מהם מזונות בריאים? כמה קלוריות אני צריך לאכול ביום?

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להבין מה צריך להיות יעד הקלוריות היומי שלך. ישנן כמה דרכים שונות שבהן אתה יכול ללכת על זה, אבל הדרך הקלה ביותר היא להשתמש במחשבון מקוון. המדויק ביותר שמצאתי היה זה: https://www.bodybuilding.com/fun/calorie-calculator-women.html

לאחר שהבנתם את זה, הגיע הזמן להבין כמה מכל קבוצת מזון עליכם לאכול ביום. מומלץ לחלק את צריכת המזון לשלוש ארוחות ולשלושה חטיפים ביום, כאשר כל ארוחה מכילה מעט חלבון, ירקות ופירות (וגם כמה שומנים בריאים).

מאמר זה עוסק בכמה קלוריות אתה צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל. זה יהיה מדריך איך לרדת במשקל ומה הם מזונות בריאים. זה גם מדבר על כמה קלוריות אתה צריך לאכול ביום ומהם המזונות הטובים ביותר לאכול.

המאמר מתחיל במבוא של מה הם מזונות בריאים וכמה קלוריות כדאי לאכול ביום. לאחר מכן הוא יפרט על הדרכים השונות שבהן אתה יכול לרדת במשקל, כולל דיאטה, פעילות גופנית וניתוח.

מהי המטרה הקלורית היומית האידיאלית להשגת ירידה במשקל?

יעד הקלוריות היומי האידיאלי להשגת ירידה במשקל משתנה בהתאם למבנה הגוף, גובהו ומינו של האדם.

אין גישה אחת שמתאימה לכולם לירידה במשקל. מספר הקלוריות שאתה צריך לאכול ביום תלוי במבנה הגוף שלך, בגובה ובמין שלך. כדי לחשב את יעד הקלוריות היומי שלך, השתמש במחשבון כמו זה שמסופק על ידי המכון הלאומי לבריאות (NIH).

ה-NIH מספק מחשבון לחישוב מספר הקלוריות הדרושות לירידה במשקל. ניתן למצוא זאת בכתובת https://www.nhlbi.nih.gov/health/educational/lose_wt/calc_daily_calorie_need.htm

כמות הקלוריות שאתה צריך לאכול ביום, כדי לרדת במשקל, תשתנה בהתאם למין, לגיל, לגובה ולרמת הפעילות שלך.
למידע נוסף בנושא של כמה קלוריות צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל וזירת המומחים – https://www.picknick.co.il/ יש לבדוק ב- picknick.co.il

כלל אצבע טוב הוא להכפיל את המשקל הנוכחי שלך ב-12-14. זה ייתן לך את מספר הקלוריות שאתה צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל.

מה ההבדל בין דיאטה לאורח חיים בריא?

דיאטה היא תוכנית קצרת טווח לירידה במשקל, והיא כוללת בדרך כלל אכילה של מספר מוגבל של קלוריות. אורח חיים בריא הוא אסטרטגיה בת קיימא יותר לירידה במשקל ולשמירה על המשקל.

אורח חיים בריא הוא ביצוע שינויים בחייך שיימשכו לשארית חייך. מדובר בקבלת בחירות שיתנו לך יותר אנרגיה, בריאות טובה יותר והרגשה מצוינת יום יום. כאשר תבצעו את השינויים הללו, יהיה לכם קל יותר לאכול מזונות בריאים יותר ולבצע פעילות גופנית סדירה.

בנוסף להיותו בר-קיימא יותר, אורח חיים בריא יכול לעזור לשמור על המשקל שלך בטווח הארוך מכיוון שהוא כולל דברים כמו אכילת ארוחת בוקר, שינה מספקת, פעילות בכל יום וניהול מתח.

דיאטה היא בדרך כלל תוכנית לירידה במשקל לטווח קצר. בדרך כלל מדובר בסט של מזונות שכדאי לאכול או להימנע מהם כדי לרדת במשקל במהירות.

אורח חיים בריא, לעומת זאת, הוא אסטרטגיה ארוכת טווח לבריאות ואיכות חיים. זה כולל אכילת מזון מזין, פעילות גופנית וניהול רמות מתח.

מהי הדיאטה הטובה ביותר לירידה במשקל?

הדיאטה הטובה ביותר לירידה במשקל תהיה שונה עבור כל אחד כי לכולנו יש צרכים שונים. יש אנשים שזקוקים ליותר פחמימות מאחרים בעוד שחלקם זקוקים ליותר חלבונים מאחרים. מה שעובד עבור אדם אחד עשוי שלא לעבוד טוב עבור אדם אחר ולהיפך.

כיצד לחשב כמה קלוריות אני צריך לאכול ביום עבור סוג חילוף החומרים ורמת הפעילות שלי?

צריכת קלוריות היא נושא שנוי במחלוקת קשה בעולם ההרזיה. יש אנשים שמאמינים שהקלוריות לא חשובות, בעוד שאחרים מאמינים שהן הגורם החשוב ביותר.

האמת היא שזה מסובך.

על מנת לקבוע כמה קלוריות אתה צריך לאכול ביום, חשוב לדעת את סוג חילוף החומרים ורמת הפעילות שלך.

מחשבוני קלוריות הם דרך מצוינת לגלות כמה קלוריות אתה צריך לאכול ביום. הם לוקחים בחשבון את הגיל, המגדר, הגובה, המשקל ורמת הפעילות שלך.

ישנן מספר דרכים לחשב כמה קלוריות אתה צריך לאכול ביום. אחת הדרכים היא להשתמש במחשבון מקוון שלוקח בחשבון את הגיל, המגדר, הגובה, המשקל ורמת הפעילות שלך. הדרך השנייה היא להשתמש בנוסחת האריס בנדיקט שלוקחת בחשבון את קצב חילוף החומרים הבסיסי שלך (BMR).