איך לבחור עורך דין לענייני דיני עבודה

אם עובד עובד במקום עבודה שאינו מאוגד ורוצה לנסות להתאגד

אתה יכול להתייעץ עם עורך דין לעבודה. עורך דין לעבודה יכול לייעץ למעסיקים לגבי זכויותיהם וחובותיהם ביחס לחברי האיגוד ומאמצי העובד לאיגד את מקום עבודתו. עורך הדין לעבודה יכול גם לעזור לייעץ לעובדים בדבר זכותם להקים איגוד מקצועי ואילו פעילויות הם יכולים לבצע בקשר אליו.
לפרטים מורחבים בתחום של לירון ומיכאל בן יאיר ניתן לבדוק ב- benyair-law.co.il

עורך דין לעבודה יכול לעזור לך לממש את זכויותיך ולהגן על עצמך ועל עסקך

בין אם אתה עובד או מעסיק. עורכי דין רבים לעבודה יכולים לחנך מעסיקים על החוקים החלים על יחסי עבודה במקום עבודה מסוים. מצא את עורך הדין התעסוקתי הקרוב ביותר וצור קשר עם עורך דין עוד היום.

אחד הקריטריונים לבחירת עורך דין לעבודה

הוא יכולתם לטפל במקרה שלך בצורה היעילה ביותר האפשרית לטובתך. מעסיקים משתמשים לעיתים קרובות בעובדה שהם חופרים עמוק בכיסם כדי לדכא את האיום בתביעה משפטית נגדך. הרוב המכריע של התיקים נפתרים על ידי הבאת עורך דין לעבודה מוסמך לנהל משא ומתן עם המעסיק במקום לפנות לבית המשפט.

אם אתה מאמין שהמעסיק שלך עובר על חוק העבודה

זכותך ומגיע לך לדבר עם עורך דין בקיא. אם אתה נקלע למצב זה, עורך דין תעסוקתי בראשון לציון או המרכז יכול לבחון את תלונתך ותביעתך נגד המעסיק שלך ולייעץ לך לגבי הצעדים הבאים ודרך פעולה ברורה. עורך דין יכול לסייע לך בהנחיית תהליכים פנימיים כגון דיוני משמעת וועדות כוח אדם. דיני עבודה יכולים להיות רגישים, ולכן עורך דין מנוסה יכול לבחון את פרטי המקרה שלך, להעריך את האפשרויות המשפטיות שלך ולעזור לך לקבל את התגמול המגיע לך. עורך דין יכול גם לייעץ ללקוחו בהכנה וניהול התהליך.

אם היחסים בין מעסיק לעובד מתוחים בגלל סכסוך על שכר

ביטחון תעסוקתי, אפליה או פיטורים שלא כדין, כדאי לדעת שעורך דין לעבודה יכול להסביר את הזכויות והחובות של שני הצדדים. עורך דין לעבודה מסייע למעסיקים ולעובדים לעבוד יחד כדי למצוא פיתרון במקרה של בעיה. דברים כמו עריכה, סקירה וייעוץ של חוזי עבודה מחייבים מעורבות של עורך דין ייעודי. אם אתה באיגוד ומאמין שזכויות העבודה שלך הופרו, כדאי לפנות אל משרד עורכי דין מקצועי לדיני עבודה.

באותו נושא

שפתו את המאמר

דילוג לתוכן