך הגג ועליית הגג, כגון נמלים, תיקנים, דגי כסף, טרמיטים וכמובן מזיקים נוספים. קוטלי חרקים גרגירים מיועדים לשלוט בחרקים הנישאים באדמה. הדברה טבעית של מזיקים ביתיים נפוצים כגון נמלים, עכברים, זבובים, יתושים, צרעות, עש מזווה וג'וקים כוללת סוגים רבים של חומרי הדברה אורגניים, דוחים טבעיים, פיתיונות אורגניים ומלכודות. הדברה אורגנית של מזיקים ביתיים נפוצים כמו עכברים, נמלים, יתושים, זבובים, מזווה, צרעות וג'וקים ניתנת לביטול באמצעות דוחים טבעיים, חומרי הדברה אורגניים, מלכודות אורגניות ופיתיונות.

הדברה אורגנית משתמשת ב-100% מרכיבים טבעיים לחלוטין

כדי להגן על בריאותם של בני אדם, חיות מחמד והסביבה, ומספקת לאנשים בעלי מודעות לסביבה אלטרנטיבה מצוינת להדברה כימית. בשנים האחרונות, הדברה טבעית הפכה לפופולרית יותר ויותר, תוך הפקת מוצרים טבעיים ואורגניים חדשים בטוחים ויעילים כמו מוצרים כימיים ברמה מקצועית. קוטלי חרקים נפוצים כוללים מוצרים מועילים ויעילים רבים, שרוב הגננים יכולים להשתמש בהם בבטחה. רוב המוצרים המפורטים להלן עשויים לגרום נזק לפחות לכמה חרקים מועילים. לכן, יש להשתמש במוצרים אלה כאשר מוצרים זולים ובעלי השפעה נמוכה אינם יכולים לשלוט כראוי במזיקים.

במקרה זה

יש להשתמש במוצרים שהם הכי פחות מזיקים לסביבה אבל חזקים מספיק כדי להרוג את טפילי המטרה. אבל בין אם החומר מגיע ממקורות טבעיים או מלאכותיים, אם הוא מנטרל מזיקים, מדובר בקוטל חרקים. וכל עוד המזיקים מזיקים, אנו עשויים להשתמש בחומרי הדברה.

אנו משתמשים במוצרים טבעיים

כדי לשלוט ביעילות במזיקים במקום חומרי הדברה רעילים מסורתיים. כיום, אנשים רבים נמנעים מכמה קוטלי חרקים סינתטיים (מלאכותיים) ובמקום זאת משתמשים במוצרים טבעיים או "אורגניים". החברה המודרנית מייחסת חשיבות רבה לשימוש במוצרים טבעיים, אורגניים, לא רעילים או "ירוקים". כאשר אתה שוקל הדברה, יש אנשים שחושבים שאתה צריך להשתמש בכימיקלים מזיקים וחומרים רעילים אחרים.

אתה יכול להדביר מזיקים עם שיטות בנות קיימא ששומרות על הסביבה והבית שלך בטוחים עבור חיות מחמד

ילדים וכל השאר. דוחים טבעיים וחומרי הדברה אורגניים אלו יפתרו בעיות מזיקים נפוצות רבות בגינה ובבית שלכם. במקום להיעזר בכל מיני דוחים כימיים שונים כדי להדוף מזיקים, אתה יכול לנסות תרופות ביתיות שונות המבוססות על מזונות או צמחים הנרכשים בדרך כלל.

כמות מפתיעה של מזון בטוח וטבעי יכולה להרתיע או להרוג מזיקים בגינה

השתמש במוצרים אורגניים להדברת נמלים אש כדי להסיר נמלים אש מהגינה ומהמדשאה שלך. השתמש בטיפול טבעי בנמלת אש כדי להרחיק את הדשא והגינה שלך מנמלת אש. אין להשאיר פסולת אורגנית כדי למשוך מזיקים אחרים כמו נמלים, צרעות, חולדות וג'וקים.

עבור מזיקים ביתיים גדולים יותר ואולי פרוותיים

כגון חולדות, חולדות, ארנבות ונחשים, אתה יכול להשתמש במלכודות לא קטלניות כדי לתפוס אותם מבלי להרוג אותם, ולאחר מכן לשחרר אותם למקום רחוק יותר מהבית שלך (זכור להציל אותם מזרים בבית) אם אתה לא אוהב להיות שכן רע). זה לא רק הופך אותם לפחות מזיקים לסביבה, אלא גם יעילים יותר, מכיוון שחרקי המטרה נוטים יותר להימשך על ידי דברים שאי אפשר להבחין בהם ממקורות מזון רגילים. אם אינך מוצא שגיאה בתמונות אלו, אנא צלם תמונות של הקינים או החרקים שלהם ופרסם את התמונות בפורום הדברה או שלח אותן בדוא"ל למישהו עם ניסיון בניהול מזיקים.

