הקדמה: מדוע אבו דאבי כל כך חם בקיץ?

הטמפרטורה באבו דאבי היא תוצאה של קרבתה לקו המשווה. העיר ממוקמת על מדבר שאין בו צמחייה או מחסומים טבעיים אחרים כדי להגן עליה מפני השמש. זה הופך את העיר לאחד המקומות החמים ביותר על פני כדור הארץ במהלך הקיץ כאשר הטמפרטורות יכולות להגיע ל-50 מעלות צלזיוס ומעלה.

הטמפרטורה הגבוהה הממוצעת באבו דאבי במהלך הקיץ היא 45 מעלות צלזיוס והיא יכולה להגיע עד 50 מעלות צלזיוס לפעמים.

חשוב גם לציין שככל שמתרחקים מהחוף, הטמפרטורות עולות משמעותית.

הטמפרטורה הממוצעת באבו דאבי במהלך הקיץ היא סביב 40 מעלות צלזיוס (104 מעלות פרנהייט). הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנרשמה בעיר הייתה 47.2 מעלות צלזיוס (117.12 מעלות פרנהייט) ב-22 ביולי 2016.

הטמפרטורות הגבוהות בקיץ נובעות מהאקלים המדברי של אבו דאבי ומהאוויר החם שמגיע מסעודיה ומאיראן.

מבוא:

אבו דאבי היא יעד תיירותי פופולרי בקיץ, אבל הוא יכול להיות חם ולח מאוד. עדיף להימנע מביקור בחודשי הקיץ אם אינכם רגילים לחום או ללחות.

עם אוכלוסייה של למעלה מ-2 מיליון איש, אבו דאבי היא אחת הערים המאוכלסות ביותר באיחוד האמירויות הערביות. זה גם ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר בכל דובאי. בעיר יש מערכת מטרו נרחבת שיכולה לקחת מבקרים לחלקים שונים של אבו דאבי ואפילו מחוץ לגבולות העיר.

אבו דאבי היא יעד יפהפה לביקור בכל עת של השנה. הקיץ חם ולח, אבל מזג האוויר עדיין נעים עם טמפרטורות באמצע שנות ה-30 צלזיוס. אם אתה לא אוהב יותר מדי חום, אז אתה צריך לבוא בחודשי החורף כאשר הוא קריר יותר.

חודשי הקיץ הם כאשר העיר חוגגת את היום הלאומי שלה ב-2 בדצמבר, כך שישנן פעילויות רבות המתרחשות במהלך אותה תקופה. העיר חיה ושוקקת אנשים החוגגים את התרבות והמורשת שלהם. יש גם הרבה פסטיבלים המתרחשים במהלך העונה הזו, אז הקפד לבדוק מה קורה לפני שאתה מזמין את הטיול שלך!

5 גורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני תכנון הטיול

סעיף זה דן בגורמים שעליך לקחת בחשבון לפני תכנון הטיול שלך לאבו דאבי בקיץ.

מזג האוויר: הטמפרטורה באבו דאבי נעה בין 15 מעלות צלזיוס ל-30 מעלות בקיץ. זוהי טמפרטורה טובה לטיולים ולסיורים בעיר. רמת הלחות נמוכה, מה שמקל על הניהול במהלך חודשי הקיץ.

הקהל: אוכלוסיית אבו דאבי גדלה משמעותית במהלך השנים האחרונות. בעיר הזו חיים יותר מ-2 מיליון אנשים, כך שהיא עלולה להיות צפופה. אם אתה רוצה להימנע מהמונים וליהנות יותר ממקום, אז ביקור בתקופות אחרות של השנה עשוי להיות אופציה טובה יותר עבורך – כמו חורף או אביב כאשר יש פחות תיירים בסביבה.

הזמן הטוב ביותר לבקר: עבור רוב האנשים, ביקור במהלך החורף או האביב הוא רעיון טוב יותר כי יש פחות תיירים בסביבה וזה לא חם כמו שזה יהיה במהלך חודשי הקיץ (בין יוני לספטמבר). החיסרון עם

ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמתכננים טיול לאבו דאבי, כמו האקלים, הטמפרטורות ואיזו שעה בשנה.

האקלים של אבו דאבי חם ויבש עם טווח טמפרטורות של 30 מעלות צלזיוס עד 40 מעלות צלזיוס. החודשים החמים ביותר הם יולי ואוגוסט. הטמפרטורות יכולות לעלות על 50 מעלות ביולי ואוגוסט.

באיזו שעה בשנה? עדיף לתכנן את הטיול שלך לאבו דאבי בחודשי החורף (נובמבר עד מרץ) כאשר הטמפרטורות נעות בין 20 מעלות צלזיוס ל-30 מעלות צלזיוס.

הטמפרטורה הממוצעת בינואר היא 22 מעלות צלזיוס בעוד היא 31 מעלות צלזיוס ביוני.