שירות זה יכול לעזור למשפחה ולבעלי החיים שלך להיפטר מהכימיקלים המזיקים שרוב ספקי ההדברה משתמשים בהם מדי יום

Green Earth Exterminators משתמש בחומרי הדברה אורגניים ומוצרים אורגניים הטובים ביותר בשירות ההדברה של אוסטין ובשירות ההדברה של יוסטון. ב- Green Planet הדברה, המטרה שלנו היא לספק ללקוחות פתרונות יעילים וברי קיימא להדברת מזיקים, הגנה על הבריאות, המשפחות והעולם הסובב אותנו. קוטלי חרקים הפכו לאמצעי אוניברסלי להגנה על הבתים והגנים שלנו מפני מזיקים.

חומרי הדברה כוללים כל חומר המשמש להרוג

לשלוט או להרתיע מזיקים. חומרי הדברה מטבעם נועדו להרוג או להדוף אורגניזמים חיים ולכן מהווים רמת סיכון מסוימת. לדוגמה, המונח "לא רעיל" יכול להטעות כאשר מיושם על חומרי הדברה, שכן חומר ההדברה חייב להיות בעל רעילות מסוימת על מנת להרוג את הטפיל. המונחים "ידידותי לסביבה" או "אורגני" פירושם שהשירות הנרכש מבוסס על אמצעים לא כימיים ושימוש בחומרי הדברה טבעיים.

מנקודת מבט זו

על מנת לספק שירות הדברה "ירוק" באמת, רק אותם מוצרים שעשויים מ"חומרים שמקורם באדמה כגון בוראטים, אבקות מייבשות כגון אדמה דיאטומית וסיליקה, או קוטלי חרקים בוטניים וחומרי הדברה המסווגים בקטגוריה 25ב. מ-EPA (EPA Free Materials). מוצר טבעי עשוי להיות אורגני או לא, תלוי איך הוא נוצר. חלק מהמוצרים הללו הם בעלי רעילות נמוכה ונחשבים לחומרי הדברה בסיכון נמוך.

הדבר החשוב ביותר

הוא שלפני שכירת חברת הדברה, עליך ללמוד היטב את החברות שהפרסומות שלהן מספקות מוצרי הדברה שאינם רעילים לחלוטין, טבעיים, אורגניים, בטוחים, ידידותיים לסביבה או נטולי כימיקלים. . הקפידו לבקר באתר האינטרנט שלהם, לקרוא ביקורות צרכנים, ואם אפשר, לדבר עם שכנים שאולי רכשו שירותי הדברה לביתם. אל תתפתו מהעמלות הגבוהות שגובות חברות הדברה עבור שירותים שאתם לא צריכים.

חומרי הדברה כימיים עלולים, עם הזמן, לאבד את יכולתם לשלוט בצורה מספקת בבעיות מזיקים, מה שמחייב את המשך השימוש בהם. תמיד עדיף להכין כל מתכון דוחה טבעי קודם כל כדי לחשוב איזה סוג של מזיקים באמת עושים לגינה שלך.

תרסיס צמחי ביולוגי הורג את כל החרקים שהוא בא איתם במגע, בין אם זה מזיקים או חרקים מועילים. מטרת השימוש בתוכנית הדברה ירוקה היא להפחית את השימוש בטיפולים כימיים.

ניתן להשתמש בשמן נים גם מונע על ידי ריסוס עלים של צמחים שלעתים קרובות נגועים במזיקים

שמן נים מתכלה, אינו רעיל לחיות מחמד, ציפורים, דגים וחיות בר אחרות, ויעיל נגד מזיקים רבים בגינה. זהו קוטל פטריות טבעי שיכול להילחם בטחב אבקתי וזיהומים צמחיים אחרים. שמן האריס נים הוא 100% כבישה קרה ולא מזוקק, ללא כימיקלים או תוספים.

להכנת קוטל חרקים על בסיס שמן

מערבבים כוס שמן צמחי עם כף סבון (מכסים ומנערים היטב), ולאחר מכן, כשמוכן, מוסיפים שתי כפיות מתערובת הריסוס לליטר מים, מנערים ובכן, ולרסס ישירות על פני השטח של צמחים, מושפעים מטפילים קטנים. חומר הדברה ביתי דומה מאוד לספריי שמן הוא תרסיס סבון יעיל גם נגד קרדית עכביש, כנימות, זבובים לבנים, ג'וקים ושאר חרקים קטנים רעבים.

בדומה לתרסיס השום, תרסיס פלפל הוא חומר דוחה חרקים טבעי תוצרת בית שניתן להשתמש בו נגד מגוון רחב של מזיקים. לקיסלגור שימושים רבים בבית ובסביבתו, וההשפעות של קוטל חרקים טבעי הן רק אחת מהן.
למידע מורחב בתחום של הדברה ירוקה לבתים מומלץ לגשת לאתר hadbara-neto-yeroka.co.il

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן